Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Hvis en 28-årig angriber der har spillet ½ god Superliga-sæson i karrieren, der hentes som starter for OB, skal anses som en god signing, er man ude af trit med virkeligheden.
    Jeg tror din fornemmelse af fra hvilken hylde vi kan hente spillere er ude af trit med virkeligheden.

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    At betale 3 millioner for ham og give ham 4 år, er komplet vanvittigt og siger alt om den indkompetence sportsamatøren belemre os med.
    Der er overvejende en positiv stemning omkring Festersen, så den står vel primært for din egen regning den der (hvilket selvfølgelig også er fair nok).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      måske - men pointen er jo netop at lado INTET har vist i sin tid i OB - så kan det godt være han var god engang.....det var Thomas Sørensen også - ham er der også mange der ikke vil have ;)
      Nej han har ikke været imponerende generelt set. Han havde vidst også en del skader i foråret.

      Men når jeg igen sidder og kigger på hans scoringssnit fra Polen ser det altså bare rimelig imponerende ud og det er for er et tophold i en liga med et niveau, der nok svarer meget godt til den danske. Måske lidt over? Han er 29. Han er vel en af de spillere man stadig kan håbe på kan løfte sit niveau med en ny træner og en god periode uden skader (7-9-13).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
        Jeg tror din fornemmelse af fra hvilken hylde vi kan hente spillere er ude af trit med virkeligheden.


        Der er overvejende en positiv stemning omkring Festersen, så den står vel primært for din egen regning den der (hvilket selvfølgelig også er fair nok).
        Hvis vi kan lægge 3 mio. for en spiller, er der absolut bedre spillere at finde end Festersen på mange parametre...

        Fair nok at der er positiv stemning omkring Festersen. Han er som regel rigtigt god mod os, og de fleste ser med garanti ikke FCV spille derudover. Med den argumentation ville Ousman Jallow også være et godt køb, såååååå. Og ja, den er da klart for min egen regning, og jeg håber absolut ikke, at jeg får ret, men 3 millioner for Festersen er i min verden total overpris, og den kontrakt kan vi godt risikere at blive kede af om et par år.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
          Passer vel overens med, at en så ham i gågaden den anden dag. Ved ikke meget om hans niveau, men vel umiddelbart bedre end dem, vi har i forvejen...

          Men hvem er så 'vores' AaB'er? Falsk rygte, eller får vi endnu en angriber eller højre back?
          Som jeg har skrevet i en anden tråd, så tror jeg ikke et Festersen indkøb udelukker et køb af AK. AaB har nu hentet Helenius og har dermed Helenius, Rasmus J og Spalvis, der nok står foran AK i køen. Derudover har de et par unge spillere bl.a. Viktor Ahlman, som de tror meget på i det nordjykse. Så efter signingen af Helenius, synes jeg det virker meget oplagt at vi henter AK. Det betyder nok et salg/udleje af Mikkelsen, og så har vi AK, Festersen, Zohore og Lado, og med Kent som gerne vil spille med 2 angribere er det vel som det skal være?
          Last edited by WhyNot?; 03-07-2015, 11:28.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Hvis vi kan lægge 3 mio. for en spiller, er der absolut bedre spillere at finde end Festersen på mange parametre...
            Jeg vil meget gerne høre nogle realistiske navne.
            Jeg ved ikke hvad Pourie ville koste i transfer + løn (ej heller om han ville være interesseret). Bille så jeg nødigt i de rigtige striber. AKJ tror jeg ikke vi skal udelukke endnu.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
              Jeg vil meget gerne høre nogle realistiske navne.
              Jeg ved ikke hvad Pourie ville koste i transfer + løn (ej heller om han ville være interesseret). Bille så jeg nødigt i de rigtige striber. AKJ tror jeg ikke vi skal udelukke endnu.
              Ville klart foretrække Festersen over Pourie. Måske egentlig også over AKJ, det er meget 50/50.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                Jeg vil meget gerne høre nogle realistiske navne.
                Jeg ved ikke hvad Pourie ville koste i transfer + løn (ej heller om han ville være interesseret). Bille så jeg nødigt i de rigtige striber. AKJ tror jeg ikke vi skal udelukke endnu.
                Jeg melder mig ind i den klub: giv bare et par bud på spillere, der kunne ligge deromkring i pris- og lønklasse - og som må formodes at kunne bidrage med noget kvalitet fra dag 1.

                Comment


                  Er lidt i tvivl om jeg skal poste det her, men nu gør jeg det altså. Under dagens træning var der en agent med lidt halvlangt mørkt hår og fuldskæg tilstede. Han gik og snakkede i telefon om en spiller der enten skulle til Italien eller også skulle spilleren væk derfra. Der blev snakket om et transferbeløb på 1 mio euro. Samtidig blev der snakket om, at den købende klub var meget interesseret i spillerens sprog.

                  Er selv lidt i tvivl om det kunne have noget med OB at gøre, da jeg ikke mindes at der er blevet brugt så mange penge på en spiller. Omvendt kunne det jo godt være et salg af f.eks. Emil, for hans frikøbsklausul er vidst 1 mio euro. Men som sagt er jeg langt fra sikker på det har noget med OB at gøre !!!

                  Comment


                    @kimmer

                    Super fedt at der er nogen der tager til træning og hører lidt af hvert.

                    Om det er om os eller ej, er i mine øjne ligegyldigt.
                    Hvis der ikke er et navn kan vi jo ikke vide det, og så kan jeg godt lide at bruge min hjerne lidt :)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                      Jeg vil meget gerne høre nogle realistiske navne.
                      Jeg ved ikke hvad Pourie ville koste i transfer + løn (ej heller om han ville være interesseret). Bille så jeg nødigt i de rigtige striber. AKJ tror jeg ikke vi skal udelukke endnu.
                      Det er ikke min opgave, at komme med navne. Der findes over 50 professionelle fodboldligaer i verden, så det er bare at gå igang med at scoute.

                      Jeg ved godt, at folk herinde har et forkvaklet billede af, at de spillere der skal hentes, skal have en eller anden relation til dansk fodbold, og at det hjælper at skrive et navn i en transferønske-tråd, men så naiv er jeg ikke.

                      At henkaste tre navne man kender for så at ende på, at Festersen nok er en fin signing, køber jeg ikke kan jeg forsikre dig om. Det er ved gud sportsamatørens job at afgrænse så store dele af markedet som muligt for at finde den rigtige kandidat, og er han ikke i standt til det er manden jo bare dybt inkompetent til sit job, hvilket desværre også er mit klare billede af ham.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Det er ikke min opgave, at komme med navne. Der findes over 50 professionelle fodboldligaer i verden, så det er bare at gå igang med at scoute.

                        Jeg ved godt, at folk herinde har et forkvaklet billede af, at de spillere der skal hentes, skal have en eller anden relation til dansk fodbold, og at det hjælper at skrive et navn i en transferønske-tråd, men så naiv er jeg ikke.

                        At henkaste tre navne man kender for så at ende på, at Festersen nok er en fin signing, køber jeg ikke kan jeg forsikre dig om. Det er ved gud sportsamatørens job at afgrænse så store dele af markedet som muligt for at finde den rigtige kandidat, og er han ikke i standt til det er manden jo bare dybt inkompetent til sit job, hvilket desværre også er mit klare billede af ham.
                        Hvis Festersen holder niveauet i næste sæson (10mål+3assists), vil du så mene, at tre mil er i orden?
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Det er ikke min opgave, at komme med navne. Der findes over 50 professionelle fodboldligaer i verden, så det er bare at gå igang med at scoute.

                          Jeg ved godt, at folk herinde har et forkvaklet billede af, at de spillere der skal hentes, skal have en eller anden relation til dansk fodbold, og at det hjælper at skrive et navn i en transferønske-tråd, men så naiv er jeg ikke.

                          At henkaste tre navne man kender for så at ende på, at Festersen nok er en fin signing, køber jeg ikke kan jeg forsikre dig om. Det er ved gud sportsamatørens job at afgrænse så store dele af markedet som muligt for at finde den rigtige kandidat, og ellers så er manden jo bare dybt inkompetent til sit job, som også er mit klare billede af ham.
                          Ah, den altid nemme vej ud. Men nu var det jo dig, og ingen andre, der meldte ud, at der måtte være så mange bedre spillere end den forfærdeligt ringe Rasmus Festersen, til den samme pris.

                          Når du nu selv melder det, så må du også kunne gøre det lidt bedre end den nemme vej ud. Prøv med bare ét navn.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Hvis Festersen holder niveauet i næste sæson (10mål+3assists), vil du så mene, at tre mil er i orden?
                            Hvis han kan gør 2-3 sæsoner i streg er det kæmpe fra min side.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Ah, den altid nemme vej ud. Men nu var det jo dig, og ingen andre, der meldte ud, at der måtte være så mange bedre spillere end den forfærdeligt ringe Rasmus Festersen, til den samme pris.

                              Når du nu selv melder det, så må du også kunne gøre det lidt bedre end den nemme vej ud. Prøv med bare ét navn.
                              AK47

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                AK47
                                Det er et bud :-) Han har også alderen lidt mere med sig. Så gerne AKJ i OB, men jeg mener Festersen var bedre end ham i sidste sæson.

                                Comment

                                Working...
                                X