Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet er jeg enig i, vi skal ikke bare sælge, det skal selvfølelig også give mening... som jeg skrev tidligere i dag, er det mere end bare en spiller vi sælger, han er jo en del af rygraden og det DNA vi skal bygge det nye op på, kommer vi over de 2-2½ mio tror jeg dog vi skal slå til, evt. få en bonus oven i, alt efter om han bliver en succes der hvor han nu måtte ende...
Vi skal have lidt penge, men er der nogen der fortjent det, så er det ham. Håber på mere end en Tyrkisk skodklub.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOg det er også fint nok. Men OB må simpelthen have en nedre grænse for hvad vi vil sælge for. Uanset om han vil afsted eller ej..
2 mill er simpelthen ikke nok når vi skal ud og have en erstatning i samme klasse"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet er jeg enig i, vi skal ikke bare sælge, det skal selvfølelig også give mening... som jeg skrev tidligere i dag, er det mere end bare en spiller vi sælger, han er jo en del af rygraden og det DNA vi skal bygge det nye op på, kommer vi over de 2-2½ mio tror jeg dog vi skal slå til, evt. få en bonus oven i, alt efter om han bliver en succes der hvor han nu måtte ende...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHan skal jo spille Falks plads næste år mon ikke?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægSpelmann har måske, måske ikke, næsten været forskel på redning og nedrykning de senere år.
Vi skal have lidt penge, men er der nogen der fortjent det, så er det ham. Håber på mere end en Tyrkisk skodklub.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægSkal vel spille der hvor han er bedst og fer er mest brug for det ... Men jo, sikkert ..
Ren back er vel spild af energi og evner.
Højrekant ligner hans nye plads IMO
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnig i alt undtagen prisen. En som ham burde være 1/2 mill euro værd..Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJeg skal heller ikke kunne sige det, det er også lidt ud efter hvad der tidligere er solgt efter det sidste år er rundet af kontrakten... Utaka, Kadrii, som nogen af de seneste... det passer måske også meget godt det du vurderer...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægVi leder forhåbentlig efter en solid og stærk 6'er til midtbanen . En midtbane med Spell/Ari eller Spell/Azer har utallige gange vist sig for ringe både offensivt og defensivt og fælles for de nævnte spillere er at de ikke er ret gode venner med bolden og ikke magter pasningsspillet . Sælges Spell skal vi bruge 2 nye en solid defensivt orienteret og en mere boldfast type som kan deltage i det offensive opbyggende spil og holde i bolden .
Han har alle dage fungeret bedst på en femmands midtbane, hvor hans midtbanekolleger kan dække af, når Duracellkaninen jagter bolden. Han har i mine øjne også først hævet sit niveau, efter han er rykket længere frem på banen.
Jeg håber, at han også er her næste sæson, men dog kun hvis Kent Nielsen vil spille med en femmands midtbane eller bruge ham i angrebet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NiclasLundDer holder en tysk audi med BvB nummerplade holder og et lille BvB klistermærke oppe foran cafeen ved slotsgade. Syntes det er et mønster hvis der dukker en op efter alle vores kampe :-)Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NiclasLundDer holder en tysk audi med BvB nummerplade holder og et lille BvB klistermærke oppe foran cafeen ved slotsgade. Syntes det er et mønster hvis der dukker en op efter alle vores kampe :-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægJeg har set en lille Nissan med mange OB-klistermærker i Dortmund nylig. Hvis det ikke havde været min egen bil, ville jeg nu nok tro, at vi forsøger at hente Gündogan ...Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJH sætter bare i gang, han skal ikke holde igen
Nå, så kan vi igen tænke om Zlatan ..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment