Oprindeligt indsendt af AKB77
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlægMartin Ørnskov desværre
Øhh .. Laver du pjatrøv eller er det seriøst en vi overvejer ??
Jeg var glad og lettet dengang Ørnskov røg til BIF , for der var han også løst rygtet til OB . Mit JH barometer vil ryge ned omgående hvis det skulle være det han ender op med at hente .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægØhh .. Laver du pjatrøv eller er det seriøst en vi overvejer ??
Jeg var glad og lettet dengang Ørnskov røg til BIF , for der var han også løst rygtet til OB . Mit JH barometer vil ryge ned omgående hvis det skulle være det han ender op med at hente .Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Jeg melder mig i mindretallet, som måske kun består af mig.
Jeg synes Ørnskov kunne være en rigtig fin defensiv midt at hente. Han er 29, dermed har han noget af den rutine som vi i den grad mangler til alle vores unge stjerner. Jeg synes han er en klog spiller med god placeringsevne, god teknik, fint overblik. Han er ikke et fysisk monster, han er heller ikke voldsomt hurtig, han er dog ej heller en svækling eller udpræget langsom.
Jeg ville være rigtig godt tilfreds, selv om jeg godt kan se signalværdien i, at vi kun får lov at hente ham fordi Brøndby lader ham gå.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægJeg melder mig i mindretallet, som måske kun består af mig.
Jeg synes Ørnskov kunne være en rigtig fin defensiv midt at hente. Han er 29, dermed har han noget af den rutine som vi i den grad mangler til alle vores unge stjerner. Jeg synes han er en klog spiller med god placeringsevne, god teknik, fint overblik. Han er ikke et fysisk monster, han er heller ikke voldsomt hurtig, han er dog ej heller en svækling eller udpræget langsom.
Jeg ville være rigtig godt tilfreds, selv om jeg godt kan se signalværdien i, at vi kun får lov at hente ham fordi Brøndby lader ham gå.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdu er ikke alene Jeg vil også mene han kunne være god på den plads, klart bedre end Azer og HJ. Ørnskov har så vidt jeg erindre 1 år tilbage så BIF vil givetvis forlange en sum eller en spiller for at slippe ham. Det rygtes ganske vist at de kikker på Zimling, men derfor bliver Ørnskov næppe fritstillet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdu er ikke alene Jeg vil også mene han kunne være god på den plads, klart bedre end Azer og HJ. Ørnskov har så vidt jeg erindre 1 år tilbage så BIF vil givetvis forlange en sum eller en spiller for at slippe ham. Det rygtes ganske vist at de kikker på Zimling, men derfor bliver Ørnskov næppe fritstillet.
Syntes ikke han er videre prangende hverken med bolden eller i sit defensive arbejde og så er han begrænset at manglende speed .
han er ikke en dårlig spiller , men heller ikke en spiller som kan løfte vores niveau og tage det rette ansvar . Igen bliver det diskutionen om en spiller som er god , men ikke god nok .Last edited by Magge; 27-06-2015, 21:16.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægØrnskov er klart bedre end Azer og også bedre end HJ , men han har ikke de rette lederegenskaber .
Syntes ikke han er videre prangende hverken med bolden eller i sit defensive arbejde og så er han begrænset at manglende speed .
han er ikke en dårlig spiller , men heller ikke en spiller som kan løfte vores niveau og tage det rette ansvar . Igen bliver det diskutionen om en spiller som er god , men ikke god nok .Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæghan er ikke en dårlig spiller , men heller ikke en spiller som kan løfte vores niveau og tage det rette ansvar . Igen bliver det diskutionen om en spiller som er god , men ikke god nok .
Hvem er det du forventer vi henter?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægJeg kan simpelthen ikke se, at vi skulle være i stand til at hente spillere fra en højere hylde end det (med vores situatione in mente).
Hvem er det du forventer vi henter?
Kan godt være jeg er yderst kræsen og nogle helvedes høje ambitioner , jeg er mig bare træt af at træde vande og se det ene indkøb efter det andet ikke rykker os ud af flækken . Det har stået på alt for længe .Last edited by Magge; 27-06-2015, 22:06.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJeg har ikke de store kontakter til udlandet , men jeg tror en lille smule på at OB har adgang til nogle folk med styr på hvad der rører sig rundt omkring . Igen bliver det som med back og angrebspladserne at vi henter nye spillere ind fordi dem vi lige har købt ikke er gode nok . Jeg formoder at HJ blev hentet til midten . Hvad med at hente en god fremfor 2-3 middelmådige . Så er man fri for at handle til de samme pladser hvert vindue .
Jeg tror du bliver skuffet, hvis du forventer spillere fra et højere niveau end Ørnskov.
Men jeg håber jeg tager fejl!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægMen nu er Ørnskov vel et step up ift HJ?
Jeg tror du bliver skuffet, hvis du forventer spillere fra et højere niveau end Ørnskov.
Men jeg håber jeg tager fejl!
Comment
Comment