Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Vi er enige om at Toppel ikke er en klassekeeper og en ny og bedre er ønskelig , men jeg kan ikke få øje på alle de point Toppel har kostet eller som en nævnte at han bar skylden for sæsonen endte som den gjorde .
    Det er også rigtigt - det er holdet, der har fejlet ikke kun Toppel... og holdet har fejlet pga. forkert sammensætning, og for langsom reaktion overfor Troels B. = ledelsens skyld!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Altid SÅ positiv!
      Hvad er det du får fra doktormanden, som vi andre ikke har til fri afbenyttelse? ;-)
      Jeg er så negativ i så mange andre aspekter i mit liv at jeg har brug for OB for at give mig selv oplevelser og have den der kærlighed til en klub.
      Positiv psykologi! Det fandme vejen frem. Jeg tror på projektet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Vi er enige om at Toppel ikke er en klassekeeper og en ny og bedre er ønskelig , men jeg kan ikke få øje på alle de point Toppel har kostet eller som en nævnte at han bar skylden for sæsonen endte som den gjorde .
        Droppet mod Silkeborg blev da fulgt op af en knap så heldig aktion i Parken og Borrings mål til 2-0 stod der da også Toppel på, bare for at illustrere, hvad der f.eks skete i de sidste 3 runder. I øvrigt handler det mere om at han er alt for flagrende og så synes jeg, der har været flere situationer, hvor man kunne sige: "Den havde en bedre målmand taget" Han blev en ganske habil målmand, men også han havde store aktier i, at vi lukkede så mange dumme mål ind i de sidste par sæsoner.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Har netop overhørt et par herrer på en cafe, hvor den ene var meget sikker på, at OB præsenterer Michael Lumb. Meget løst, I know. Det er også nemt at sige, når der lige idag har været en artikel på bold.dk. Jeg håber sgu ikke rigtigt at der er hold i det.
          Lykken er at se Brøndby fejle.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
            Har netop overhørt et par herrer på en cafe, hvor den ene var meget sikker på, at OB præsenterer Michael Lumb. Meget løst, I know. Det er også nemt at sige, når der lige idag har været en artikel på bold.dk. Jeg håber sgu ikke rigtigt at der er hold i det.
            Lumb er vel ret besetogså bedre end de 3 vi har på vb, meeen...jeg tror nu ikke på det i denne omgang, medmindre Kirke fyres af og JBL vurderes "for let" af KN og det er temmelig usandsynligt.
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              JH har iøvrigt en kommentar til målmandsituationen i OB i dagens avis. Han siger det er lidt ligemeget om det er en ung, en rutineret eller en rødhåret der skal være vores 3.keeper i truppen men erkender dog at der på et tidspunkt skal tilføres en mere
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                JH har iøvrigt en kommentar til målmandsituationen i OB i dagens avis. Han siger det er lidt ligemeget om det er en ung, en rutineret eller en rødhåret der skal være vores 3.keeper i truppen men erkender dog at der på et tidspunkt skal tilføres en mere
                Det bliver jo Ratza der ender som 3. Valg. Håber da ikke de går ud og køber en 3. Målmand

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Lumb er vel ret besetogså bedre end de 3 vi har på vb, meeen...jeg tror nu ikke på det i denne omgang, medmindre Kirke fyres af og JBL vurderes "for let" af KN og det er temmelig usandsynligt.
                  Ja, han er bedre når han er klar, men manden er jo skadet hele tiden men igen, det er noget tyndt, så mon dog der sker noget på den front.. Sjov JH kommentar, men jeg håber ikke, at Falkesgaard er tiltænkt en startplads med det samme. Så kom med en god keeper
                  Lykken er at se Brøndby fejle.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Lumb er vel ret besetogså bedre end de 3 vi har på vb, meeen...jeg tror nu ikke på det i denne omgang, medmindre Kirke fyres af og JBL vurderes "for let" af KN og det er temmelig usandsynligt.
                    Jeg så på tipsbladet den anden dag at han er kontraktfri og ham vil jeg da meget gerne have. Så må ari op på midten igen der gjorder han det noget bedre han er alt for lille til at spille forsvar.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                      Ja, han er bedre når han er klar, men manden er jo skadet hele tiden men igen, det er noget tyndt, så mon dog der sker noget på den front.. Sjov JH kommentar, men jeg håber ikke, at Falkesgaard er tiltænkt en startplads med det samme. Så kom med en god keeper
                      Falkesgaard gjorder det rigtig fint til træning idag så kommer der ikke en 1 målmand som er nødvendigt inden sæsonstart, så tror jeg nok det skal gå. tvivler på vi har hentet ham hvis han er dårligere end Toppel. Falkesgaard har jo haft hård konkurrence i Brøndby.

                      Men spændende hvad slags målmand som kommer ind håber godt nok det er en med stor kvalitet og ikke en mellemvarer .....

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                        Jeg så på tipsbladet den anden dag at han er kontraktfri og ham vil jeg da meget gerne have. Så må ari op på midten igen der gjorder han det noget bedre han er alt for lille til at spille forsvar.
                        Arrrh, mener du virkelig det? Ari har INTET at lave oppe på den midtbane.

                        Edit: Jeg er dog enig i, at Ari er for lille til at spille i forsvaret, og at Lumb er bedre, men Ari skal for guds skyld ikke op på den midtbane igen.
                        Last edited by RASH; 07-07-2015, 13:52.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                          Jeg så på tipsbladet den anden dag at han er kontraktfri og ham vil jeg da meget gerne have. Så må ari op på midten igen der gjorder han det noget bedre han er alt for lille til at spille forsvar.
                          Tænk jeg oplevede Skula som en regulær katastrofe på midten, bl.a som den spiller i ligaen med flest fejlafleveringer.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            I træningen igår spillede Ari på midtbanen, kirke på venstre back på det ene hold og JBL på venstre back på det andet hold.

                            Comment


                              Kan heller ikke lige umiddelbart se, hvorfor vi skulle hente Lumb. Hvis det skulle ske, kan jeg forestille mig at JBL, måske mere anses som værende venstrekant, da han har en del defensive mangler, en plads han også har spillet en del gange på reserveholdet. Og så tror jeg faktisk mest på at det er Ari, der smutter hvis det er. Han er islandsk landsholdsspiller, og har vel gjort det okay på venstrebacken i foråret, så ikke usandsynligt at, der er nogle udenlandske klubber, der har ham i søgelyset. Ikke store klubber, men en midterklub i Belgien eller Østrig, eller det niveau, eller en top 4 klub i Norge eller Sverige. Et salg af Ari og en transferfri Lumb, er jeg ikke helt utilfreds med.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                                I træningen igår spillede Ari på midtbanen, kirke på venstre back på det ene hold og JBL på venstre back på det andet hold.
                                Kunne være fedt at få JBL i gang. Tror han rummer meget, hvis bare...... :)
                                Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                                Comment

                                Working...
                                X