Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Come on... Alle skriger på rygter, Svinet var da i den grad leveringsdygtig i selvfabrikerede rygter. .

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
      Come on... Alle skriger på rygter, Svinet var da i den grad leveringsdygtig i selvfabrikerede rygter. .
      Jeg undværer hellere så. Gider ikke at læse "rygter" jeg 100% ved er opdigtigt af en båtnakke...

      Det gør du også

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg undværer hellere så. Gider ikke at læse "rygter" jeg 100% ved er opdigtigt af en båtnakke...

        Det gør du også
        Du gider ikke læse en linjes fiktion, som du ved er fiktion????
        Hvorfor???
        Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
        Kristian Morre

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
          Du gider ikke læse en linjes fiktion, som du ved er fiktion????
          Hvorfor???
          Been there done that. Det var mega belastende tilsidst

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
            Du gider ikke læse en linjes fiktion, som du ved er fiktion????
            Hvorfor???
            Savner du grisen? Hvis i gerne vil have fiktive rygter, så synes jeg i skal sende dem til jer selv i en SMS, hvis det absolut skal på forum, så må det være under Off thopic.

            Det her forum er fantastisk, og det mener jeg virkelig. Man kan dele sine glæde og frustrationer med ligesindede, man kan læse detaljeret træningsrapporter og meget mere, det skal da ikke ødelægges af løgnhistorier?

            Comment


              Jeg tror ikke at der sker mere i dette vindue..... Desværre!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Been there done that. Det var mega belastende tilsidst
                Hvad så med os der synes at det er belastende når denne slags samtaler om hvad der er sande rygter og hvad der er falske rygter er i gang. Vi er jo også "tvunget" til at læse alle de indlæg.

                FREEDOM OF SPEECH!!!
                Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                Kristian Morre

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Savner du grisen? Hvis i gerne vil have fiktive rygter, så synes jeg i skal sende dem til jer selv i en SMS, hvis det absolut skal på forum, så må det være under Off thopic.

                  Det her forum er fantastisk, og det mener jeg virkelig. Man kan dele sine glæde og frustrationer med ligesindede, man kan læse detaljeret træningsrapporter og meget mere, det skal da ikke ødelægges af løgnhistorier?
                  Helt enig. Men når DU nu ved at det er et falsk rygte, så kan du jo bare lade det være ved det. Det er da ligeså irriterende at "høre på" som den "samtale" vi har gang i nu.
                  Men pyt vi lader den ligge
                  Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                  Kristian Morre

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af DeDaneDK Se indlæg
                    Jeg tror ikke at der sker mere i dette vindue..... Desværre!
                    Selvfølgelig sker der mere..
                    Selvom JH melder så konservativt ud arbejdes der 102% på højtryk efter at forstærke truppen..
                    Jeg er helt overbevist om at der kigges på målmænd,forsvarsspillere og midtbanespillere.. Og opstår der en mulighed der har kvalitet slår vi også til.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Selvfølgelig sker der mere..
                      Selvom JH melder så konservativt ud arbejdes der 102% på højtryk efter at forstærke truppen..
                      Jeg er helt overbevist om at der kigges på målmænd,forsvarsspillere og midtbanespillere.. Og opstår der en mulighed der har kvalitet slår vi også til.
                      Hvis det ikke lykkes at skaffe kvalitet, har JH et kæmpe forklaringsproblem!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                        Hvad så med os der synes at det er belastende når denne slags samtaler om hvad der er sande rygter og hvad der er falske rygter er i gang. Vi er jo også "tvunget" til at læse alle de indlæg.

                        FREEDOM OF SPEECH!!!
                        Forstår hvad du siger men er 100% uenig

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                          Helt enig. Men når DU nu ved at det er et falsk rygte, så kan du jo bare lade det være ved det. Det er da ligeså irriterende at "høre på" som den "samtale" vi har gang i nu.
                          Men pyt vi lader den ligge
                          Nogle rygter er svære at bedømme om de er ægte, da fmprOB første gang skrev at Toppel var på vej i mod Brøndby, der tænkte jeg; aaaarrrghh, men fordi det var ham turde jeg ikke udelukke det 100 %, men havde det kommet fra en "ukendt", så havde jeg betegnet det som fiktion.

                          Men lad os lade den ligge som du siger, og håbe at vinduet snart explodere!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Hvis det ikke lykkes at skaffe kvalitet, har JH et kæmpe forklaringsproblem!
                            Jammen så hopper jeg sgu i havnen!!! Og ja det har han. Jeg er bare bange for at den evt forklaring han ville komme med kan vi ikke bruge til noget..

                            AGF henter angriber i Belgien

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                              Nogle rygter er svære at bedømme om de er ægte, da fmprOB første gang skrev at Toppel var på vej i mod Brøndby, der tænkte jeg; aaaarrrghh, men fordi det var ham turde jeg ikke udelukke det 100 %, men havde det kommet fra en "ukendt", så havde jeg betegnet det som fiktion.

                              Men lad os lade den ligge som du siger, og håbe at vinduet snart explodere!
                              Ja den havde min ene kilde 100% styr på

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jammen så hopper jeg sgu i havnen!!! Og ja det har han. Jeg er bare bange for at den evt forklaring han ville komme med kan vi ikke bruge til noget..

                                AGF henter angriber i Belgien
                                Hvor? Hvem?

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X