Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det er ikke min opgave, at komme med navne. Der findes over 50 professionelle fodboldligaer i verden, så det er bare at gå igang med at scoute.
    Nej, men selv om det ikke er din opgave, så må du da have andre spillere i tankerne, som du mener er bedre end Festersen (og realistiske)?

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    At henkaste tre navne man kender for så at ende på, at Festersen nok er en fin signing, køber jeg ikke kan jeg forsikre dig om. Det er ved gud sportsamatørens job at afgrænse så store dele af markedet som muligt for at finde den rigtige kandidat, og er han ikke i standt til det er manden jo bare dybt inkompetent til sit job, hvilket desværre også er mit klare billede af ham.
    Du ved ikke hvad JH har 'afgrænset'? Ej heller om fx KN har peget på Festersen som en spiller han gerne så i truppen.
    Det er sgu så nemt bare at sidde der med nej hatten på, i stedet for at prøve at komme med noget konstruktivt (såsom forslag til andre realistiske spillere).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Ah, den altid nemme vej ud. Men nu var det jo dig, og ingen andre, der meldte ud, at der måtte være så mange bedre spillere end den forfærdeligt ringe Rasmus Festersen, til den samme pris.

      Når du nu selv melder det, så må du også kunne gøre det lidt bedre end den nemme vej ud. Prøv med bare ét navn.
      Nicki Bille, Lewis Enoh, Ben Sahar, Dennis Thomalla, Kehinde Fatai.

      Alle sammen spillere der er handlet i samme prisleje for nylig, og som jeg tillader mig at synes ser lidt mere spændende ud end Festersen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Nicki Bille, Lewis Enoh, Ben Sahar, Dennis Thomalla, Kehinde Fatai.

        Alle sammen spillere der er handlet i samme prisleje for nylig, og som jeg tillader mig at synes ser lidt mere spændende ud end Festersen.
        Udover Nicki Bille (som jeg tidligere har nævnt nødig så i OB), så kender jeg ikke de navne. Men de lyder da helt sikkert mere eksotiske
        Er det spillere som du alle mener ville være interesserede i at skifte til OB?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Nicki Bille, Lewis Enoh, Ben Sahar, Dennis Thomalla, Kehinde Fatai.

          Alle sammen spillere der er handlet i samme prisleje for nylig, og som jeg tillader mig at synes ser lidt mere spændende ud end Festersen.
          Hvorfor skulle eksempelvis Ben Sahar være bedre end Festersen eksempelvis? Han har scoret en del mål i Israel i en sæson, men har vel ellers aldrig rigtig slået igennem? Hans løn ville nok også være noget højere, de prominente klubber på hans CV in mente.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Det er ikke min opgave, at komme med navne. Der findes over 50 professionelle fodboldligaer i verden, så det er bare at gå igang med at scoute.
            Altså som man har gjort med Makrini?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Nicki Bille, Lewis Enoh, Ben Sahar, Dennis Thomalla, Kehinde Fatai.

              Alle sammen spillere der er handlet i samme prisleje for nylig, og som jeg tillader mig at synes ser lidt mere spændende ud end Festersen.
              Fatai kunne være spændende, alle de andre er i større eller mindre grad lottokuponer, der har leveret på nogenlunde samme niveau som Festersen i ligaer eller klubber af samme kaliber som Superligaen (eller under). Eneste de har som Festersen ikke har (på papiret), er alderen med sig.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Nicki Bille, Lewis Enoh, Ben Sahar, Dennis Thomalla, Kehinde Fatai.

                Alle sammen spillere der er handlet i samme prisleje for nylig, og som jeg tillader mig at synes ser lidt mere spændende ud end Festersen.
                Rio Ferdinand, James Milner, Konoplyanka, Tomasz Kuszczak, John Heitinga.

                Alle sammen spillere, der er handlet billigere end Festersen for nylig, og som jeg tillader mig at synes ser lidt mere spændende ud end Festersen.
                Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                  Rio Ferdinand, James Milner, Konoplyanka, Tomasz Kuszczak, John Heitinga.

                  Alle sammen spillere, der er handlet billigere end Festersen for nylig, og som jeg tillader mig at synes ser lidt mere spændende ud end Festersen.
                  Jeg bliver bedt om, at pege på angribere i Festersen prisleje, som jeg synes kunne være mere interessante. Hvad vil du have jeg skal gøre? Og disse spillere er faktisk handlet til ca. samme pris, og må derfor forventes ikke at koste x antal mio. i løn og sign-on fee.
                  Last edited by Sheed; 03-07-2015, 13:13.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                    Altså som man har gjort med Makrini?
                    Hvad har det med sagen at gøre?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Fatai kunne være spændende, alle de andre er i større eller mindre grad lottokuponer, der har leveret på nogenlunde samme niveau som Festersen i ligaer eller klubber af samme kaliber som Superligaen (eller under). Eneste de har som Festersen ikke har (på papiret), er alderen med sig.
                      Alder og videresalgspotentiale har i den grad også noget at sige, når man skal smide 3 millioner efter en spiller, og disse spillere har trods alt mulighed for at blive penge værd en dag, samt har været inde over mere spændende klubber end Silkeborg og Vestsjælland.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Alder og videresalgspotentiale har i den grad også noget at sige, når man skal smide 3 millioner efter en spiller, og disse spillere har trods alt mulighed for at blive penge værd en dag, samt har været inde over mere spændende klubber end Silkeborg og Vestsjælland.
                        Det har du helt sikkert ret i. Festersen er ikke købt for videresalgspotentialet, det er sikkert. Tre mil er i min optik også i overkanten, men 10 mål i ligaen, og en arbejdsradius som en minearbejder koster. Jeg synes kritikken af ham er noget skinger, og kan ikke lade være med at tænke, at den afhænger en del af hvilken klub han er hentet i. Men lad os nu se. Vi kan tage den op til vinter igen, og se hvad vi rent faktisk har fået for pengene.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Hvad har det med sagen at gøre?
                          At du konsekvent kalder JH Sportsamatøren, blandt andet under beskyldninger om, at han ikke anvender scouting og kigger udenfor landets grænser efter interessante navne. Makrini-eksemplet var altså et forsøg på at vise, at dine beskyldninger om JH's inkompetence og amatørisme i bedste fald er noget unuancerede.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                            Rio Ferdinand, James Milner, Konoplyanka, Tomasz Kuszczak, John Heitinga.

                            Alle sammen spillere, der er handlet billigere end Festersen for nylig, og som jeg tillader mig at synes ser lidt mere spændende ud end Festersen.
                            hvor skal man dog begynde....for det første er de ikke angribere....rio er ALT for gammel - der er jo ikke noget videre salgs potentiale i ham - og sådan kunne man blive ved ;)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                              At du konsekvent kalder JH Sportsamatøren, blandt andet under beskyldninger om, at han ikke anvender scouting og kigger udenfor landets grænser efter interessante navne. Makrini-eksemplet var altså et forsøg på at vise, at dine beskyldninger om JH's inkompetence og amatørisme i bedste fald er noget unuancerede.
                              Ligesom du intet belæg har for at påstå, at Makrini ikke bare er en spiller, som vi er blevet tilbudt af en agent og fandt interessant, og sådan kunne vi blive ved. Min mening om sportsamatøren står ved magt, indtil at han begynder at vise bare en smule succes på transfermarkedet, eller i det mindste bare lidt kreativitet ala. Ole Nielsen i Viborg og SønderjyskE.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Nicki Bille, Lewis Enoh, Ben Sahar, Dennis Thomalla, Kehinde Fatai.

                                Alle sammen spillere der er handlet i samme prisleje for nylig, og som jeg tillader mig at synes ser lidt mere spændende ud end Festersen.
                                Nicki Bille? OK, har aldrig rigtig set noget i ham. Så kunne vi lige så godt købe Magnus P fri af Brann. Han er lige så dejligt aggressiv, scorer ca. lige så meget som Bille, og han sikkert klare lige så mange streger og slagsmål, hvis det er det, man vil have. Ser Festersen som en bedre spiller all-round, fordi han er klogere.
                                Så kommer vi til de spændende, eksotiske spillere:
                                Lewis Enoh? Lige skrevet 4-årig kontrakt med Lokeren. Over vores liga.
                                Kehinde Fatai? Har lige skrevet 3-årig med Sparta Prag. Over vores liga.
                                Denis Thomalla? Lige skrevet 3-årig med Lech Pozen. Over vores liga.
                                En spiller med Ben Sahars CV ser imponerende ud, men han har været i 12 klubber (et par af dem to gange) i løbet af 9 år. Det er lige før han burde satse på en liga som den danske for at få regelmæssig spilletid, men der er nok flere penge i andre ligaer, hvor han stadig burde have et navn. Over vores liga, vil jeg nok også sige.

                                Vi vurderer tingene forskelligt: Udover Bille har du nævnt spillere, som jeg ikke kan se OB komme i nærheden af. Ikke uden at vi skal sprænge banken fuldstændigt. Hvis det er din standard, så forstår jeg, hvorfor du er skuffet.

                                Comment

                                Working...
                                X