Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    En bruger på Twitter mener at vide at vi lander Dennis Flinta lige straks.. Tyndt men et rygte.
    Flinta på højre back? F*cking skyd mig hvis det sker.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Ske det, MÅ det være at folkekrav at han får trøje nr. 47. Fåårk, det er en trøje jeg skulle have!

      MvT
      Han har udviklet sig til en okay angriber må man sige

      Comment


        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
        Flinta på højre back? F*cking skyd mig hvis det sker.
        Fylder 32 år senere på året. Lyder som en klassisk JH handel

        men jeg stoler nu på guldtilob der siger at vi kigger på højere hylder

        Comment


          Dennis Flinta har intet at lave i OB. Til HB har vi Diarra, og så skal Halgrimur vel også have chancen, inden vi konkludere, at han høre til som en solid indskifter, og så sidst men ikke mindst, har vi et fynsk talent i Magnus Pedersen. Hvis der bliver handlet ind til HB, så skal det være øverste hylde.

          Comment


            Har det såmænd på samme måde. Har spurgt om der er en kilde. Melder tilbage hvis han svarer.

            Comment


              Han melder TransferkingBIF som kilde. Bøf kongen siger om få dage, men lad os nu se...ville sgu være en underlig spiller at hente ind.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                En bruger på Twitter mener at vide at vi lander Dennis Flinta lige straks.. Tyndt men et rygte.
                Hellere Flinta end Håkon. Hellere Flinta end Hallgrimur.

                To år til Flinta kunne være fornuftigt nok, det giver også lidt perspektiv for Magnus P., at vi ikke køber en ung "verdensstjerne" til pladsen.

                http://www.bt.dk/superligaen/bech-sk...anmarks-bedste

                Ved godt det er 5 år gammelt og jaja det er TB
                Last edited by Polle; 31-05-2015, 21:49.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  AK47 hjem til OB....Ja tak!!!!. Vildt nok, jeg så lige at han er kun 25, jeg troede han var meget ældre ;-)
                  Han har kun et halvt år tilbage af sin AaB kontrakt, så vi kan vel i princippet allerede skrive transferfrit med ham nu, så vi er sikke på at have ham fra januar.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    AK47 hjem til OB....Ja tak!!!!. Vildt nok, jeg så lige at han er kun 25, jeg troede han var meget ældre ;-)
                    Han har kun et halvt år tilbage af sin AaB kontrakt, så vi kan vel i princippet allerede skrive transferfrit med ham nu, så vi er sikke på at have ham fra januar.
                    sandsynligt scenarie...jeg mener at have set et sted at JH har sagt at det kan være en god ide at hente tidligere spillere hjem til OB
                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Nicolai Thomsen kommer ikke afsted alligevel for Aab.. De skal da være velkommen til at snuppe falk til nogenlunde samme pris

                      http://www.fyens.dk/sport/AaB-afbryd...rtikel/2723620

                      Comment


                        Lidt ekstra på Flinta til OB bålet

                        http://www.bold.dk/nyt/flinta-skifter-hvis-jeg-kan

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                          Flinta på højre back? F*cking skyd mig hvis det sker.
                          Det er godt nok heller ikke min drømmesigning.

                          Kan kun accepteres hvis det er fordi man har en reel forhåbning om, at f.eks. Magnus Pedersen forholdsvist hurtigt udvikler sig yderligere så han kan være i spil som starter på den højre back. Hvis det er tilfældet kan jeg godt se ideen i at hente Flinta ind på en kort kontrakt. Han er i mine øjne en habil og rimeligt driftsikker højre back på superliganiveau - klart bedre end Skogseid.

                          Er ikke overbevist om, at hverken Diarra (som jeg tvivler på er i klubben til næste sæson) eller Jonasson er løsningen på højre back.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                            En bruger på Twitter mener at vide at vi lander Dennis Flinta lige straks.. Tyndt men et rygte.
                            Som jeg tolker det er det en Brøndby fan der kommer med en vits - fordi Flinta angiveligt har lavet noget temmeligt elendigt i gårsdagens kamp.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                              Det er godt nok heller ikke min drømmesigning.

                              Kan kun accepteres hvis det er fordi man har en reel forhåbning om, at f.eks. Magnus Pedersen forholdsvist hurtigt udvikler sig yderligere så han kan være i spil som starter på den højre back. Hvis det er tilfældet kan jeg godt se ideen i at hente Flinta ind på en kort kontrakt. Han er i mine øjne en habil og rimeligt driftsikker højre back på superliganiveau - klart bedre end Skogseid.

                              Er ikke overbevist om, at hverken Diarra (som jeg tvivler på er i klubben til næste sæson) eller Jonasson er løsningen på højre back.
                              Jonasson spillede en meget habil højre back i SDJ. Hvis han skal spille i OB som andet end reserve, er det der vi skal bruge ham (imo). Det ville være fjollet at hente Flinta, der i min optik er på samme niveau som Jonasson. Så hellere bruge pengene på vores skrantende offensiv.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Jonasson spillede en meget habil højre back i SDJ. Hvis han skal spille i OB som andet end reserve, er det der vi skal bruge ham (imo). Det ville være fjollet at hente Flinta, der i min optik er på samme niveau som Jonasson. Så hellere bruge pengene på vores skrantende offensiv.
                                Nu skal det absolut ikke lyde som om, at jeg er fan af Flinta til OB, men skulle jeg vælge i mellem de to til backen, ville jeg godt nok vælge Flinta, der trods alt kan noget mere fremad banen. Jeg foretrækker klart Haddi centralt, enten som stopper eller sekser, hvis han skal spille.

                                Ser i øvrigt ikke ud til, at de er vanvittigt tilfredse med Flinta i SIF. Tjek 1:10 inde: http://www.tvmidtvest.dk/nettv/?id=44493

                                Comment

                                Working...
                                X