Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
    Emil skulle efter sigende være tæt på et skifte - godt eller skidt, men tæt på er det. Håber det betyder (hvis rygtet taler sandt), at Falk så bliver :-)
    spændende.....vil også gerne holde på falk - men så skal der simpelthen forlænges med ham, den kontrakt må ikke bare løbe ud

    - noget nærmere om hvor emil måske er på vej hen?? bliver han i dk eller står den på en udlandstur?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
      Emil skulle efter sigende være tæt på et skifte - godt eller skidt, men tæt på er det. Håber det betyder (hvis rygtet taler sandt), at Falk så bliver :-)
      Er "efter sigende" en god kilde ?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        det ved jeg nu ikke - vi har da hentet deres træner - og syntes alt andet lige det peger i en positiv retning, det kunne godt gå lidt hurtigere, men tror vi begynder at rykke frem så småt.

        AAB har lige skilt sig af med deres mester træner og istedet fået en solid træner - men tvivler på han kommer til at holde dem i toppen sådan mere permanent. Og så har de da vidst heller ikke SÅ mange penge at lege med.

        - men i har nok ret AK er den mest sandsynlige - og i min optik ville det da heller ikke være det værste, næppe nogen ny utaka eller miti/højer.....men mindre kan også gøre det - og ser ham som en solid 10+ angriber (hvis selvf. han spiller fast)
        Syntes det går ALT for langsomt. Og kvaliteten af det vi henter er ikke hvad jeg forventede...
        Specielt ikke med tanke på det vi har solgt

        Comment


          Martin Davidsen

          Rønnow til BIF. Dermed tabt for OB. Jeg hører dog også, at OB bl.a. kigger udenlands efter keeper. #sldk #obdk #transferdk

          Comment


            MD mener slet og ret at vi blev overbudt.

            https://mobile.twitter.com/mpbdavids...63267130384386

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Syntes det går ALT for langsomt. Og kvaliteten af det vi henter er ikke hvad jeg forventede...
              Specielt ikke med tanke på det vi har solgt
              jeg kan sagtens følge dig, og det er jo tydeligt at der stadig er en del mangler i truppen, samt temmelig noget ubalance.

              Syntes dog det skal siges at vi nu har en fuldtallig trup (minus en målmand) og det inden sæsonnen starter - om ikke andet er det da et lille plus i min bog.
              Og så må vi bare sige at der tegner sig et billed - de unge skal spilles ind denne sæson, og om vi slutter 9 eller 6 kommer næppe til at betyde det store. Det bliver fra næste sæson igen at vi forhåbenligt begynder at se noget virkelig fremgang.

              Men JA gu er det frustrerende, især når nu JH har blevet ved med at snakke om det her vindue

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                MD mener slet og ret at vi blev overbudt.

                https://mobile.twitter.com/mpbdavids...63267130384386
                og så har vi vidst også haft vores forbehold - så lad os håbe på en endnu bedre målmand :)

                Men det undre jo ikke hvis JH har siddet lidt rigeligt på pengekassen. Hvor meget vi end må ønske at han går ud og viser at vi vil og kan handle - så er der sgu nok rigeligt med jyde krejler i ham ;)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  jeg kan sagtens følge dig, og det er jo tydeligt at der stadig er en del mangler i truppen, samt temmelig noget ubalance.

                  Syntes dog det skal siges at vi nu har en fuldtallig trup (minus en målmand) og det inden sæsonnen starter - om ikke andet er det da et lille plus i min bog.
                  Og så må vi bare sige at der tegner sig et billed - de unge skal spilles ind denne sæson, og om vi slutter 9 eller 6 kommer næppe til at betyde det store. Det bliver fra næste sæson igen at vi forhåbenligt begynder at se noget virkelig fremgang.

                  Men JA gu er det frustrerende, især når nu JH har blevet ved med at snakke om det her vindue


                  Det er nemlig det der er frustrerende

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    og så har vi vidst også haft vores forbehold - så lad os håbe på en endnu bedre målmand :)

                    Men det undre jo ikke hvis JH har siddet lidt rigeligt på pengekassen. Hvor meget vi end må ønske at han går ud og viser at vi vil og kan handle - så er der sgu nok rigeligt med jyde krejler i ham ;)
                    JH har vurderet at 3+ mill var for meget. Og det er det måske også. Det må tiden vise

                    Comment


                      Fint tilfreds at vi ikke fik fat i Rønnow. Har virkeligt aldrig set det store i ham. Virker skrøbelig, ikke altid 100% skarp, og meget "shy" i det. Tror vi kan få meget mere målmand for pengene ved at kigge mod udlandet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                        Fint tilfreds at vi ikke fik fat i Rønnow. Har virkeligt aldrig set det store i ham. Virker skrøbelig, ikke altid 100% skarp, og meget "shy" i det. Tror vi kan få meget mere målmand for pengene ved at kigge mod udlandet.
                        Håber du får ret

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                          Fint tilfreds at vi ikke fik fat i Rønnow. Har virkeligt aldrig set det store i ham. Virker skrøbelig, ikke altid 100% skarp, og meget "shy" i det. Tror vi kan få meget mere målmand for pengene ved at kigge mod udlandet.
                          Hvis Rønnow bliver bedre i feltet, så ryger han på det rigtige landshold og kan sælges for meget mere end 3 millioner.
                          Han er meget meget hurtig!
                          Sådan ser jeg det.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
                            Emil skulle efter sigende være tæt på et skifte - godt eller skidt, men tæt på er det. Håber det betyder (hvis rygtet taler sandt), at Falk så bliver :-)
                            Jeg har hørt det modsatte, at Emil bliver. Han skulle have fået et bud eller to, der ikke var lukrative.
                            Dog intet hørt om Falk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
                              Jeg har hørt det modsatte, at Emil bliver. Han skulle have fået et bud eller to, der ikke var lukrative.
                              Dog intet hørt om Falk.
                              Så helt desperat er han ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Så helt desperat er han ikke
                                Nej så vidt jeg kan forstå er han vidst klar på at give det hele en chance til i striwerne.

                                Comment

                                Working...
                                X