Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Men udtalte jo før de 2 salg for ca 9 mill kroner at man kunne forvente lidt andet i dette vindue...
    Så nej. Jeg kender ikke budgettet men med de 2 gode salg burde der altså være plads til lidt af det sjove..

    Som jo er det der skal til for at få os på fode igen..

    JH har jo i de sidste transfervinduer vist os at han ikke kan finde ud af at købe billig kvalitet ind i samme stil som mange andre sportsdirektører har gjort på vores niveau(Aab,Randers osv)
    Min pointe er så bare, at 9 millioner er ikke alverden. Trods alt. Hvisr man ser på vores trup skal vi jo nok også have en ny angriber. Og en midterforsvarer. En central midtbanespiller står nok også meget højt på listen. Måske en kantspiller. Vi har også lige hentet en back. Man kan selvfølgelig finde "transferfrie" spillere, men generelt er det mit indtryk, at markspillere som hovedregel er dyrere end målmænd.

    Pengene kan hurtigt få ben at gå på og hvis man ikke har uendeligt mange af dem må man træffe nogle beslutninger om hvor meget man kan forsvare at bruge på dén og dén spiller - hvis penge skal række hele vejen. Jeg vil i hvert fald gerne vide mere før jeg tør mene noget om man kunne have budt flere penge for enkelte spillere.

    Men derfor skal man vel trods alt have lov til at brokke sig lidt over det på forum alligevel :-) Min tiltro til JH er bestemt heller ikke stor. Der skal virkelig andre boller på suppen nu her.
    Last edited by Agbre; 22-06-2015, 21:50.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Jeg ved godt at folk er helt rødglødende for at få spillere ind, men alt godt kommer til den der venter. Giv tid giv tid..... Jeg er overbevist om at der kommer kvalitet ind i løbet af sommeren. Det er ikke i denne sæson det hedder top 6. Først i næste sæson.
      Yep! Og vi er lige ved begyndelsen af transfervinduet. Lad os vente og se, hvad der vil komme og vurdere JHs arbejd lidt senere ... og ikke korsfæste ham allerede nu.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
        Hvad nu hvis man ikke vil betale 4mio for Rønnow, hvis man kan erhverve Jesper Hansen for måske det samme, men her er man villig til at give lidt mere, fordi man rent faktisk ved hvad man får?

        Hvis og hvis, men jeg så da hellere JesperH frem for FrederikR.
        Det vil jeg umiddelbart også. Tvivler bare på at JH evner at lande JH..
        Nogengange er det ikke kun lønpakken der trækker. Også ambitioner og midler til at bakke det op betyder noget...
        Indtil videre tyder intet på at JH kan overtale nogen som helst uden de kommer fra en hylde hvor han skal bukke sig lidt ned..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
          Jeg ved godt at folk er helt rødglødende for at få spillere ind, men alt godt kommer til den der venter. Giv tid giv tid..... Jeg er overbevist om at der kommer kvalitet ind i løbet af sommeren. Det er ikke i denne sæson det hedder top 6. Først i næste sæson.
          Jeg føler mig mere og mere overbevist om det modsatte

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
            Min pointe er så bare, at 9 millioner er ikke alverden. Trods alt. Hvisr man ser på vores trup skal vi jo nok også have en ny angriber. Og en midterforsvarer. En central midtbanespiller står nok også meget højt på listen. Måske en kantspiller. Vi har også lige hentet en back. Man kan selvfølgelig finde "transferfrie" spillere, men generelt er det mit indtryk, at markspillere som hovedregel er dyrere end målmænd.

            Pengene kan hurtigt få ben at gå på og hvis man ikke har uendeligt mange af dem må man træffe nogle beslutninger om hvor meget man kan forsvare at bruge på dén og dén spiller - hvis penge skal række hele vejen. Jeg vil i hvert fald gerne vide mere før jeg tør mene noget om man kunne have budt flere penge for enkelte spillere.

            Men derfor skal man vel trods alt have lov til at brokke sig lidt over det på forum alligevel :-) Min tiltro til JH er bestemt heller ikke stor. Der skal virkelig andre boller på suppen nu her.
            BIF købte Johan Larsson, nørregaaard og Ørnskov for ca 9 mill kroner tilsammen. Det kan altså lade sig gøre..
            Og hvad med de penge der var sat til side i første omgang?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              BIF købte Johan Larsson, nørregaaard og Ørnskov for ca 9 mill kroner tilsammen. Det kan altså lade sig gøre..
              Og hvad med de penge der var sat til side i første omgang?
              De spillere skal også have løn, og de skal kunne se sportslige muligheder. Tror det ville være svært for os at tiltrække en spiller som Larsson, med mindre vi sprængte banken; der har BIF bare et bedre navn, om vi kan lide det eller ej.

              Comment


                Lige så dårlige signaler, som i de foregående vinduer.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  De spillere skal også have løn, og de skal kunne se sportslige muligheder. Tror det ville være svært for os at tiltrække en spiller som Larsson, med mindre vi sprængte banken; der har BIF bare et bedre navn, om vi kan lide det eller ej.
                  Klart at de måske har et bedre navn. Men mindre kan også gøre det. Bare et eksempel...
                  Men OB burde også stadig have et ok navn hvis BIF stadig havde lige efter de var ved at gå fallit..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Mon ikke man har været ude med scouting og evt. forhandling i ret lang tid? Kan ikke se det har meget med rettidighed at gøre.

                    Det kan meget vel være man kunne have hentet f.eks. Rønnow hvis man havde budt et højere beløb på et tidligere tidspunkt. Men det kræver så også, at man har de ekstra penge i budgettet. Og selv hvis man havde gjort det er det langt fra sikkert, at Brøndby ikke alligevel havde kommet ind og overhalet os på målstregen. Rent objektivt set er de bare en mere attraktiv destination for en spiller som Rønnow.

                    Har aldrig forstået hvordan man kan konkludere noget så skråsikkert omkring en enkelt transfersag, med mindre man har direkte insiderviden. Vi ved meget lidt om hvad der reelt sker bag kulisserne.

                    Selvfølgelig skal man evaluere på ens sportsdirektørs arbejde, men man er nødt til at se samlet på det - helst over flere transfervinduer. Så kan man se på om han har hentet passende kvalitet til truppen og generelt forbedret holdet kvalitet og vilkår og træffe sine konklusioner på den baggrund.
                    Der har været tilstrækkelig med vinduer at vurdere JH i , og han er dumpet i samtlige hidtil , derfor er forventningen også at han dumper i dette .

                    Vil ikke blive overrasket hvis der først hentes en målmand til sidst i vinduet , hvor vi så ender op med en panik løsning ala Lado .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Der har været tilstrækkelig med vinduer at vurdere JH i , og han er dumpet i samtlige hidtil , derfor er forventningen også at han dumper i dette .

                      Vil ikke blive overrasket hvis der først hentes en målmand til sidst i vinduet , hvor vi så ender op med en panik løsning ala Lado .
                      At starte SL op med Falkesgaard og Radza alene ville jo være at lege med ilden. Hvis en af dem blev skadet ville situation grænse sig op af det skandaløse...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                        Min pointe er så bare, at 9 millioner er ikke alverden. Trods alt. Hvisr man ser på vores trup skal vi jo nok også have en ny angriber. Og en midterforsvarer. En central midtbanespiller står nok også meget højt på listen. Måske en kantspiller. Vi har også lige hentet en back. Man kan selvfølgelig finde "transferfrie" spillere, men generelt er det mit indtryk, at markspillere som hovedregel er dyrere end målmænd.

                        Pengene kan hurtigt få ben at gå på og hvis man ikke har uendeligt mange af dem må man træffe nogle beslutninger om hvor meget man kan forsvare at bruge på dén og dén spiller - hvis penge skal række hele vejen. Jeg vil i hvert fald gerne vide mere før jeg tør mene noget om man kunne have budt flere penge for enkelte spillere.

                        Men derfor skal man vel trods alt have lov til at brokke sig lidt over det på forum alligevel :-) Min tiltro til JH er bestemt heller ikke stor. Der skal virkelig andre boller på suppen nu her.
                        Det store problem ligger i at vi mangler spillere på nøjagtigt de samme pladser som da JH ankom til trods for bunkevis at tilgange . Der er smidt sparsomme midler ud af vinduet på ubrugelige spillere uden fremtid i klubben og på lappeløsninger pga de forfejlede indkøb .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          At starte SL op med Falkesgaard og Radza alene ville jo være at lege med ilden. Hvis en af dem blev skadet ville situation grænse sig op af det skandaløse...
                          Komiske Ali vil kort før sæsonen udtale at vi er på markedet og venter på den helt rigtige fordi det er vigtigt at hente den rette ( som vi så det med Lado )
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Komiske Ali vil kort før sæsonen udtale at vi er på markedet og venter på den helt rigtige fordi det er vigtigt at hente den rette ( som vi så det med Lado )
                            Det vil være totalt uansvarligt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Det store problem ligger i at vi mangler spillere på nøjagtigt de samme pladser som da JH ankom til trods for bunkevis at tilgange . Der er smidt sparsomme midler ud af vinduet på ubrugelige spillere uden fremtid i klubben og på lappeløsninger pga de forfejlede indkøb .
                              Jeg tror ikke at det ser helt sådan ud som du udlægger det. Men større uskiftninger i truppen henover en længere periode er noget af det man også har set andre steder, hvor man har lagt økonomi, spillestil/typer, forventninger og målsætninger om, som vi har gjort i de seneste år. Enig i at JH kunne have gjort det en del bedre, men han overtog også lort og det tager tid at ændre. Det er ikke bare at lige at gå ud og købe et nyt hold og så køre det. Det kan vi sikkert også hurtigt blive enige om, som vi kan blive enige om at der er lavet fejl signinger, men det sker alle steder. Mussi og Nunez er fremragende eksempler på noget der er værre end det vi har set hos os... synes jeg.
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Jeg tror ikke at det ser helt sådan ud som du udlægger det. Men større uskiftninger i truppen henover en længere periode er noget af det man også har set andre steder, hvor man har lagt økonomi, spillestil/typer, forventninger og målsætninger om, som vi har gjort i de seneste år. Enig i at JH kunne have gjort det en del bedre, men han overtog også lort og det tager tid at ændre. Det er ikke bare at lige at gå ud og købe et nyt hold og så køre det. Det kan vi sikkert også hurtigt blive enige om, som vi kan blive enige om at der er lavet fejl signinger, men det sker alle steder. Mussi og Nunez er fremragende eksempler på noget der er værre end det vi har set hos os... synes jeg.
                                Der har bare OVERHOVEDET ikke været nogen rød tråd i det han har lavet de sidste 2-3 vinduer.
                                Spedhagl er nok meget sigende.

                                Comment

                                Working...
                                X