Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
    Jeg vil gå med til at der kan være mere eller mindre hold i dem, og at de kan vise sig at være sande, ligesom El Makrini rygtet heldigvis netop har vist sig at være.

    Men men men, hvis det er noget man ved at noget kommer til at ske, så er det vel mere en realitet end et rygte, hvis du spørger mig :)
    Et tænkt eksempel kunne være: Jesper Hansen vil gerne købe en fodboldspiller, men klubben er ikke meget for at sælge, så tipper Jesper Hansen en journalist om hans interesse, bom, næste dag i Ekstra Bladet kan man læse: OB vil sprænge budgettet, så dyr er deres nye angriber. Så er der pludselig lagt pres på spillerens klub udefra, og spilleren måske selv bliver tvunget til at tage stilling til hans kontrakt med klubben.

    Man kunne lave en million eksempler på hvordan "sande rygter" kunne opstå.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
      Jeg vil gå med til at der kan være mere eller mindre hold i dem, og at de kan vise sig at være sande, ligesom El Makrini rygtet heldigvis netop har vist sig at være.

      Men men men, hvis det er noget man ved at noget kommer til at ske, så er det vel mere en realitet end et rygte, hvis du spørger mig :)
      Enig! Et rygte kan jo være sandt i den forstand at en klub arbejder på at få en bestemt spiller til klubben. At det så måske ikke bliver til noget, gør vel ikke rygtet 'usandt' fra start af.
      Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Et tænkt eksempel kunne være: Jesper Hansen vil gerne købe en fodboldspiller, men klubben er ikke meget for at sælge, så tipper Jesper Hansen en journalist om hans interesse, bom, næste dag i Ekstra Bladet kan man læse: OB vil sprænge budgettet, så dyr er deres nye angriber. Så er der pludselig lagt pres på spillerens klub udefra, og spilleren måske selv bliver tvunget til at tage stilling til hans kontrakt med klubben.

        Man kunne lave en million eksempler på hvordan "sande rygter" kunne opstå.
        Der må vi så være enige om at være uenige, og det er skam også fint. Synes dog det virker lidt fladt at begrænse rygtetråden til at måtte indeholde "sande rygter", som enten kommer direkte fra Jesper Hansen, eller som allerede er blevet bragt på tipsbladets hjemmeside.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
          Der må vi så være enige om at være uenige, og det er skam også fint. Synes dog det virker lidt fladt at begrænse rygtetråden til at måtte indeholde "sande rygter", som enten kommer direkte fra Jesper Hansen, eller som allerede er blevet bragt på tipsbladets hjemmeside.
          Det her handler slet ikke om at begrænse tråden på nogen måder. Du sagde: Der findes vel næppe "sande rygter". Og så siger jeg blot: Jo, det gør der. Og så gav jeg dig et eksempel på et.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Det her handler slet ikke om at begrænse tråden på nogen måder. Du sagde: Der findes vel næppe "sande rygter". Og så siger jeg blot: Jo, det gør der. Og så gav jeg dig et eksempel på et.
            Helt fair. Jeg forsøgte sådan set også at bruge dit eksempel til at understrege, at rygter, store som små, i min optik er kærkomne. Især hvis man lige uddyber hvor meget hold man selv mener der er i det. Det lyder ikke altid til, at alle her på forum er enige i dette.

            Nu må vi hellere komme videre, inden at folk kommer efter os for at spamme tråden med noget, som ihvertfald ikke er rygter.

            Fortsat go' onsdag :)

            Comment


              Tak, og i lige måde :)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Jeg har hørt, at vi arbejder på en midtbanespiller.

                Men det var så løst og tredjehånds, og uden navn, klub, alder eller noget, at jeg ikke ville smide den op inden jeg evt. havde hørt lidt mere. Hvilket jeg ikke har. Men nu smider jeg den så op alligevel, med alle forbehold

                Måske Makrini? Men det er mit eget, ubegrundede gæt.
                Min kilde havde ret. Og jeg gættede rigtigt. Jeg tror sgu at jeg skal have et glas vin til solnedgangen
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Min kilde havde ret. Og jeg gættede rigtigt. Jeg tror sgu at jeg skal have et glas vin til solnedgangen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Min kilde havde ret. Og jeg gættede rigtigt. Jeg tror sgu at jeg skal have et glas vin til solnedgangen
                    Du kan helt sikkert tage en flaske fra den "høje hylde". Skål.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Min kilde havde ret. Og jeg gættede rigtigt. Jeg tror sgu at jeg skal have et glas vin til solnedgangen
                      Fedt. Du må endelig dele det her, hvis din kilde kommer med flere "godbidder"

                      Comment


                        Er der nogen, der ved, om Festersen har tilhørsforhold til Odense? Så ham i gågaden tidligere..

                        Comment


                          En tidligere meget aktiv forumbruger skriver på de sociale medier, at vi er meget, meget tæt på en AAB-spiller. Han ved dog ikke hvem.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            En tidligere meget aktiv forumbruger skriver på de sociale medier, at vi er meget, meget tæt på en AAB-spiller. Han ved dog ikke hvem.
                            AK....?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              AK....?
                              Ja?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                AK....?
                                Ville også være mit bud. Ellers har de et par forsvarsspillere eller tre, jeg godt kunne tænke mig at se i (blå) striber.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X