Oprindeligt indsendt af obforever
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Last edited by OleKBH; 26-08-2015, 08:15.
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægDer er jo også et lønbudget, ligesom i enhver anden virksomhed, hvem ved måske er det allerede næsten på max. En ting er sikkert, vi kan ikke lige pludselig få flere penge til løn, dette er jo fastsat fra start. Men skuffelsen bliver enorm hvis JH allerede næsten har brugt budgettet. Skaden til Falkesgaard spiller nok også ind, da vi lige pludselig skulle hente erstatning der.
Det er en kende svært for vores unge spillere at læne sig op ad de profiler vi henter udefra under kamp , når de profiler er henvist til tribunen eller i bedste fald på bænken . Og de får en ny at læne sig op ad hvert halve år .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægJa der er løbet meget vand igennem Odense å siden hans offentlige flirt med Brøndby. Det ændre bare ikke på at jeg pt håber at vi får ham solgt ASAP. Personligt tror jeg både Greve og Lukas J vil kunne kæmpe fint om den plads. Desler kommer jo også tilbage på et tidspunkt.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJa måske lønbudgettet er/har været overskredet , hvilket igen kommer sig af en række dårlige indkøb . Der har måttet bruges ekstra penge på hb ( Ruud og Skogskied ) - angreb ( Dalsgaard og Zohore ) - målmand ( Tørnes ) alt sammen et resultat af at man prøver at spare penge , hvilket så lykkedes i første omgang udadtil da de første indkøb var billige , men en stor del af det sparede og måske mere til bliver brugt på at hente ekstra spillere ind . Oven i spild af penge dræner det muligheden for at skabe stabilitet og et fundament at bygge videre på .
Det er en kende svært for vores unge spillere at læne sig op ad de profiler vi henter udefra under kamp , når de profiler er henvist til tribunen eller i bedste fald på bænken . Og de får en ny at læne sig op ad hvert halve år .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægJa der er løbet meget vand igennem Odense å siden hans offentlige flirt med Brøndby. Det ændre bare ikke på at jeg pt håber at vi får ham solgt ASAP. Personligt tror jeg både Greve og Lukas J vil kunne kæmpe fint om den plads. Desler kommer jo også tilbage på et tidspunkt.
Under forudsætning af at JH, KN og MT sørger for den nødvendige forstærkning nu, kan holdet komme til at spille bedre og dermed Emil bedre og mere attraktiv for en bedre klub og højere salgspris(et enkelt smukt mål mod Aab er næppe nok).Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægUanset hvor flotte kaniner JH henter op af hatten, så skal spillerne sammenspilles, der er muligvis et problem med dagsformen, så der kan snildt gå en halv sæson, før truppen overhovedet er klar.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægMeget enig. Der er sket det vi har set i de andre vinduer også, vi skal til at have gang i plan c. JH har malet sig op i et hjørne, så nu kommer panik købene. Men det er jo ikke bare JH det er i lige så høj grad bestyrelsen, der ikke kan se hvor ustruktureret det foregår.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægMeget enig. Der er sket det vi har set i de andre vinduer også, vi skal til at have gang i plan c. JH har malet sig op i et hjørne, så nu kommer panik købene. Men det er jo ikke bare JH det er i lige så høj grad bestyrelsen, der ikke kan se hvor ustruktureret det foregår.
Vi kan blive den mest scorende nedrykker nogensinde!
Comment
-
Jeg kunne godt acceptere/forstå det sidste år... Det var da godt nok træls at gå og vente på Lado, og den ventetid endte nok også med føltes som ekstra træls da det så endte med vi ikke rigtig fik noget ud af det... men sådan vil det være engang imellem... Jeg må dog stille kraftigt spørgsmålstegn ved den handel, men det har vi været omkring efterhånden, med hans form, fridage, osv...
Jeg kunne også til nød acceptere, dog have en del mindre forståelse for, hvis vi igen stod og manglede en vigtig brik i puslespillet her hvor vi går ind i 11 time i år... men, at vi på det nærmeste mangler rygrad fra hale benet og op til midt på ryggen, det bekymrer mig meget, og det er ganske enkelt bare ikke godt nok...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment