Oprindeligt indsendt af Schneider
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Jeg tror han har ferie. Han var på Roskilde Festivalen i torsdags.Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlægkunne nemt være noget i gære, lagde lige mærke til at lars høgh var fraværende ved dagens træning"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Eller var han måske på scouting-tour der?Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg tror han har ferie. Han var på Roskilde Festivalen i torsdags.
Father John Misty?
http://www.roskilde-festival.dk/musi...her-john-misty"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Der var også en der skrev det samme i sidste uge. Mon ikke at han er på skånekost?Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæguden så at ville drage nogle konklusioner ud fra det kan jeg så fortælle at Emil Larsen blev sendt i klubhuset efter ca 30 minutter, uden at have haft nogen som helst form for synlige handicap
Comment
-
Tirsdag var han slet ikke til stede. Onsdag var han med de første 30 minutter. Han må døje med en eller anden småskade.Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæguden så at ville drage nogle konklusioner ud fra det kan jeg så fortælle at Emil Larsen blev sendt i klubhuset efter ca 30 minutter, uden at have haft nogen som helst form for synlige handicap
Comment
Comment