Ja tak til Robert Skov, der er potentiale i ham. Emil Scheel ved jeg sgu ikke, hvor meget mere mad der er i. En ok Superligaspiller, men bliver vidst også ved det.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægAf de to (pest eller kolera) håber jeg bestemt på Scheel. Jeg kan virkelig ikke se det store lys i Robert Skov. Scheel ser jeg langt større potentiale i, men synes bestemt ikke det er flere udviklingsspillere vi har behov for, og jeg kan ikke se ham gøre en umiddelbar forskel.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEmil Scheel kunne jeg godt se udvikle sig i OB..
Robert Skov er også en udemærket spiller men med JJT og Greve til midtbanen vil jeg have svært ved at se hvad vi skal bruge ham til når vi også SKAL!!! have tilknyttet en midtbaneprofil
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnok ikke lige den hylde jeg havde håbet vi hentede fra....men kommer ham hollænderen også så ser det ok ud. Scheel er 25 og vel den mere erfarne - skov 19 og der har vi jo i forvejen et par stykker på den alder.....ellers kender jeg ikke det store til dem - mener dog scheel fik scoret en del mål på et ellers tamt SIF mandskab
Med andre ord har Scheel altså scoret flere mål i den forgangne sæson, end nogen af vores egne spillere har.
Comment
-
Robert Skov, ja tak! Holdt konsekvent højt niveau for et elendigt hold, og har masser af udviklingspotentiale. Modsat Scheel, der måske nok har haft lidt mål i støvlerne, men ikke ligefrem har sat verden i brand ellers. Og som 25-årig er han ikke ligefrem "talent" længere. Jeg håber vi sigter højere."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJa tak til Robert Skov, der er potentiale i ham. Emil Scheel ved jeg sgu ikke, hvor meget mere mad der er i. En ok Superligaspiller, men bliver vidst også ved det.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægRobert Skov får fine anmærkninger rundt omkring, han er helt sikkert talentfuld, men er det det vi he brug for når vi har sagt farvel til en god del sf stammen på holdet (MT,DH og Spellman) Er det ikke mere nogen typer der kan gå ind og tage et ansvar på sig og dirigere stormtropperne fra egen afdeling?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af M. Beck Se indlægDer kunne måske også være tale om Dennis Flinta.
Han kan både spille midtbane, men er bedre i forsvaret. (Midtforsvar og HB)
Og han vil gerne væk fra SIF.
Ja tak herfra.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet kunne også være en mulighed ja. Jeg håber sgu bare på at vi henter lidt profiler og vi ikke skal blive ved med at snakke okay fra en Bundklub der er rykket ned..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af M. Beck Se indlægDer kunne måske også være tale om Dennis Flinta.
Han kan både spille midtbane, men er bedre i forsvaret. (Midtforsvar og HB)
Og han vil gerne væk fra SIF.
Ja tak herfra.
Har tidligere været for, men nu må jeg takke nej til Flinta...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Ved ikke hvor meget der er i det...
- Michael Qureshi @MichaelQureshi 40 min.40 minutter siden
Silkeborg kan næppe holde på Scheel. Adskillige Superliga-klubber jagter ham http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/halvdelen-af-superligaen-jagter-denne-profil/5612604 …
Vis resumé 0 retweets 0 foretruket - Michael Qureshi har foretrukket
Søren Sorgenfri @SSorgenfri 10 min.10 minutter siden
@MichaelQureshi #ultratwitteragf #agf #aab og #ob :)
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægVed ikke hvor meget der er i det...
Silkeborg kan næppe holde på Scheel. Adskillige Superliga-klubber jagter ham http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/halvdelen-af-superligaen-jagter-denne-profil/5612604 …
Vis resumé 0 retweets 0 foretruket - Michael Qureshi har foretrukket
Søren Sorgenfri @SSorgenfri 10 min.10 minutter siden
@MichaelQureshi #ultratwitteragf #agf #aab og #ob :)
Vi har lige en hel rygrad op ad banens midte - målmand-midterforsvarer-central midt og angriber - der bør være absolut topprioritet. Lige derefter kommer højre back. Kan ikke se Scheel udfylde nogen af de pladser.
Comment
Comment