Come on... Alle skriger på rygter, Svinet var da i den grad leveringsdygtig i selvfabrikerede rygter. .
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg undværer hellere så. Gider ikke at læse "rygter" jeg 100% ved er opdigtigt af en båtnakke...
Det gør du også
Hvorfor???Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Morre Se indlægDu gider ikke læse en linjes fiktion, som du ved er fiktion????
Hvorfor???
Det her forum er fantastisk, og det mener jeg virkelig. Man kan dele sine glæde og frustrationer med ligesindede, man kan læse detaljeret træningsrapporter og meget mere, det skal da ikke ødelægges af løgnhistorier?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBeen there done that. Det var mega belastende tilsidst
FREEDOM OF SPEECH!!!Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægSavner du grisen? Hvis i gerne vil have fiktive rygter, så synes jeg i skal sende dem til jer selv i en SMS, hvis det absolut skal på forum, så må det være under Off thopic.
Det her forum er fantastisk, og det mener jeg virkelig. Man kan dele sine glæde og frustrationer med ligesindede, man kan læse detaljeret træningsrapporter og meget mere, det skal da ikke ødelægges af løgnhistorier?
Men pyt vi lader den liggeStop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DeDaneDK Se indlægJeg tror ikke at der sker mere i dette vindue..... Desværre!
Selvom JH melder så konservativt ud arbejdes der 102% på højtryk efter at forstærke truppen..
Jeg er helt overbevist om at der kigges på målmænd,forsvarsspillere og midtbanespillere.. Og opstår der en mulighed der har kvalitet slår vi også til.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSelvfølgelig sker der mere..
Selvom JH melder så konservativt ud arbejdes der 102% på højtryk efter at forstærke truppen..
Jeg er helt overbevist om at der kigges på målmænd,forsvarsspillere og midtbanespillere.. Og opstår der en mulighed der har kvalitet slår vi også til.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Morre Se indlægHvad så med os der synes at det er belastende når denne slags samtaler om hvad der er sande rygter og hvad der er falske rygter er i gang. Vi er jo også "tvunget" til at læse alle de indlæg.
FREEDOM OF SPEECH!!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Morre Se indlægHelt enig. Men når DU nu ved at det er et falsk rygte, så kan du jo bare lade det være ved det. Det er da ligeså irriterende at "høre på" som den "samtale" vi har gang i nu.
Men pyt vi lader den ligge
Men lad os lade den ligge som du siger, og håbe at vinduet snart explodere!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægHvis det ikke lykkes at skaffe kvalitet, har JH et kæmpe forklaringsproblem!
AGF henter angriber i Belgien
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægNogle rygter er svære at bedømme om de er ægte, da fmprOB første gang skrev at Toppel var på vej i mod Brøndby, der tænkte jeg; aaaarrrghh, men fordi det var ham turde jeg ikke udelukke det 100 %, men havde det kommet fra en "ukendt", så havde jeg betegnet det som fiktion.
Men lad os lade den ligge som du siger, og håbe at vinduet snart explodere!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJammen så hopper jeg sgu i havnen!!! Og ja det har han. Jeg er bare bange for at den evt forklaring han ville komme med kan vi ikke bruge til noget..
AGF henter angriber i Belgien
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
Comment