Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Ekstremt spændt på hvilken målmand vi henter, håber lidt på ham fra Helsingborg, han lyder som en mand for os (har aldrig set ham spille).
    https://www.youtube.com/watch?v=oSgqHr2r0p4

    Comment


      Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
      Jeg vil ikke sige at det er en knivskarp analyse, da det jo er tydeligt for enhver hvad der er galt og hvilke mangler truppen har.
      Men han får da det hele med.
      Det er muligt at mine tømmermænd påvirker humøret og troen her til morgen, men umiddelbart er min ellers voksende optimisme omkring OB væk...
      Bortset fra det med tømmermændene må jeg sige AMEN til det hele. Jeg har ikke haft tro på OB i mange år, men for første gang her i sæsonstarten blomstrede min optimisme. Den er HELT væk igen! Hvis ikke vi som min. lander en CF inden vinduet lukker, så hopper jeg på Jesper Hansen RAUS bussen!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
        Bortset fra det med tømmermændene må jeg sige AMEN til det hele. Jeg har ikke haft tro på OB i mange år, men for første gang her i sæsonstarten blomstrede min optimisme. Den er HELT væk igen! Hvis ikke vi som min. lander en CF inden vinduet lukker, så hopper jeg på Jesper Hansen RAUS bussen!
        Helt enig - alt andet er uansvarligt!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Hvis jh ikke finder minimum en målmand og en cf, vil jeg mene, at han er dumpet fælt. Især i lyset af, at han har solgt to forsvarespillere, hvoraf den sidste ikke skulle være solgt, medmindre der stod en erstatning klar. Jh har haft rigelig tid, der er ingen undskyldninger kun inkompetence
          +1

          Comment


            Det er vel underordnet rent nummerisk, hvad vi får ind eller ej, ift. om nogle har ham som dumpet eller ej. Kravet er vel nu, at de spillere der skal hentes ind skal have en anden kvalitet end tidligere. Dette kan selvfølgelig først afgøres over tid, men der vil selvfølgelig også blive afstemt efter forventninger, altså er vinduet ikke godkendt, hvis der hentes en målmand og midterforsvarer ind, hvis disse hedder Thomas Mikkelsen og Jens Martin Gammelby.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Det er vel underordnet rent nummerisk, hvad vi får ind eller ej, ift. om nogle har ham som dumpet eller ej. Kravet er vel nu, at de spillere der skal hentes ind skal have en anden kvalitet end tidligere. Dette kan selvfølgelig først afgøres over tid, men der vil selvfølgelig også blive afstemt efter forventninger, altså er vinduet ikke godkendt, hvis der hentes en målmand og midterforsvarer ind, hvis disse hedder Thomas Mikkelsen og Jens Martin Gammelby.
              Klart, det skal være en kvalitet som forbedrer vores sportslige muligheder. Jeg har også spillet CF engang, det gør jo ikke mig kvalificeret heller :-)

              Comment


                Når kampen mod fck fløjtes af er der 28 timer til at reagere på. Jeg gad godt følge JH til vinduet lukker. Han må få et spændende døgn.

                Comment


                  Mit Jesper Hansen barometer balancerer lige nu mellem dumpet og forsvind fra min klub din jydekrejler. En kompetent målmand kan dog få det op på 2 og hvis der yderligere suppleres med en midterforsvarer af kvalitet, kan det komme op på 4. Hvis der så skulle drømmes lidt, vil en midt midt, højere end 168, fysisk stærk, taktisk hæderlig og forholdsvis boldsikker, til at ligge ved siden af Makrini, faktisk slippe ham over dumpegrænsen.
                  Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                  Comment


                    http://m.bt.dk/fodbold/bts-transferc...er-league-klub

                    Måske godt for Falks chance for at blive i klubben.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      Hvis jh ikke finder minimum en målmand og en cf, vil jeg mene, at han er dumpet fælt. Især i lyset af, at han har solgt to forsvarespillere, hvoraf den sidste ikke skulle være solgt, medmindre der stod en erstatning klar. Jh har haft rigelig tid, der er ingen undskyldninger kun inkompetence
                      True

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                        Bortset fra det med tømmermændene må jeg sige AMEN til det hele. Jeg har ikke haft tro på OB i mange år, men for første gang her i sæsonstarten blomstrede min optimisme. Den er HELT væk igen! Hvis ikke vi som min. lander en CF inden vinduet lukker, så hopper jeg på Jesper Hansen RAUS bussen!
                        Der skal være mange sæder i den bus

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                          Mit Jesper Hansen barometer balancerer lige nu mellem dumpet og forsvind fra min klub din jydekrejler. En kompetent målmand kan dog få det op på 2 og hvis der yderligere suppleres med en midterforsvarer af kvalitet, kan det komme op på 4. Hvis der så skulle drømmes lidt, vil en midt midt, højere end 168, fysisk stærk, taktisk hæderlig og forholdsvis boldsikker, til at ligge ved siden af Makrini, faktisk slippe ham over dumpegrænsen.
                          Jeg skal lige være sikker på, at jeg forstår det helt: hvis der hentes en kompetent målmand og en kvalitets stopper, inden vinduet lukkes, så har du JH som dumpet?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                            Mit Jesper Hansen barometer balancerer lige nu mellem dumpet og forsvind fra min klub din jydekrejler. En kompetent målmand kan dog få det op på 2 og hvis der yderligere suppleres med en midterforsvarer af kvalitet, kan det komme op på 4. Hvis der så skulle drømmes lidt, vil en midt midt, højere end 168, fysisk stærk, taktisk hæderlig og forholdsvis boldsikker, til at ligge ved siden af Makrini, faktisk slippe ham over dumpegrænsen.
                            Midt midt = Desler ;)
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                              http://m.bt.dk/fodbold/bts-transferc...er-league-klub

                              Måske godt for Falks chance for at blive i klubben.
                              Haha ja :D

                              Comment


                                https://twitter.com/lassevge
                                "Lasse Vøge ‏@LasseVge 1h1 hour ago
                                Den er 99 procent nu. OB henter ny keeper. Måske præsenteres han allerede i aften. #obfck"

                                Comment

                                Working...
                                X