Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
    De spillere som vi gerne vil have, kommer ikke til at være i klubben i længere tid - det er de vilkår OB lever under
    Det er jeg med på, men falk har alligevel været her længe. Det samme forestiller jeg mig at Greve, desler, ak, festersen, Lund og JJT kommer til. Og hvis så Kent og JH kan kopiere stilen fra AaB med nogle erfarne, så ser det fint ud..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Falk skriver under på en ny 3 årig kontrakt med OB i september. Og bliver en af de bedst betalte i dansk fodbold. Hvis han ikke bliver solgt inden den 1.
      Nøøøj hvor jeg håber du får ret
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
        Falk skriver under på en ny 3 årig kontrakt med OB i september. Og bliver en af de bedst betalte i dansk fodbold. Hvis han ikke bliver solgt inden den 1.
        Er det en drøm eller har du hørt hvisken på gangene? :)

        Comment


          Jamen jeg er slet ikke uenig med nogen i, at prisen højst sandsynligt vil falde - så good point i at flå bandagen af right away, og 'lære' at spille uden falk...
          Dog håber jeg ligeledes på en forlængelse, men hvis det rigtige tilbud til spilleren selv ligger klar på bordet, og klubben ikke med al magt vil holde på spilleren, tror jeg ikke vi har en chance for at forlænge med vores store profil.. Desværre.
          Og helt korrekt - hvis prisen er i omegnen af 15 mil. dkr, kan der hentes en forhåbentligt fin afløser, hvis JH magter dette....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
            Falk skriver under på en ny 3 årig kontrakt med OB i september. Og bliver en af de bedst betalte i dansk fodbold. Hvis han ikke bliver solgt inden den 1.
            Nu ved jeg ikke om du mente det som et rygte, eller om det bare er noget du tror/håber. Men jeg har hørt nogenlunde det samme. Falk vil gerne til udlandet på et tidspunkt, men som hans agent også meddelte den anden dag, så har Falk det godt i OB. Og Falk er en person, der ved han skal have tryghed omkring sig, for at kunne præstere 100 %, så matchet skal være det rigtige.
            Samtidig ved OB jo godt, hvor meget Falk er værd for holdet, så man er ikke bange for at give en lønforhøjelse, hvis Falk selv kunne tænke sig at blive et par år endnu.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
              Falk skriver under på en ny 3 årig kontrakt med OB i september. Og bliver en af de bedst betalte i dansk fodbold. Hvis han ikke bliver solgt inden den 1.
              Så kom guldtilob lige med en konkret en der

              Comment


                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Falk skriver under på en ny 3 årig kontrakt med OB i september. Og bliver en af de bedst betalte i dansk fodbold. Hvis han ikke bliver solgt inden den 1.
                Passer jo rigtig godt med hans udtalelser om, at han rigtig godt kunne tænke sig at vinde noget med OB - virker som om Falk tror på projekt-OB..... Men det er klart, hvis der kommer et perfekt tilbud fra den rigtige klub, må han vente med at vinde noget med OB til han kommer hjem igen :o)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Så kom guldtilob lige med en konkret en der
                  Rygte eller gæt..?
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Rygte eller gæt..?
                    Insiderviden går jeg ud fra

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Insiderviden går jeg ud fra
                      Så vi gætter på det ikke er et gæt...

                      (og den får nok lov at blive stående der)
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Så vi gætter på det ikke er et gæt...

                        (og den får nok lov at blive stående der)
                        Det er sjældent at guldtilob er så konkret som i denne post. Så kan ikke tro andet...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                          Falk skriver under på en ny 3 årig kontrakt med OB i september. Og bliver en af de bedst betalte i dansk fodbold. Hvis han ikke bliver solgt inden den 1.
                          Altså, det ville redde mit transfervindue, hvis det blev en realitet!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Altså, det ville redde mit transfervindue, hvis det blev en realitet!
                            Med AK i stalden og Falk og Emil bliver kunne det blive godt.. Hvis vi altså lige kunne hente en rigtig god målmand og en cf som minimum...

                            Comment


                              Kunne sku godt bruge en transfer i dag....

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                                Kunne sku godt bruge en transfer i dag....
                                Retter lige:

                                Kunne sku godt bruge en transfer i dag, bare ikke Rasmus Falk....

                                Comment

                                Working...
                                X