Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLyder nok ikke sandsynligt
Måske rygtestarteren vil kommentere ydeligere på hvor han har rygtet fra og hvor pålideligt det er??
Hvis ja, så er det altså ikke et rygte, men bare lidt selvsving - med mindre du er blevet skizofren:-)
edit: og sorry, det var Paddy i anden tråd.
Det er sgu spændende: det ville være langt, langt over mine forventninger.Last edited by nixcha; 12-08-2015, 21:42.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet er jo "kun" 200.000-240.000 danske. Og mon ikke at forskerordningen kunne få den ydeligere ned??
Men ja. Han er en dyr. Og måske det hele værd!!
Men skal vi tilbage til toppen - denne sæson handler vel primært om overlevelse først og fremmest, men fra næste sæson hedder det top 6 - og medalje spil.....skal vi til at blande os her skal der en solid sidste skanse ind - og gerne noget kontinuitet - så vi ikke skal hen og skifte på den post konstant.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægTror du har ret , men håber sgu jyden kan snyde svensken :-) ..
Om Hansson så vil til OB er en anden snak .
Læste lige at der gættes på han tjener 250-300.000,- skr . Så pæn hyre han vil kræve
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJeg kan dårligt finde ud tråden, men er det ikke dig selv, da du spurgte om Pär Hansson kunne bruges? (2 sider tilbage)
Hvis ja, så er det altså ikke et rygte, men bare lidt selvsving - med mindre du er blevet skizofren:-)
Comment
-
Jeg har det fra en målmand i en divisionsklub, som har gode forbindelser i det odenseanske fodboldmiljø. Kan ikke sige ret meget mere. Han nævnte bare det her navn for mig, men skrev også at man samtidig hentede Tørnæs som reserve. Det er alt jeg har hørt. Har aldrig bragt et rygte før, så vil ikke love noget.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJeg kan dårligt finde ud tråden, men er det ikke dig selv, da du spurgte om Pär Hansson kunne bruges? (2 sider tilbage)
edit: og sorry, det var Paddy i anden tråd.
Det er sgu spændende: det ville være langt, langt over mine forventninger.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Paddy Se indlægJeg har det fra en målmand i en divisionsklub, som har gode forbindelser i det odenseanske fodboldmiljø. Kan ikke sige ret meget mere. Han nævnte bare det her navn for mig, men skrev også at man samtidig hentede Tørnæs som reserve. Det er alt jeg har hørt. Har aldrig bragt et rygte før, så vil ikke love noget.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Paddy Se indlægJeg har det fra en målmand i en divisionsklub, som har gode forbindelser i det odenseanske fodboldmiljø. Kan ikke sige ret meget mere. Han nævnte bare det her navn for mig, men skrev også at man samtidig hentede Tørnæs som reserve. Det er alt jeg har hørt. Har aldrig bragt et rygte før, så vil ikke love noget.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDu har sådan set heller ikke lovet noget, så det er fint. ☺ Du har bare sat en god spænding ind på forum, for der er ingen tvivl om at på papiret ville lige præcis den målmand være et stort scoop. Men det ligner altså mere en spiller, vi kunne være inde over, hvis vi var tilbage ved de gode gamle "2 mesterskaber inden 2015" dage.
MvH ChrisOB
Men kan godt lide ambitionsniveauet hvis dette er sandt uanset om det lykkedes eller ej...
så mangler vi bare noget ambition på midt og i forsvaret
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDu har sådan set heller ikke lovet noget, så det er fint. ☺ Du har bare sat en god spænding ind på forum, for der er ingen tvivl om at på papiret ville lige præcis den målmand være et stort scoop. Men det ligner altså mere en spiller, vi kunne være inde over, hvis vi var tilbage ved de gode gamle "2 mesterskaber inden 2015" dage.
MvH ChrisOB
Comment
Comment