Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlægJeg kan da kun tilslutte mig det statement. Men jeg tror nu vores sportsdirektør er meget godt forberedt. I øvrigt er det en latterlig hypotetisk diskussion du har bevæget dig ind i, hvor din argumentation baserer sig på injurier og er præget af stråmandsargumenter.
Comment
-
Brugerkommentar fra Jonas:
Der går rygter om at FCM har forhørt sig på Falk her til formiddag. Har du hørt noget om dette?
Svar fra Michael Qureshi:
Har også hørt rygtet.
Men jeg ser ikke det ske, at FCM køber Rasmus Falk i OB i dette transfervindue.
For det første fordi de ikke henter de store transferindtægter på Pione Sisto-salg.
OB vil kunne presse prisen op helt over de 15 mio. kr., og det har FCM ingen intentioner om at smide.
De er svækket med Rilwan Hassans skade, men de er ikke desperate. De har jo Pione og Royer som førstevalg.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægLugter lidt af Zohores situation i vinters. Sorgenfri mener at SønderjyskE må være en af de store bejlere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tobi Se indlægVille Fall på en fri transfer ikke styrke som en joker derudover ville jeg hade det som pesten hvis FCM henter Falk
Comment
-
http://www.bold.dk/nyt/agent-ombejle...iver-i-horsens
VI har en god træner med et navn, så send i bare ham til OB :-)
Comment
Comment