Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Hvis Kent ville have Toppel, så havde Toppel stadig været i OB.....slut prut finale!.
    Kent har uden tvivl nogle meget kvalificerede kriterier for hvilke kvaliteter han gerne vil have hos sine spillere inkl. målmændene og jeg er helt tryg ved at det er Kent der vælge til og fra her. ;-)
    Det handler naturligvis ikke blot om nogle drops hist og her men mere om nogle helt basale moderne målmandskvaliteter (teknik, spil med fødderne, fokus, placeringsevne, kommunikation, udstråling både til træning og kamp, træningsdiciplin, vindermentalitet osv, osv.).
    Da han hentede Nicolai Larsen til AaB fra vist nok Fredericia var der ikke mange der kendte meget til ham. Det er så gået meget godt for ham i Ålborg. Som sagt så er jeg personligt meget tryg ved Kent Nielsens evne til at bygge et hold op med de helt rigtige typer og spillemæssige kvaliteter, hvor hver mand supplerer hinanden. Når Kent åbenbart vurderer at vi har behov for noget andet end Toppel, så vælger jeg sgu at have tillid til at Kent har styr på situationen. Falkesgaard synes jeg eksempelvis er et spændende og friskt pust til vores trup. Radzas tid kan også pludselig komme under den rigtige træning (træner).
    Nu var det ikke Kent's syn på Toppel som blev diskuteret , men et par påstande om at Toppel var dårlig i de sidste 5 kampe og den helt horrible om at det var Toppel's skyld vi ikke endte højere i tabellen .

    Vi kan sagtens blive enige om at det ville klæde JH at finde en målmand som er markant bedre end Toppel , og at KN med stor sikkerhed har vendt tomlen ned ift Toppel . Det ændrer bare ikke på at Toppel på trods af drops ikke skal gøres til bussemand for vores middelmådige afslutning på sæsonen .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Vi kan sagtens blive enige om at det ville klæde JH at finde en målmand som er markant bedre end Toppel , og at KN med stor sikkerhed har vendt tomlen ned ift Toppel . Det ændrer bare ikke på at Toppel på trods af drops ikke skal gøres til bussemand for vores middelmådige afslutning på sæsonen .
      Helt enig.

      Der var lidt til allersidst, men der vidste Toppel jo godt hvad vej vinden blæste, det er meget menneskeligt hvis det har kostet lidt. Toppel har sgu´ gjort det fint for OB.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Nu var det ikke Kent's syn på Toppel som blev diskuteret , men et par påstande om at Toppel var dårlig i de sidste 5 kampe og den helt horrible om at det var Toppel's skyld vi ikke endte højere i tabellen .

        Vi kan sagtens blive enige om at det ville klæde JH at finde en målmand som er markant bedre end Toppel , og at KN med stor sikkerhed har vendt tomlen ned ift Toppel . Det ændrer bare ikke på at Toppel på trods af drops ikke skal gøres til bussemand for vores middelmådige afslutning på sæsonen .
        Fair nok. Mener bestemt heller ikke han stod dårligt i de sidste 5 kampe, så her er jeg enig. Han stod uden tvivl stærkt mod både AaB og FCM, til gengæld lavede han et helt vanvittigt drop med Silkeborg kort før tid, samt i sidste kamp mod Randers.....men det er så en anden snak ;-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          svært valg, men jeg tror det er et godt valg. KN kender AK og hans kompetencer og har så vurderet at Festersen har størst værdi for os 👍🏻...hvordan går det med målmandsituationen 😬
          Ja det er jo lige det .... mon ikke der sker noget i løbet af næste uge. Tidligere dansk mester har jeg hørt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
            Ja det er jo lige det .... mon ikke der sker noget i løbet af næste uge. Tidligere dansk mester har jeg hørt.
            Det kan vel kun være Jesper Hansen :P

            Comment


              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
              Ja det er jo lige det .... mon ikke der sker noget i løbet af næste uge. Tidligere dansk mester har jeg hørt.
              Hvis det er målmænd vi snakker om er der jo nogle oplagte bud som alle har vundet danmarksmesterskabet: Jesper Hansen vandt med FCN. Nikolaj Larsen vandt med AaB og Johan Wiland har vel også vundet DM med FCK.
              Jesper Hansen må her siges at være det mest oplagte bud. John Bredahl kender ham fra deres FCN-tid og hans ophold i Frankrig har ikke været nogen succes. Jeg håber bare ikke vi roder os ud i lejeaftaler, men OK, hvis vi kan få en fornuftig frikøbsklausus kan det vel forsvares.

              Comment


                Kan vel også være ham wiland? Eller er der noget der er gået forbi min næse ?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Hvis det er målmænd vi snakker om er der jo nogle oplagte bud som alle har vundet danmarksmesterskabet: Jesper Hansen vandt med FCN. Nikolaj Larsen vandt med AaB og Johan Wiland har vel også vundet DM med FCK.
                  Jesper Hansen må her siges at være det mest oplagte bud. John Bredahl kender ham fra deres FCN-tid og hans ophold i Frankrig har ikke været nogen succes. Jeg håber bare ikke vi roder os ud i lejeaftaler, men OK, hvis vi kan få en fornuftig frikøbsklausus kan det vel forsvares.
                  Wiland : kæmpe nej tak .
                  Larsen : urealistisk
                  Hansen : tja nok ok med leje , er lidt usikker på hans niveau . På den anden side er jeg sgu lidt træt af lejeaftaler
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                    Ja det er jo lige det .... mon ikke der sker noget i løbet af næste uge. Tidligere dansk mester har jeg hørt.
                    Hvad med Martin Hansen som pt. står for Den Haag. Har tidligere været både i Liverpool og Brentford, samt FCNm Viborg og Brøndby:
                    https://da.m.wikipedia.org/wiki/Mart...er,_født_1990)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                      Hvad med Martin Hansen som pt. står for Den Haag. Har tidligere været både i Liverpool og Brentford, samt FCNm Viborg og Brøndby:
                      https://da.m.wikipedia.org/wiki/Mart...er,_født_1990)
                      Ja han er jo så ikke tidligere dansk mester.

                      Jeg har egentlig hørt at Jesper Hansen handlen var gået i vasken fordi de ikke vil leje ud, men kun sælge, og at (vores) Jesper Hansen derfor er gået på jagt efter en journeyman, men hvis guldtilob mener at der kommer en tidligere dansk mester i næste uge kan det næsten ikke være andre end keeper-JH.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                        Ja han er jo så ikke tidligere dansk mester.

                        Jeg har egentlig hørt at Jesper Hansen handlen var gået i vasken fordi de ikke vil leje ud, men kun sælge, og at (vores) Jesper Hansen derfor er gået på jagt efter en journeyman, men hvis guldtilob mener at der kommer en tidligere dansk mester i næste uge kan det næsten ikke være andre end keeper-JH.
                        Det er sgu da Lars Høgh der som en anden Holger Danske har set tingende sejle i OB siden han stoppede og derfor genoptager sin karriere
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                          Det er sgu da Lars Høgh der som en anden Holger Danske har set tingende sejle i OB siden han stoppede og derfor genoptager sin karriere
                          DET ville være stort 😜.....men så igen 😱
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Håber bare vedkommende når at blive signet inden vi tager på lejr tirsdag
                            Jeg tror og håber på Jesper Hansen

                            Comment


                              Håber meget på JH, ikke så meget på grund af ham, men mere fordi jeg ikke er så håbefuld i forhold til at gøre Falke til 1. keeper efter jeg så en træning her i ugen.

                              Nu har Lars Høgh, Kent Nielsen og Jesper Hansen heldigvis god tid til at vurdere på Falke, så de ved hvor meget der skal skrues og for blusset i transfer..................og jeg kan godt gå med til, at det de har mere styr på det end mig, marginalt.

                              Comment


                                kunne nemt være noget i gære, lagde lige mærke til at lars høgh var fraværende ved dagens træning
                                JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                                Comment

                                Working...
                                X