Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    hvor kommer den fra??

    må alt andet lige betyde de er ved at afhænde hradecky
    Tror nu bare at de er rettidig ude.. Noget som JH ikke har lært endnu

    Comment


      Helt ærligt så ser jeg ikke Rønnow som nogen specielt god keeper, altså hvis Busk er bedre... Så er han altså ikke god nok

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ser sådan ud. Sygt skuffende at JH ikke er i stand til at kører sådan en handel i hus
        Hvem siger at Rønnow overhovedet er interesseret i at spille for os.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fidusen999 Se indlæg
          Hvem siger at Rønnow overhovedet er interesseret i at spille for os.
          Ingen. Men meget taler da for det med hans kendskab/forhold til KN,LH og JH

          Comment


            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
            Helt ærligt så ser jeg ikke Rønnow som nogen specielt god keeper, altså hvis Busk er bedre... Så er han altså ikke god nok
            Tak! Lige præcis!

            Rønnow skal nok blive en god keeper på sigt, men har vi tid og tålmodighed til det i OB? Når vores reservemålmænd er mindst ligeså unge og uerfarne? Næppe!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
              Helt ærligt så ser jeg ikke Rønnow som nogen specielt god keeper, altså hvis Busk er bedre... Så er han altså ikke god nok
              Han vil efter et halvt år hos os være i top 3 af keepere i Superligaen. Rønnow er noget specielt, han har alt hvad der skal til for at blive en efter dansk standard, superkeeper. Han er helt fantastisk på stregen, han er stærk i feltet. Jeg mener faktisk ikke rigtigt at han nogle svage sider, kun hans rutine trækker niveauet lidt ned, men det bliver bedre... Signer vi ham, får vi den bedst mulige keeper, et hold med 4 bundplaceringer i streg kan få...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
                Han vil efter et halvt år hos os være i top 3 af keepere i Superligaen. Rønnow er noget specielt, han har alt hvad der skal til for at blive en efter dansk standard, superkeeper. Han er helt fantastisk på stregen, han er stærk i feltet. Jeg mener faktisk ikke rigtigt at han nogle svage sider, kun hans rutine trækker niveauet lidt ned, men det bliver bedre... Signer vi ham, får vi den bedst mulige keeper, et hold med 4 bundplaceringer i streg kan få...
                Ser så ikke ud til at det kommer til at ske

                Comment


                  http://hsfo.dk/article/20150622/ARTIKLER/150629799
                  Rygte om Rønnow til Brøndby

                  Comment


                    Brøndby stort set i hus med Rønnow, de får ham for 3 mill. OB har kun budt 2 mill.
                    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...er-han/5619302

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      Brøndby stort set i hus med Rønnow, de får ham for 3 mill. OB har kun budt 2 mill.
                      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...er-han/5619302
                      Jeg håber kraft edme ikke det passer! Hvis Rønnow som personligt kender Kent Nielsen, Jesper Hansen og er tidligere blevet trænet af Lars Høgh, skifter til Brøndby på grund af, at OB kun vil betale to millioner, da de har brugt pengene på blandt andet Kryger, Kirkeskov og alle mulige andre der er ligegyldige, så bliver jeg satme sindsyg!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Tror nu bare at de er rettidig ude.. Noget som JH ikke har lært endnu
                        Vi vil ikke give 4 mio. for ham.. Brøndby vil gi 3

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Jeg håber kraft edme ikke det passer! Hvis Rønnow som personligt kender Kent Nielsen, Jesper Hansen og er tidligere blevet trænet af Lars Høgh, skifter til Brøndby på grund af, at OB kun vil betale to millioner, da de har brugt pengene på blandt andet Kryger, Kirkeskov og alle mulige andre der er ligegyldige, så bliver jeg satme sindsyg!
                          Nu er det jo Rønnow der lige så meget bestemmer hvor han vil hen.
                          Han vil hellere til BIF end OB. Det kan vi jo ikke klandre ham for!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Jeg håber kraft edme ikke det passer! Hvis Rønnow som personligt kender Kent Nielsen, Jesper Hansen og er tidligere blevet trænet af Lars Høgh, skifter til Brøndby på grund af, at OB kun vil betale to millioner, da de har brugt pengene på blandt andet Kryger, Kirkeskov og alle mulige andre der er ligegyldige, så bliver jeg satme sindsyg!
                            Prepare yourself

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                              Vi vil ikke give 4 mio. for ham.. Brøndby vil gi 3
                              Ændre ikke det jeg sagde...

                              Comment


                                Så ryger mit personlige JH barometer ned under frysepunktet. Synes fannerralle at der sendes dårlige signaler pt.

                                Comment

                                Working...
                                X