Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
    kunne nemt være noget i gære, lagde lige mærke til at lars høgh var fraværende ved dagens træning
    Skulle han da ellers ha' været til dagens træning?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
      kunne nemt være noget i gære, lagde lige mærke til at lars høgh var fraværende ved dagens træning
      Jeg tror han har ferie. Han var på Roskilde Festivalen i torsdags.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Håber bare vedkommende når at blive signet inden vi tager på lejr tirsdag
        Jeg tror og håber på Jesper Hansen
        en Målmand i den kaliber vil være meget tilfredsstillende synes jeg.

        krydser fingre

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
          kunne nemt være noget i gære, lagde lige mærke til at lars høgh var fraværende ved dagens træning
          Han deltager vist generelt kun 2-3 gange om ugen i OB

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Han deltager vist generelt kun 2-3 gange om ugen i OB
            må så være fordi han tilfældigt har været der ved de andre træninger jeg har set
            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Han deltager vist generelt kun 2-3 gange om ugen i OB
              Præcis

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                må så være fordi han tilfældigt har været der ved de andre træninger jeg har set
                Du har bare været heldig så

                Comment


                  uden så at ville drage nogle konklusioner ud fra det kan jeg så fortælle at Emil Larsen blev sendt i klubhuset efter ca 30 minutter, uden at have haft nogen som helst form for synlige handicap
                  JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Jeg tror han har ferie. Han var på Roskilde Festivalen i torsdags.
                    Eller var han måske på scouting-tour der?
                    Father John Misty?
                    http://www.roskilde-festival.dk/musi...her-john-misty
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                      uden så at ville drage nogle konklusioner ud fra det kan jeg så fortælle at Emil Larsen blev sendt i klubhuset efter ca 30 minutter, uden at have haft nogen som helst form for synlige handicap
                      Der var også en der skrev det samme i sidste uge. Mon ikke at han er på skånekost?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                        uden så at ville drage nogle konklusioner ud fra det kan jeg så fortælle at Emil Larsen blev sendt i klubhuset efter ca 30 minutter, uden at have haft nogen som helst form for synlige handicap
                        Tirsdag var han slet ikke til stede. Onsdag var han med de første 30 minutter. Han må døje med en eller anden småskade.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Tirsdag var han slet ikke til stede. Onsdag var han med de første 30 minutter. Han må døje med en eller anden småskade.
                          Han kunne i hvert fald godt spille pool på Sharks i fredags ;-) om han vandt eller ej ved jeg ikke :P

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                            Han kunne i hvert fald godt spille pool på Sharks i fredags ;-) om han vandt eller ej ved jeg ikke :P

                            Knægten har jo også lov til et liv ved siden af

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                              Han kunne i hvert fald godt spille pool på Sharks i fredags ;-) om han vandt eller ej ved jeg ikke :P
                              Håber da ikke du synes det er et problem, hvilket jeg heller ikke tror, pga den smiley du lige får med?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                                Håber da ikke du synes det er et problem, hvilket jeg heller ikke tror, pga den smiley du lige får med?
                                Kan man ligefrem påstå at Emil har fået sig et liv i Odense

                                Comment

                                Working...
                                X