Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Der bliver jo ikke skrevet med nogen nu uden KN er inde over. Han skal jo også sige god for nye spillere.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Der bliver jo ikke skrevet med nogen nu uden KN er inde over. Han skal jo også sige god for nye spillere.
      så må vi håbe at han har noget mere styr på det end JH har haft

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        Fra AC Horsens fan forum:Drachmann øverst på OBs ønskeliste, de vil strække sig langt for at skrive med ham.
        Drachmann øverst på OB's ønskeliste. De vil strække sig langt for at skrive med ham.
        http://www.transfermarkt.com/janus-drachmann/profil/spieler/50580#ath
        For lidt over en måneds tid siden, snakkede folk også om det Drachmann rygte, jeg brækker mig hvis det er sandt, det samme med Troels Kløve, men jeg tror næsten ikke på det, i mine øjne ville et transfervindue med så ringe indkøb igen være at opgive kampen mod toppen.

        Comment


          Det må være decideret løgn. Hvis vi antager at både Falk, Spel og Emil ryger så kan enhver da se at erstatningerne ikke findes i Horsens. De nævnte spillere er ikke engang udviklingsspillere, og Kent skriver sgu ikke med os, hvis det er fra så lav en hylde vi skal hente erstatninger for så store profiler. Man må forvente der er større ting i vente!!

          Comment


            som breddespillere.....måske - men håber da bestemt vi kigger efter at få fyldt på toppen først og fremmest, og så skal der vel ikke hentes alt for meget breddespillere ind da der jo begynder at være unge fynske talenter der skal have noget spilletid.

            Lad os nu få hente nogle erfarne folk ind med noget kvalitet - nogle støtter til de unge

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Jeg synes der er nogle ting der gør, at jeg tvivler vi kigger den vej lige nu.

              Troels Kløve er en spiller der klart primært må betegnes som en spiller med sine forcer på kanterne. Kigger vi på den besætning vi har der nu, lyder den på: Falk, Emil, Desler, Lucas J og Thomsen.

              Det er ret sandsynligt, at vi står over for et salg af Emil og måske også Falk. Her snakker vi to af truppens mest løntunge, og på deres gode dage, vigtigste spillere. Meget idioti har jeg beskyldt OB for gennem årene, men jeg tror alligevel ikke, at vi har en samlet sportslig ledelse, der ser Troels Kløve som god direkte erstatning for en af de to. Det ville i hvert fald være en meget uambitiøs start på et nyt projekt.

              Han kan jo selvfølgelig også hentes ind som breddespiller. Her har jeg også bare svært ved at se grunden til, at det skulle ske. Vi har i Desler en ung og super spændende spiller, der må sidde solidt på den højre kant. Derudover har vi Lucas, der på trods af en svær første sæson, kun er 20 år og har spillet på flere ungdomslandshold. Ham er der mere mad i! Anders Thomsen er 19 år og har også flere ungdomslandskampe bag sig. Selvom han måske ikke er det største talent, forventer jeg klart, at vi får set lidt mere af ham næste sæson. Slutteligt har vi Barrett, som jeg stadig ser et ret stort lys i, og som utvivlsomt er et spændende talent, hvis han bliver sine skader kvit. Med den nuværende besætning på VB med Skula og Kirkeskov, kan det meget vel blive på venstre kanten han får sine minutter.

              Konklusionen er, at jeg ganske vidst forventer, at der vil blive hentet ind til kanterne, men jeg tror nu, at det bliver direkte til startopstillingen og ikke bredden, her er vi ganske godt besat for et hold i vores situation. Jeg har i hvert fald svært ved at se idéen i at hente en relativt middelmådig 24-årig spiller i Horsens, for at fortrænge Desler, Lucas, Thomsen og Barrett der allesammen har været med flere ungdomslandshold og fortsat er 19-20.

              Lad mig sige det sådan, jeg håber ikke det er den vej vi skal.
              Du kan helt sikkert godt have nogle pointer der, jeg skal da heller ikke kloge mig på om Kløve er den rigtige, synes bare den lå lidt til højreskøjten... men også mest, i første omgang i hvert fald, som breddespiller, som du også selv nævner... Jeg må dog også erklære mig enig, skal vi have en kant, så skal det ikke være en på samme "stadie" som alle de andre, så skal det vel være en fra egne rækker som back up, eller en "klasse" direkte ind som klar profil, for jeg tænker måske også bla. en JBL til venstre siden, og det kunne som godt blive mindst lige så interessant...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                Fra AC Horsens fan forum:Drachmann øverst på OBs ønskeliste, de vil strække sig langt for at skrive med ham.
                Drachmann øverst på OB's ønskeliste. De vil strække sig langt for at skrive med ham.
                http://www.transfermarkt.com/janus-drachmann/profil/spieler/50580#ath
                Faaaack nooo!!!

                Det kan næsten ikke passe...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det bliver sgu værer og værer... Ved godt vi mangler en 6'er. Men come on!!!!!
                  hvor helvede er ambitionerne(hvis det passer)
                  Vil du ikke godt tage tjansen alligevel..? Og har du i øvrigt en god stærk opskrift..?
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Vi skriver med dem KN ønsker og ikke kun dem JH ønsker.

                    Det meningen KN skal bygge et hold op - så de spillere der bliver købt har formegentlig en eller anden mening bag.

                    Jeg er spændt på dette vindue - vil bare se hvad ham KN kan med de midler OB har lovet at stille til rådighed

                    Comment


                      Som én der ser en del 1. divisions-kampe (men trods alt kun har set en fire-fem ACH-kampe i år), vil jeg virkelig håbe, at alle rygterne om flere ACH-spillere er "ænder".

                      Jeg kan ikke på nogen måde se Drachmann eller Kløve forstærke os. Tværtimod. De kan ikke engang gå ind som breddespillere, da jeg vil vurdere at de ungdomsspillere vi har allerede er stærkere (JJT, Greve).

                      Det ville være en kæmpejoke, hvis JH fortsætter med at hente sekundaspillere i sin gamle klub (der rykkede ned med et brag), for at "forstærke" et superligahold, der med nød og næppe klarede frisag fra nedrykningen i år (og sidste år). Hvis det er niveauet vi henter spillere fra, samtidigt med, at Spelmann, og sandsynligvis Emil og Falk, er fortid, så ville selv ikke Mourinho kunne redde os fra nedrykning næste år...
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Jeg tror der er nogen der troller os - Drachmann er ikke mere end en middelmådig 1. divisionsspiller, selvom han får en del ros af ACH-fans hist og her. Skal der hentes nogen til central midt, skal det være nogen der kan være en profil fra starten af, ikke en breddespiller mere.

                        Comment


                          De eneste to fra ACH jeg finder interessant er Rønnow og Kjartan Finnbogason.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Det må være decideret løgn. Hvis vi antager at både Falk, Spel og Emil ryger så kan enhver da se at erstatningerne ikke findes i Horsens. De nævnte spillere er ikke engang udviklingsspillere, og Kent skriver sgu ikke med os, hvis det er fra så lav en hylde vi skal hente erstatninger for så store profiler. Man må forvente der er større ting i vente!!
                            godt formuleret...der går alt for meget selvsving i det, nærmest en omvendt GF
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              som breddespillere.....måske - men håber da bestemt vi kigger efter at få fyldt på toppen først og fremmest, og så skal der vel ikke hentes alt for meget breddespillere ind da der jo begynder at være unge fynske talenter der skal have noget spilletid.

                              Lad os nu få hente nogle erfarne folk ind med noget kvalitet - nogle støtter til de unge
                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              De eneste to fra ACH jeg finder interessant er Rønnow og Kjartan Finnbogason.

                              MvT
                              Kjartan har godt nok scoret 11 mål, men det gjorde Kryger også næsten i sidste sæson..
                              Rønnow er et ja tak

                              Comment


                                Tjaa, hvis falk bliver solgt - så regner jeg ikke med at der skal hentes en erstatning da den direkte erstatning allerede render rundt i striber (Desler) - skal der hentes en erstatning ind må det blive til bænken/bredden da vi kommer til at mangle spiller nummer 3-4 stykker til kanten. Der ser jeg til gengæld Kløve som en ok spiller.

                                I mine øjne betyder et salg af Falk at hierakiet bliver skubbet så kanterne bliver Emil og Desler som de to primære, Lucas Jensen som den direkte udskifter for begge to også Kløve som værende fjerde spiller i rækken og backup.

                                Dertil kan Kløve ikke ligefrem være den dyreste spiller at hente eller have på bænken.

                                Comment

                                Working...
                                X