Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Nu er det jo Rønnow der lige så meget bestemmer hvor han vil hen.
    Han vil hellere til BIF end OB. Det kan vi jo ikke klandre ham for!
    Er du sikker på det? Jeg forstår ikke, hvorfor han hellere vil vælge en reservetjans et sted, hvor han mig bekendt ikke kender nogen, frem for en plads i start 11'eren i en klub i samme liga, hvor han personligt kender træneren, sportsdirektøren og målmandstræneren som uden tvivl er Danmarks bedste.
    Mig bekendt, så vil ACH gøre alt for penge i det her transfervindue, så hvis OB bød en million mere, så vil jeg meget gerne se ACH forsvare over for deres bestyrelse, at man sagde nej til en ekstra million, fordi Rønnow hellere ville noget andet...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Er du sikker på det? Jeg forstår ikke, hvorfor han hellere vil vælge en reservetjans et sted, hvor han mig bekendt ikke kender nogen, frem for en plads i start 11'eren i en klub i samme liga, hvor han personligt kender træneren, sportsdirektøren og målmandstræneren som uden tvivl er Danmarks bedste.
      Mig bekendt, så vil ACH gøre alt for penge i det her transfervindue, så hvis OB bød en million mere, så vil jeg meget gerne se ACH forsvare over for deres bestyrelse, at man sagde nej til en ekstra million, fordi Rønnow hellere ville noget andet...


      Mon ikke Hradecky bliver skudt af inden for de næste dage, hvis der er hold i at Rønnow skifter til Brøndby

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fidusen999 Se indlæg
        Mon ikke Hradecky bliver skudt af inden for de næste dage, hvis der er hold i at Rønnow skifter til Brøndby
        Det er i hvert fald sjovere at tænke på, end at Brøndby sælger deres reservemålmand til os, og derefter køber vores ønske-første-målmand, for at smide ham på bænken ind til det helt rigtige tilbud kommer på Hradecky.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Det er i hvert fald sjovere at tænke på, end at Brøndby sælger deres reservemålmand til os, og derefter køber vores ønske-første-målmand, for at smide ham på bænken ind til det helt rigtige tilbud kommer på Hradecky.
          Mon ikke han ryger, de var selv ude i maj måned og sige at der skulle sælges, og med tanke på at de har købt Pukki fri, så er det vel ikke utænkeligt. Og så er Rønnow en billig og kompetent erstatning.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Det er i hvert fald sjovere at tænke på, end at Brøndby sælger deres reservemålmand til os, og derefter køber vores ønske-første-målmand, for at smide ham på bænken ind til det helt rigtige tilbud kommer på Hradecky.
            Jeg tror mere på at dette er scenariet. De er ude i rette tid.
            Noget JH og OB kunne lære af..

            Vi sælger og skal vente i evigheder på dyre hovsaløsninger der ikke har niveau fordi man ikke var forberedt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg tror mere på at dette er scenariet. De er ude i rette tid.
              Noget JH og OB kunne lære af..

              Vi sælger og skal vente i evigheder på dyre hovsaløsninger der ikke har niveau fordi man ikke var forberedt
              Men vi er jo ude i rettidige tid - vi vil bare ikke betale hvad BIF vil....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                Men vi er jo ude i rettidige tid - vi vil bare ikke betale hvad BIF vil....

                Comment


                  Men omvendt så betyder det jo at vi skal se os om efter en anden keeper, og jeg kan umiddelbart ikke lige se hvem det skulle være, herhjemme er det vel kun Skender der ligger inde for vores prisleje, men det er jo ikke meget fremtid i ham.

                  Comment


                    Jesper Hansen fra Evian.

                    Rykket ned. Er erfaren. Udelukker ikke Superligaen. Ville være en klar forstærkning. Har spillet med i toppen.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                      Men vi er jo ude i rettidige tid - vi vil bare ikke betale hvad BIF vil....
                      Hvis vi havde været ude i rette tid havde vi landet Rønnow eller hentet en anden inden man sælger sin 1. og 2. Målmand..
                      Falkesgaard er jo tydeligvis købt som 2. Målmand...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Jesper Hansen fra Evian.

                        Rykket ned. Er erfaren. Udelukker ikke Superligaen. Ville være en klar forstærkning. Har spillet med i toppen.
                        Også min ønsketransfer nu... Men han koster nok også over 2 millioner

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                          Helt ærligt så ser jeg ikke Rønnow som nogen specielt god keeper, altså hvis Busk er bedre... Så er han altså ikke god nok
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Jesper Hansen fra Evian.

                          Rykket ned. Er erfaren. Udelukker ikke Superligaen. Ville være en klar forstærkning. Har spillet med i toppen.
                          Drømmescenarie for mit vedkommende. Langt hellere Jesper Hansen end Rønnow. Der ved man sgu hvad man får.. Det gør man ærlig talt ikke med Rønnow - Han er ekstremt hypet, og med god grund, men som tingene er pt. Der er Jesper Hansen et langt bedre valg.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Også min ønsketransfer nu... Men han koster nok også over 2 millioner
                            transfermarkt vurderer Jesper Hansen til 800.000 "øvro" eller ca 5 mill.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              transfermarkt vurderer Jesper Hansen til 800.000 "øvro" eller ca 5 mill.
                              Puha. Det kommer vi ikke i nærheden af...
                              Ender nok med at vi køber en anden i 1.Div og forfremmer Falkesgaard til 1. Målmand og Radza til 2. Målmand...

                              fuuuuuuuuuuuuuuuuuckkkkk en møgdag... Jeg er bare PISSED

                              Comment


                                Ja Rønnow er jo sindssyg Hypet. Hvis man husker hans tid i Esbjerg, så sejlede han. Især i feltet var han fysisk svag og virkelig dårlig. Jeg kender flere Esbjerg fans der griner over at vi er med i kapløbet om ham. De købte jo også Dubravka, som nemt slog ham af. Det er noget tid siden, og talenter kan jo udvikle sig. Men jeg var bestemt ikke imponeret over det han viste.

                                Comment

                                Working...
                                X