Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ja tak til Robert Skov, der er potentiale i ham. Emil Scheel ved jeg sgu ikke, hvor meget mere mad der er i. En ok Superligaspiller, men bliver vidst også ved det.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
      Af de to (pest eller kolera) håber jeg bestemt på Scheel. Jeg kan virkelig ikke se det store lys i Robert Skov. Scheel ser jeg langt større potentiale i, men synes bestemt ikke det er flere udviklingsspillere vi har behov for, og jeg kan ikke se ham gøre en umiddelbar forskel.
      Er helt uenig. Robert Skov, er i de 5-6 kampe jeg har set med SIF, deres klart farligste gennembrudsspiller, og så har han et fantastisk spark, der også har medført et par gode mål. Han er stadig ung, men jeg tror han kan udvikle sig til en superligaprofil, og synes han har lidt af det Kusk også havde da han kom frem. Et år eller to mere i superligaen, og han vil være en profil.

      Comment


        Men hvem skal være vores "dumme" svin på midtbane? Vi mangler stadig en rigtig fighter modstanderne slår sig på.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Emil Scheel kunne jeg godt se udvikle sig i OB..
          Robert Skov er også en udemærket spiller men med JJT og Greve til midtbanen vil jeg have svært ved at se hvad vi skal bruge ham til når vi også SKAL!!! have tilknyttet en midtbaneprofil
          nok ikke lige den hylde jeg havde håbet vi hentede fra....men kommer ham hollænderen også så ser det ok ud. Scheel er 25 og vel den mere erfarne - skov 19 og der har vi jo i forvejen et par stykker på den alder.....ellers kender jeg ikke det store til dem - mener dog scheel fik scoret en del mål på et ellers tamt SIF mandskab

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            nok ikke lige den hylde jeg havde håbet vi hentede fra....men kommer ham hollænderen også så ser det ok ud. Scheel er 25 og vel den mere erfarne - skov 19 og der har vi jo i forvejen et par stykker på den alder.....ellers kender jeg ikke det store til dem - mener dog scheel fik scoret en del mål på et ellers tamt SIF mandskab
            Scheel scorede 6 mål. De fleste af dem så vidt jeg husker i efteråret, hvor Sif helt generelt havde enormt svært ved at lave mål. Han endte som vice-topscorer, kun overgået af Nikolaj Agger (8 mål).

            Med andre ord har Scheel altså scoret flere mål i den forgangne sæson, end nogen af vores egne spillere har.

            Comment


              Robert Skov, ja tak! Holdt konsekvent højt niveau for et elendigt hold, og har masser af udviklingspotentiale. Modsat Scheel, der måske nok har haft lidt mål i støvlerne, men ikke ligefrem har sat verden i brand ellers. Og som 25-årig er han ikke ligefrem "talent" længere. Jeg håber vi sigter højere.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Ja tak til Robert Skov, der er potentiale i ham. Emil Scheel ved jeg sgu ikke, hvor meget mere mad der er i. En ok Superligaspiller, men bliver vidst også ved det.
                Robert Skov får fine anmærkninger rundt omkring, han er helt sikkert talentfuld, men er det det vi he brug for når vi har sagt farvel til en god del sf stammen på holdet (MT,DH og Spellman) Er det ikke mere nogen typer der kan gå ind og tage et ansvar på sig og dirigere stormtropperne fra egen afdeling?
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Robert Skov får fine anmærkninger rundt omkring, han er helt sikkert talentfuld, men er det det vi he brug for når vi har sagt farvel til en god del sf stammen på holdet (MT,DH og Spellman) Er det ikke mere nogen typer der kan gå ind og tage et ansvar på sig og dirigere stormtropperne fra egen afdeling?
                  Robert Skov er ikke spilleren vi står og mangler nu og her, det er Scheel i øvrigt heller ikke, men han er et spændende talent med nogle interessante spidskompetencer, og kan sagtens blive gode penge værd om nogle år. Sådanne typer har en klub som OB ALTID brug for.

                  Comment


                    Der kunne måske også være tale om Dennis Flinta.
                    Han kan både spille midtbane, men er bedre i forsvaret. (Midtforsvar og HB)
                    Og han vil gerne væk fra SIF.
                    Ja tak herfra.
                    Last edited by M. Beck; 17-06-2015, 21:37.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af M. Beck Se indlæg
                      Der kunne måske også være tale om Dennis Flinta.
                      Han kan både spille midtbane, men er bedre i forsvaret. (Midtforsvar og HB)
                      Og han vil gerne væk fra SIF.
                      Ja tak herfra.
                      Det kunne også være en mulighed ja. Jeg håber sgu bare på at vi henter lidt profiler og vi ikke skal blive ved med at snakke okay fra en Bundklub der er rykket ned..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Det kunne også være en mulighed ja. Jeg håber sgu bare på at vi henter lidt profiler og vi ikke skal blive ved med at snakke okay fra en Bundklub der er rykket ned..
                        jeg kan sagtens se ideen i at gå efter profiler fra nedrykkere - som eks festersen i FCV....men ellers enig, ville være rart om man kunne hente et par profiler fra et højere niveau

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af M. Beck Se indlæg
                          Der kunne måske også være tale om Dennis Flinta.
                          Han kan både spille midtbane, men er bedre i forsvaret. (Midtforsvar og HB)
                          Og han vil gerne væk fra SIF.
                          Ja tak herfra.
                          Vi har både Diarra og Hallgrim som svævende central midt/forsvar og højreback... Jeg håber ikke vi går videre den vej, men i stedet, såfremt vi handler til de pladser, gør det ud fra at så skal det også være en profil, til en fast plads...

                          Har tidligere været for, men nu må jeg takke nej til Flinta...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            jeg kan sagtens se ideen i at gå efter profiler fra nedrykkere - som eks festersen i FCV....men ellers enig, ville være rart om man kunne hente et par profiler fra et højere niveau
                            Ja tak. Jeg forventer minimum 1 signing inden der er gået 7 dage..

                            Comment


                              Ved ikke hvor meget der er i det...

                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Scheel - hm. Han har altså to år tilbage af sin kontrakt og koster dermed ikke gratis. Når man tænker på, at han primært har gjort det godt på venstre kant og som hængende, så må OB have andre prioriteter, der skal på plads først, inden man evt. kan se på, om der skulle være råd til Scheel. Hvis han f.eks. kom ind på venstre kant i stedet for Emil, så gav det måske mening, men så skal Emil sælges.
                                Vi har lige en hel rygrad op ad banens midte - målmand-midterforsvarer-central midt og angriber - der bør være absolut topprioritet. Lige derefter kommer højre back. Kan ikke se Scheel udfylde nogen af de pladser.

                                Comment

                                Working...
                                X