Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
    Nok ikke et rygte folk bliver vildt begejstrede for, men jeg har fra en god kilde at Michael Silberbauer er/har været på tale til en étårig aftale. Ved ikke helt hvad man skal lægge i det. Af ordlyden kan det jo være, at navnet bare er blevet nævnt. Personligt er jeg ihvertfald ikke begejstret.
    YMBKM

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
      Nok ikke et rygte folk bliver vildt begejstrede for, men jeg har fra en god kilde at Michael Silberbauer er/har været på tale til en étårig aftale. Ved ikke helt hvad man skal lægge i det. Af ordlyden kan det jo være, at navnet bare er blevet nævnt. Personligt er jeg ihvertfald ikke begejstret.
      Sjoveste rygte længe :o)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
        Nok ikke et rygte folk bliver vildt begejstrede for, men jeg har fra en god kilde at Michael Silberbauer er/har været på tale til en étårig aftale. Ved ikke helt hvad man skal lægge i det. Af ordlyden kan det jo være, at navnet bare er blevet nævnt. Personligt er jeg ihvertfald ikke begejstret.
        man siger meget i en brandert 😣😱
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
          Nok ikke et rygte folk bliver vildt begejstrede for, men jeg har fra en god kilde at Michael Silberbauer er/har været på tale til en étårig aftale. Ved ikke helt hvad man skal lægge i det. Af ordlyden kan det jo være, at navnet bare er blevet nævnt. Personligt er jeg ihvertfald ikke begejstret.
          Hm - pænt nej tak. Han har spillet schweizisk 1.erste liga (4.divisionsniveau - svarende til Danmarksserie) forrige sæson for Young Boys II, og sidste sæson blev han så udlejet og har spillet 23 kampe (ikke alle fuld tid) i schweizisk Challenge-liga (2.divisionsniveau) for bundholdet Biel-Bienne. Han har døjet med skader, er nok ikke kamp-fit til Superliga-niveau, har muligvis slet ikke niveauet mere.... jeg kan ikke se, hvad vi skulle have ud af ham. Det er helt OK for mig, at vi tager chancer med spillere, der tidligere har vist niveau - det kan være svært at få erfarne spillere med kvalitet ind ellers - men Silberbauer virker ikke som en spiller, der har mere i tanken, selvom han naturligvis er blevet syltet af sin schweiziske klub, der bare har villet af med ham.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
            Nok ikke et rygte folk bliver vildt begejstrede for, men jeg har fra en god kilde at Michael Silberbauer er/har været på tale til en étårig aftale. Ved ikke helt hvad man skal lægge i det. Af ordlyden kan det jo være, at navnet bare er blevet nævnt. Personligt er jeg ihvertfald ikke begejstret.
            Det er ikke en and, det er en død and.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
              Nok ikke et rygte folk bliver vildt begejstrede for, men jeg har fra en god kilde at Michael Silberbauer er/har været på tale til en étårig aftale. Ved ikke helt hvad man skal lægge i det. Af ordlyden kan det jo være, at navnet bare er blevet nævnt. Personligt er jeg ihvertfald ikke begejstret.
              for det gik jo vildt godt sidst han var her.....nej tak

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Det er en meget sjov modsætning du opstiller der. Når noget er skidt skal det forklares, når noget er godt skal man føle noget.

                Man kunne jo begynde med at analysere sig frem til, hvorfor det gik så godt. Du er nok enig i, at det ikke er så dumt, at finde ud af hvad der var godt og hvorfor, så man kan arbejde videre i den retning i fremtiden. Det kunne vel sagtens kaste 2-3 indlæg af sig - men det har folk åbenbart ikke behov for / evner til. Det er lettere at råbe højt, når det går dårligt - det er jo vores borgerret!

                Om det er overraskende, synes jeg egentligt er irrelevant - jeg synes at vores debat måske kunne få folk til at tænke anderledes - hvis det er givet på forhånd, at man intet kan ændre, er debat jo omsonst. Det handler vel ikke om at råbe sine holdninger højt. Det handler vel om at udvikle sin egen og andres holdninger gennem netop debat. Jeg må erkende: jeg ved ikke alt og lærer meget af mange af jer herinde - det er vel meningen med debat?
                Pointen var vel det, at debat og argumenter overfor nogle netop er omsonst, både generelt, men nok især 24-48 timer efter et nederlag. For dér taler skuffelsen og frustrationen mere end fornuften, alt efter forventningerne til kampen, indsatsen og modstanderen. Så skal man vel spørge sig selv om det er indsatsen værd.

                Jeg forsøger ikke at gøre mig til talsmand for, at det jeg siger er logisk, jeg siger bare livet ville være lettere hvis man indså, at fodbold debat hverken er eller behøves at være raketvidenskab. At debattere med passion, fremfor med hjernen ser jeg som en naturlig del af al fodbold debat.

                For mange er fodbold først og fremmest følelser - fornuft kommer i anden række.

                Jeg forsøger at finde en fornuftig blanding, men følelserne vil altid fylde langt mest.

                Tænk over det - hvis fornuft fyldte mest i fodbold, så ville Real Madrid f.eks ikke have haft 15 trænere på lige så mange år.

                Mekanismerne kender Jesper Hansen også. Uanset retfærdighed og skyld så står han med aben, hvis holdet ikke rykker sig mod toppen.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Det er ikke en and, det er en død and.
                  Igen: Jeg ved ikke hvad omstændighederne er omkring "rygtet". Videreformidler det blot i en ellers ret død rygtetråd.

                  Sådan som jeg ser det er det vel heller ikke utænkeligt at han har været nævnt i en anden funktion end som spiller, hvis han er på nippet til at stoppe sin aktive karriere. Who knows.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                    Igen: Jeg ved ikke hvad omstændighederne er omkring "rygtet". Videreformidler det blot i en ellers ret død rygtetråd.

                    Sådan som jeg ser det er det vel heller ikke utænkeligt at han har været nævnt i en anden funktion end som spiller, hvis han er på nippet til at stoppe sin aktive karriere. Who knows.
                    Tak for rygtet , fedt med nogle nye i en død tid .

                    Til Silberbauer må jeg sige et rungende NEJ TAK .

                    34 år ( på tirsdag ) , lavt niveau . Ja det er vel grunde nok .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                      Nok ikke et rygte folk bliver vildt begejstrede for, men jeg har fra en god kilde at Michael Silberbauer er/har været på tale til en étårig aftale. Ved ikke helt hvad man skal lægge i det. Af ordlyden kan det jo være, at navnet bare er blevet nævnt. Personligt er jeg ihvertfald ikke begejstret.
                      Jeg tror sgu at din kilde er på rygeheroin. At vi skulle hente en afdanket 34-årig der lige er rykket ned i den 3. bedste schweiziske række og var rimelig elendig i sit ophold her, anser jeg for værende relativt utopisk. Om ikke andet, tror jeg vi skal helt hen i 11. time, før man overhovedet kunne finde på at overveje at trykke på Silberbauer-knappen. Men jeg tvivler sgu godt nok på, at han overhovedet er inde i overvejelserne.

                      Comment


                        Jeg vil gøre alt lige nu for et konkret rygte, i hvert fald bare et sandt et.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Jeg tror sgu at din kilde er på rygeheroin. At vi skulle hente en afdanket 34-årig der lige er rykket ned i den 3. bedste schweiziske række og var rimelig elendig i sit ophold her, anser jeg for værende relativt utopisk. Om ikke andet, tror jeg vi skal helt hen i 11. time, før man overhovedet kunne finde på at overveje at trykke på Silberbauer-knappen. Men jeg tvivler sgu godt nok på, at han overhovedet er inde i overvejelserne.
                          Is på battet. Overvejede om jeg overhoved skulle smide den op her, da jeg selv sætter spørgsmålstegn ved sandsynligheden, men når nu der vitterligt ikke kunne være mere stille, så gjorde jeg det.

                          Der findes vel næppe "sande rygter". Det er vel pr. Defintion noget man reelt set ikke ved. Det er jo som sagt bare et navn der er nævnt i et OB-relateret selskab. Jeg tør godt at sige at kilden i sig selv Ikke fejler spor.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                            Is på battet. Overvejede om jeg overhoved skulle smide den op her, da jeg selv sætter spørgsmålstegn ved sandsynligheden, men når nu der vitterligt ikke kunne være mere stille, så gjorde jeg det.

                            Der findes vel næppe "sande rygter". Det er vel pr. Defintion noget man reelt set ikke ved. Det er jo som sagt bare et navn der er nævnt i et OB-relateret selskab. Jeg tør godt at sige at kilden i sig selv Ikke fejler spor.
                            Selvfølgelig findes der sande rygter

                            Comment


                              Så kan vi strege El Makrini af rygtelisten, han er nu præsenteret som ny OB spiller

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Selvfølgelig findes der sande rygter
                                Jeg vil gå med til at der kan være mere eller mindre hold i dem, og at de kan vise sig at være sande, ligesom El Makrini rygtet heldigvis netop har vist sig at være.

                                Men men men, hvis det er noget man ved at noget kommer til at ske, så er det vel mere en realitet end et rygte, hvis du spørger mig :)

                                Comment

                                Working...
                                X