Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Hvad end man er for dem eller ej, så går det da rimelig stærkt pt. med dem der ellers har floreret herinde...

    Rygtelisten svinder noget ind...
    Vi må så ikke have været interesseret. 500.000kr burde vi kunne have overgået...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Vi må så ikke have været interesseret. 500.000kr burde vi kunne have overgået...
      Det har vi helt åbenlyst ikke, vi har slet ikke brug for en breddespiller til kanterne på nuværende tidspunkt. Men folk herinde elsker jo at få talt hinanden varme på, at vi er ude efter halvdelen af Horsens trup, selvom det er grebet ud af den blå luft. Nu kan vi da i hvert fald strege de første to på listen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Det har vi helt åbenlyst ikke, vi har slet ikke brug for en breddespiller til kanterne på nuværende tidspunkt. Men folk herinde elsker jo at få talt hinanden varme på, at vi er ude efter halvdelen af Horsens trup, selvom det er grebet ud af den blå luft. Nu kan vi da i hvert fald strege de første to på listen.
        Alle gode gange 3 så

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Det minder mig lidt om hende trunten man hiver med hjem 10 min i lukketid fra byen fordi man er fuld og trænger til at blive hestet af , man viser hende tydeligt dagen efter at man ikke gider hende og lister af efter at have givet hende nummeret til slankelinjen i stedet for ens eget , men alligevel uploader hun på Facebook at hun har fundet sit livs kærlighed og er åh så forelsket og man er den eneste ene for hende ..
          Hahahha 👍😂

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
            Hvad betyder Ruriks skifte for "Falk til FCK barometeret"?
            This is what you have been trained for, makes us proud!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
              Kunne vi have tænkt os om da vi solgte ham og forhandlet en procentdel af et evt. salg? 
              nu blev han jo solgt under TC & PH "æraen"....så det ville undre mig😉
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Vi har følere ude hos Osama Akharraz, som er kontraktfri her til sommer og billig - ca. 30.000/mdr. Arrogant, uintelligent at høre på og desuden ikke særlig god: Kæmpe nej tak herfra!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
                  Vi har følere ude hos Osama Akharraz, som er kontraktfri her til sommer og billig - ca. 30.000/mdr. Arrogant, uintelligent at høre på og desuden ikke særlig god: Kæmpe nej tak herfra!
                  Ham magter jeg ikke at se og høre på!

                  På Canal 8 nævner de rygter om Emil til IFK Gøteborg....
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Ham magter jeg ikke at se og høre på!

                    På Canal 8 nævner de rygter om Emil til IFK Gøteborg....
                    Har sportsdirektøren deroppe, ikke også udtalt noget om han var en interessant spiller, som man fulgte? - Eller noget i den retning, for et par uger siden ?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Ham magter jeg ikke at se og høre på!

                      På Canal 8 nævner de rygter om Emil til IFK Gøteborg....
                      De refererede bare til et par uger gammelt rygte. Ikke noget nyt.
                      Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                      Kristian Morre

                      Comment


                        Der blev også refereret til at der en var klub at kigge på Lado. Måske måske

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Der blev også refereret til at der en var klub at kigge på Lado. Måske måske
                          Ja Randers så ham da i dag... som en af de yderst sjældne klubber...

                          Håber der er noget om det, den ballon blev vist aldrig pustet helt op, og bliver det nok heller ikke...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Der blev også refereret til at der en var klub at kigge på Lado. Måske måske
                            Var det ikke bare nogle af hans kammerater, eller lignende, fra Legia Warszawa? Det var det eneste jeg hørte dem sige.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af spfisk Se indlæg
                              Var det ikke bare nogle af hans kammerater, eller lignende, fra Legia Warszawa? Det var det eneste jeg hørte dem sige.
                              Muligt. Syntes bare jeg hørte klub reps

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Muligt. Syntes bare jeg hørte klub reps
                                De talte om nogle store fyre fra Legia, tvivler på de vil købe en spiller tilbage de gav fri transfer for et år siden.

                                Comment

                                Working...
                                X