Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jens Jakob Dyhr Thomasen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Det er fra OB podcasten, stemmer fra ådalen. Jeg kan anbefale dig at lytte til den - det er virkelig godt! Men når det er sagt, når man hører interviewet i sit fulde, så synes jeg heller ikke JJT er helt afvisende over for en anden dansk klub. Alt i alt, vil han ikke tage stilling til noget, når der ikke er noget konkret at forhold sig til. Han gider ikke de der fiktive scenarier.. Men ingen tvivl om at OB er hans klub, også selvom hvis han spiller i FCK om tre år.

Comment

Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      Det er fra OB podcasten, stemmer fra ådalen. Jeg kan anbefale dig at lytte til den - det er virkelig godt! Men når det er sagt, når man hører interviewet i sit fulde, så synes jeg heller ikke JJT er helt afvisende over for en anden dansk klub. Alt i alt, vil han ikke tage stilling til noget, når der ikke er noget konkret at forhold sig til. Han gider ikke de der fiktive scenarier.. Men ingen tvivl om at OB er hans klub, også selvom hvis han spiller i FCK om tre år.
      Er den sidste del ikke at åbne en can of worms igen?

MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Er den sidste del ikke at åbne en can of worms igen?

MvH ChrisOB
        Nej, det synes jeg ikke. Jeg referere til det som der bliver talt om i stemmer fra ådalen. Der snakker de om skift til andre danske klubber, falk m.v.

Comment

Duften af en masse PSE penge ændrer som regel unge mænds syn på den sag, men lad os nu se hvor han ender.

Comment

Nogen der ved hvornår JJT er klar. Vi kan jo ikke vælge at være spilstyrende uden en spilstyrer..........

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Nogen der ved hvornår JJT er klar. Vi kan jo ikke vælge at være spilstyrende uden en spilstyrer..........
              Burde være klar til næste gang mm han får tilbagefald

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Burde være klar til næste gang mm han får tilbagefald
                Lyder godt, ikke at det er lig med sejr, men så er der lidt håb i min verden...........kan så være jeg (også) bliver klogere......

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Lyder godt, ikke at det er lig med sejr, men så er der lidt håb i min verden...........kan så være jeg (også) bliver klogere......
                  Må være et håb. Han er næppe i form og får nok ikke den store betydning for kampen. Men man håber da altid

Comment

JJ udtaget til det nye U21 hold

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...u21-landshold/

Comment

JJ starter inde i aftenens vigtige opgør i kvalen til U21 EM mod Polen!

Comment

Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        JJ starter inde i aftenens vigtige opgør i kvalen til U21 EM mod Polen!
                        Og de tabte desværre

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Og de tabte desværre
                          Det bliver deres eneste nederlag, horribel kamp af målmanden!
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Hvem stod på mål og kan du sige hvordan gjorde det hvis du så kampen?

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Horribel kamp af flerer end blot målmanden! boldnusseri, som manglede brod det meste af kampen. I bund og grund var det fortjent nok at Polen vandt..

Comment

Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                                Horribel kamp af flerer end blot målmanden! boldnusseri, som manglede brod det meste af kampen. I bund og grund var det fortjent nok at Polen vandt..
                                Jeg kunne ikke se den her kamp, men har set en del af de andre og de har været totalt overlegne med netop denne stil.
                                I går havde de 3 gange så mange afslutninger som Polen, jeg tænker at Polen får høvl i Danmark ...
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Working...
                                X