Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af macrel Se indlægLigegyldigt hvad Hansen gør, bliver han upopulær. Det er ikke nemt at være sportsdirektør.
Hvis han henter Rønnow er mange utilfredse for han har intet vist og er for dyr.
Henter han Jesper Hansen er mange utilfredse for han er for gammel.
Henter han Mikkelsen er mange utilfredse med, at vi henter fra en 'lavere' hylde/nedrykkere
Henter man en 'back-up' til Falkes bliver folk også sure for så satser vi ikke nok.
Henter han en, vi ikke kender, er folk utilfredse, for så er det bare den nye Lado.
Etc.
Etc.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJo det er nok det han forsøger. Han har jo bare ikke været god til den del af jobbet... Hvis dette vindue også fuckes up big time burde man overveje andre alternativer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægRønnow er iflg. TV2 her til morgen meget tæt på BIF....så mon ikke, vi kan afskrive ham som ny målmand i OB?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af macrel Se indlægLigegyldigt hvad Hansen gør, bliver han upopulær. Det er ikke nemt at være sportsdirektør.
Hvis han henter Rønnow er mange utilfredse for han har intet vist og er for dyr.
Henter han Jesper Hansen er mange utilfredse for han er for gammel.
Henter han Mikkelsen er mange utilfredse med, at vi henter fra en 'lavere' hylde/nedrykkere
Henter man en 'back-up' til Falkes bliver folk også sure for så satser vi ikke nok.
Henter han en, vi ikke kender, er folk utilfredse, for så er det bare den nye Lado.
Etc.
Etc.
Mit råd er ikke at spekulere så meget over hvorfor.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægbed mærke i noget de lige sagde......hvor interesseret er Rønnow i at tage til BIF - så længe Hradecky er der? - han skal jo være første valg. Sælges Finnen så kan vi helt sikkert sige farvel til rønnow
Men spændende, hvad der sker - og endnu mere spændende at se, hvem OB lander.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDet er hverken nyt eller overraskende eller unikt for OB fans - det er sådan det fungerer over alt, ikke bare herinde. Der vil altid være nogle, der er utilfredse. Hentede vi Messi, var der sikkert nogen der ville mene, han er for lav.
Mit råd er ikke at spekulere så meget over hvorfor.
MvH ChrisOB
Men der hersker (IMO) en udpræget negativ stemning herinde.
Om den findes på andre fan forums skal jeg ikke kloge mig på, men jeg syntes det er ærgeligt.
Jeg syntes hellere man skulle prøve med en 'konstruktiv dialog', som mange heldigvis (også) kan finde ud af.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægHan er i hvert fald nok for dyr
Om den findes på andre fan forums skal jeg ikke kloge mig på, men jeg syntes det er ærgeligt.
Jeg syntes hellere man skulle prøve med en 'konstruktiv dialog', som mange heldigvis (også) kan finde ud af.
Problemet er, at der er nogen der granalvorligt tror brok over brok fører til mindre brok. Det gør det ikke, det fører til dobbelt så meget brok. Fatter ikke efter så mange år, at der stadig er nogen, der ikke forstår det. Det er ikke just konstruktive tanker der kommer den anden vej mod folk med "ukonstruktive" udgangspunkter, heller.
Så mit råd er stadig: Lad være med at undre sig så meget over, hvorfor man aldrig kan tilfredsstille alle. Bare acceptere det, og så ellers fortsætte med argumenter til dem, man ved vil lytte til dem.
Ellers bliver de negative bare dobbelt så negative.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægHan er i hvert fald nok for dyr
Der er en klar tendens herinde: når OB har tabt er der ca. dobbelt mange så mange indlæg i forhold til, når holdet har vundet. Det ligger i odenseanernes dna at elske at brokke sig. Det er ikke så fedt, når alt bare er i orden
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg+1
Der er en klar tendens herinde: når OB har tabt er der ca. dobbelt mange så mange indlæg i forhold til, når holdet har vundet. Det ligger i odenseanernes dna at elske at brokke sig. Det er ikke så fedt, når alt bare er i orden
Det er mere end psykologi.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægJa...? Er det i grunden specielt overraskende? Det er i mine øjne lidt nemmere at skrive 2 indlæg om hvorfor ting er gået galt end at skrive ét, hvor man er glad. Og ud fra et analytisk synspunkt også mere interessant.
Det er mere end psykologi.
MvH ChrisOB
Man kunne jo begynde med at analysere sig frem til, hvorfor det gik så godt. Du er nok enig i, at det ikke er så dumt, at finde ud af hvad der var godt og hvorfor, så man kan arbejde videre i den retning i fremtiden. Det kunne vel sagtens kaste 2-3 indlæg af sig - men det har folk åbenbart ikke behov for / evner til. Det er lettere at råbe højt, når det går dårligt - det er jo vores borgerret!
Om det er overraskende, synes jeg egentligt er irrelevant - jeg synes at vores debat måske kunne få folk til at tænke anderledes - hvis det er givet på forhånd, at man intet kan ændre, er debat jo omsonst. Det handler vel ikke om at råbe sine holdninger højt. Det handler vel om at udvikle sin egen og andres holdninger gennem netop debat. Jeg må erkende: jeg ved ikke alt og lærer meget af mange af jer herinde - det er vel meningen med debat?Last edited by claudes1; 01-07-2015, 10:27.
Comment
-
Nok ikke et rygte folk bliver vildt begejstrede for, men jeg har fra en god kilde at Michael Silberbauer er/har været på tale til en étårig aftale. Ved ikke helt hvad man skal lægge i det. Af ordlyden kan det jo være, at navnet bare er blevet nævnt. Personligt er jeg ihvertfald ikke begejstret.
Comment
Comment