Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg tror på at der kommer 2 ind og at der ryger 1-2 ud...

    men...

    Jeg har i desperation banket på de 2 vandrør jeg har efter guldtilob's udmelding igår.. Ingen af dem har direkte gang i OB men de ved meget og hører meget.
    Den ene havde hørt om flere mulige handler i både Randers,Esbjerg,Hobro og FCN den seneste uge. Kendte også et par navne men ville ikke nævne nogen..
    De havde intet hørt om mulige OB handler. Zero... Nada.. Flatline...

    Om det så betyder at der intet sker eller kortene er helt ind til kroppen ved jeg ikke... Men det er de samme mennesker der gav mig info om TM,Toppel, Superliga strukturen i dette vindue og faktisk nævnte den ene 14 dage efter Festersen var skiftet at "Det kunne jeg godt have fortalt dig men mente ikke det var nogen speciel handel"...
    Har fortalt ham at ALT han hører om OB før tid skal han sms'e mig
    Jeg vælger at tro på at JH går stille med dørene og at der bliver arbejdet på højtryk...
    nægter simpeltenhen at tro andet. - ellers er der et eller andet helt galt, enten økonomisk eller for stor tiltro til det nuværende holds evner.

    - håber i den grad JH går efter forstærkninger, altså profiler - kan selvfølgelig også være derfor vi intet hører - de er sværere at lokke til.

    Comment


      Den tror jeg på. JH er for nærig til at betale for kvalitet og vil have for meget for, for lidt ... Derfor satser han på at prisen faldet mandag aften...
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      ..
      den frygt har jeg selv haft - og har det vel stadig....jeg kender ikke Jh - men ser ham som en rigtig jy'e krejler - det behøver ikke være negativt - det kan sagtens være en fordel.....men nu er OB desværre ikke en klub der bare automatisk tiltrækker alle de store profiler - og så kan vi komme til at betale lidt ekstra, og det skal vi nok være parat til, hvis vi vil gøre os håb om at løfte niveauet engang

      Comment


        Efter seneste 3 aar er det svaert at tro paa at der kommer klassespillere men man har da lov at dromme

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          et opklarende spørgsmål...: Hvad er der tilbage, mellem kendte ansigter og lottokuponer? Er lottokuponer ikke netop defineret ved at de ikke er kendte ansigter, så vi derfor ikke ved hvad de vil levere?

          Mvh

          MaxHH
          ahr .. Det jeg mente at det er spillere fra de hjemlige 2 øverste rækker eller lottokuponer (formentligt tilbudt fra tilfældige agenter) .... Det virker ikke som om at man har en scout der sondere bare det skandinaviske marked, det nordeuropæiske og slet ikke et reelt netværk i f.eks. Afrika eller Sydamerika .. For at finde spillere der har kvalitet og passer til de nødvendige pladser og kan begå sig til den ønskede spillestil ..

          Jeg var meget meget overrasket over Makrini .. Meget .. Vil gerne høre den historie men baseret på hvad JH ellers har hentet ..

          Ser man Køge eller selv Horsens der henter en braser eller en upfront erstatning for Badu ... Spillere med potentiale ..

          Der var vel ikke mange der kendte Ruud, Ari, Bolanos, Runa, Marcus, Traore, Utaka før de var her .. En med netværk til f.eks. Kriztian eller Bechara .. Måske endda en "glemt" DD, Carrol, Mendy ... Ikke at de alle var succeser men i forhold til meget af det der er hentet ...
          Last edited by Plum; 26-08-2015, 20:42.
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Den tror jeg på. JH er for nærig til at betale for kvalitet og vil have for meget for, for lidt ... Derfor satser han på at prisen faldet mandag aften...


            den frygt har jeg selv haft - og har det vel stadig....jeg kender ikke Jh - men ser ham som en rigtig jy'e krejler - det behøver ikke være negativt - det kan sagtens være en fordel.....men nu er OB desværre ikke en klub der bare automatisk tiltrækker alle de store profiler - og så kan vi komme til at betale lidt ekstra, og det skal vi nok være parat til, hvis vi vil gøre os håb om at løfte niveauet engang
            http://www.bt.dk/fodbold/ny-ob-direk...r-lim-i-lommen
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              ja det lyder jo som noget man har hørt før.

              Igen - det behøver ikke være en ulempe, især ikke da der skulle skæres ned på redbull og cacao ;)

              - men kan godt tænke om han så er den rigtige når der skal tages et step up.....der har været glimrende handler i dette vindue....men syntes gassen er gået lidt af ballonen her i august - og man har ventet for længe - målmand og afløser for høegh/KL - DET skal der simpelthen findes
              At vi så er mange der også håber på en midtbane profil.....tvivler på lige den lander.....men de andre der er sgu et krav!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                ja det lyder jo som noget man har hørt før.
                Artiklen er også fra 2013

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  ahr .. Det jeg mente at det er spillere fra de hjemlige 2 øverste rækker eller lottokuponer (formentligt tilbudt fra tilfældige agenter) .... Det virker ikke som om at man har en scout der sondere bare det skandinaviske marked, det nordeuropæiske og slet ikke et reelt netværk i f.eks. Afrika eller Sydamerika .. For at finde spillere der har kvalitet og passer til de nødvendige pladser og kan begå sig til den ønskede spillestil ..

                  Jeg var meget meget overrasket over Makrini .. Meget .. Vil gerne høre den historie men baseret på hvad JH ellers har hentet ..

                  Ser man Køge eller selv Horsens der henter en braser eller en upfront erstatning for Badu ... Spillere med potentiale ..

                  Der var vel ikke mange der kendte Ruud, Ari, Bolanos, Runa, Marcus, Traore, Utaka før de var her .. En med netværk til f.eks. Kriztian eller Bechara .. Måske endda en "glemt" DD, Carrol, Mendy ... Ikke at de alle var succeser men i forhold til meget af det der er hentet ...
                  Tak for uddybningen... ,o)

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tore Se indlæg
                    Artiklen er også fra 2013
                    det er jeg klar over - men den falder stadigvæk meget godt i tråd med mine bange anelser....

                    Comment


                      Ikke et eneste - bare halvløst rygte???

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                        Ikke et eneste - bare halvløst rygte???
                        Der sker noget inden tirsdag

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Der sker noget inden tirsdag
                          hvorfor tror du dog det
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Man sidder jo og finder på "gode" forklaringer i sit hoved på, hvorfor JH ikke har haft tegnebogen oppe af lommen på det sidste. Kan det tænkes, at han forsøger at få et godt regnskabsår på fodbolddelen - løber det ikke fra januar til januar?

                            Hvad der handles i vintervinduet efter 1. januar hører vel til næste regnskabsår. Handler det mon om noget i den retning?

                            Jeg er med på at man kan miste mange penge / tjene mange på at ligger nr. 2 kontra 12 efter 11 runder!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              hvorfor tror du dog det
                              Fordi JH er på udsalgs indkøb. Mon ikke at han finder noget

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Man sidder jo og finder på "gode" forklaringer i sit hoved på, hvorfor JH ikke har haft tegnebogen oppe af lommen på det sidste. Kan det tænkes, at han forsøger at få et godt regnskabsår på fodbolddelen - løber det ikke fra januar til januar?

                                Hvad der handles i vintervinduet efter 1. januar hører vel til næste regnskabsår. Handler det mon om noget i den retning?

                                Jeg er med på at man kan miste mange penge / tjene mange på at ligger nr. 2 kontra 12 efter 11 runder!
                                Ingen tvivl om at man gerne vil have et flot regnskab.. Men det kan som du også selv skriver fåes på flere måder med sportslig succes

                                Comment

                                Working...
                                X