Oprindeligt indsendt af Polle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlægJeg vil ikke sige at det er en knivskarp analyse, da det jo er tydeligt for enhver hvad der er galt og hvilke mangler truppen har.
Men han får da det hele med.
Det er muligt at mine tømmermænd påvirker humøret og troen her til morgen, men umiddelbart er min ellers voksende optimisme omkring OB væk...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlægBortset fra det med tømmermændene må jeg sige AMEN til det hele. Jeg har ikke haft tro på OB i mange år, men for første gang her i sæsonstarten blomstrede min optimisme. Den er HELT væk igen! Hvis ikke vi som min. lander en CF inden vinduet lukker, så hopper jeg på Jesper Hansen RAUS bussen!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægHvis jh ikke finder minimum en målmand og en cf, vil jeg mene, at han er dumpet fælt. Især i lyset af, at han har solgt to forsvarespillere, hvoraf den sidste ikke skulle være solgt, medmindre der stod en erstatning klar. Jh har haft rigelig tid, der er ingen undskyldninger kun inkompetence
Comment
-
Det er vel underordnet rent nummerisk, hvad vi får ind eller ej, ift. om nogle har ham som dumpet eller ej. Kravet er vel nu, at de spillere der skal hentes ind skal have en anden kvalitet end tidligere. Dette kan selvfølgelig først afgøres over tid, men der vil selvfølgelig også blive afstemt efter forventninger, altså er vinduet ikke godkendt, hvis der hentes en målmand og midterforsvarer ind, hvis disse hedder Thomas Mikkelsen og Jens Martin Gammelby.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet er vel underordnet rent nummerisk, hvad vi får ind eller ej, ift. om nogle har ham som dumpet eller ej. Kravet er vel nu, at de spillere der skal hentes ind skal have en anden kvalitet end tidligere. Dette kan selvfølgelig først afgøres over tid, men der vil selvfølgelig også blive afstemt efter forventninger, altså er vinduet ikke godkendt, hvis der hentes en målmand og midterforsvarer ind, hvis disse hedder Thomas Mikkelsen og Jens Martin Gammelby.
Comment
-
Mit Jesper Hansen barometer balancerer lige nu mellem dumpet og forsvind fra min klub din jydekrejler. En kompetent målmand kan dog få det op på 2 og hvis der yderligere suppleres med en midterforsvarer af kvalitet, kan det komme op på 4. Hvis der så skulle drømmes lidt, vil en midt midt, højere end 168, fysisk stærk, taktisk hæderlig og forholdsvis boldsikker, til at ligge ved siden af Makrini, faktisk slippe ham over dumpegrænsen.Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...
Comment
-
http://m.bt.dk/fodbold/bts-transferc...er-league-klub
Måske godt for Falks chance for at blive i klubben.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægHvis jh ikke finder minimum en målmand og en cf, vil jeg mene, at han er dumpet fælt. Især i lyset af, at han har solgt to forsvarespillere, hvoraf den sidste ikke skulle være solgt, medmindre der stod en erstatning klar. Jh har haft rigelig tid, der er ingen undskyldninger kun inkompetence
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlægBortset fra det med tømmermændene må jeg sige AMEN til det hele. Jeg har ikke haft tro på OB i mange år, men for første gang her i sæsonstarten blomstrede min optimisme. Den er HELT væk igen! Hvis ikke vi som min. lander en CF inden vinduet lukker, så hopper jeg på Jesper Hansen RAUS bussen!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlægMit Jesper Hansen barometer balancerer lige nu mellem dumpet og forsvind fra min klub din jydekrejler. En kompetent målmand kan dog få det op på 2 og hvis der yderligere suppleres med en midterforsvarer af kvalitet, kan det komme op på 4. Hvis der så skulle drømmes lidt, vil en midt midt, højere end 168, fysisk stærk, taktisk hæderlig og forholdsvis boldsikker, til at ligge ved siden af Makrini, faktisk slippe ham over dumpegrænsen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlægMit Jesper Hansen barometer balancerer lige nu mellem dumpet og forsvind fra min klub din jydekrejler. En kompetent målmand kan dog få det op på 2 og hvis der yderligere suppleres med en midterforsvarer af kvalitet, kan det komme op på 4. Hvis der så skulle drømmes lidt, vil en midt midt, højere end 168, fysisk stærk, taktisk hæderlig og forholdsvis boldsikker, til at ligge ved siden af Makrini, faktisk slippe ham over dumpegrænsen.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæghttp://m.bt.dk/fodbold/bts-transferc...er-league-klub
Måske godt for Falks chance for at blive i klubben.
Comment
-
https://twitter.com/lassevge
"Lasse Vøge @LasseVge 1h1 hour ago
Den er 99 procent nu. OB henter ny keeper. Måske præsenteres han allerede i aften. #obfck"
Comment
Comment