Dalgård garner i første reserveholdskamp - mon ikke han starter næste mandag.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt FCV-OB
Collapse
X
-
I øvrigt en spændende runde der, hvis den lander rigtigt med et par rigtige resultater, kan blive helt super for os...
FCN-SDR
SIF-HOB
FCK-BIF
FCM-EFB
AAB-RFC
Kan sagtens se EFB, HOB og FCN tabe disse kampe...
Nr.7 og toppen af bunden men også med et hul til formentligt BIF og AAB for at komme i top6..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægI øvrigt en spændende runde der, hvis den lander rigtigt med et par rigtige resultater, kan blive helt super for os...
FCN-SDR
SIF-HOB
FCK-BIF
FCM-EFB
AAB-RFC
Nr.7 og toppen af bunden men også med et hul til formentligt BIF og AAB for at komme i top6...Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægI øvrigt en spændende runde der, hvis den lander rigtigt med et par rigtige resultater, kan blive helt super for os...
FCN-SDR
SIF-HOB
FCK-BIF
FCM-EFB
AAB-RFC
Nr.7 og toppen af bunden men også med et hul til formentligt BIF og AAB for at komme i top6...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlægFCV mangler både Jan Kristiansen og Henrik Madsen pga. karantæner, så kampen om den centrale midt kan og skal vindes. Af samme grund bør Azer starte igen imo, og tror ikke at vi spiller med to angribere. Dalgaard er nok ikke klar til en starter. Jeg byder på:
.
Comment
-
Okay tak. Jeg undrede mig nemlig over, at ingen af dem startede inde idag. Men de bruger nok kampen mod hvepsene, til at spille den nye midtbane ind. Hvis nogen skulle være interesserede, så er de to centrale midtbanespillere: Due og Rochester imens Jónsson ligger og rydder op på den defensive midtbane.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægSom jeg husker det plejer vi at have det svært i Slagelse, men vi burde kunne vinde, vores hold kontra deres, og så ser det pludselig rigtig godt ud det hele. Vi skal dog have fuld koncentration hele kampen for tre point.
Ja vi "burde" egentlig kunne vinde, men har altså tabt de sidste par kampe i Slagelse - ret klart endda. Randers burde også kunne slå Silkeborg hjemme, men tabte. FCK burde kunne slå nr. 10 i ligaen, men tabte.
Den nærmest ligelige fordeling af middelmådighed i stort set alle holdenes produkt gør at ordene " burde kunne" nærmest mister validitet.
Vi KAN vinde. Misforstå mig ikke. Men "burde" er en by i Rusland, hvor der er 6 point fra nr. 4 til nr. 10.
Efter min mening.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægKunne ikke lade være med at studse om formuleringen "burde kunne vinde, vores hold kontra deres" - efter min mening er Superligaen i dag sådan skruet sammen, at dén formulering i bedste fald er tvivlsom.
Ja vi "burde" egentlig kunne vinde, men har altså tabt de sidste par kampe i Slagelse - ret klart endda. Randers burde også kunne slå Silkeborg hjemme, men tabte. FCK burde kunne slå nr. 10 i ligaen, men tabte.
Den nærmest ligelige fordeling af middelmådighed i stort set alle holdenes produkt gør at ordene " burde kunne" nærmest mister validitet.
Vi KAN vinde. Misforstå mig ikke. Men "burde" er en by i Rusland, hvor der er 6 point fra nr. 4 til nr. 10.
Efter min mening.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHåber på denne da jeg tvivler på at Dalgaard er klart til en start plads
MT
HS-LN-DH-AS
MD-HJ-MS-RF
MG
KZ
Emil Larsen trænger til en tur på bænken. Bliver spændende om det sker. Tror ikke Ove P er bleg for at gøre det, men det er et dilemma for ham. Han er trods alt vores topscorer... med 3 mål.
Jeg håber vi går over i en 4-bagkæde igen (i en 4-4-2/4-4-1-1). Er ikke så imponeret af os i den 5-4-1 (eller 3-4-3 som klubben kalder det). Vi kommer til at stå for mange tilbage og har svært ved at spille os ud af det første pres. Det er dog trods alt de formentlig to bedste hold vi har mødt så det kan være lidt svært at vurdere i hvor høj grad vi var dårlige og hvor høj grad de bare var gode.
Jeg kan forstå Ove har udtalt, at han regner med Emil bliver bedre når vi går over i en 4-4-2, måske han håber på det og holder Emil inde. Men Desler (den samlet bedste i de to første kampe) ryger vel næppe på bænken og Ove P vil nok gerne beholde Skogseid inde pga. hans styrke i luften. Et andet bud på start11 kunne derfor være:
(selvom det ikke har fungeret særlig godt med EL i den rolle tidligere).MT
HS - LN - DH - AS
MD - HJ - MS - RF
EL
KZLast edited by Agbre; 05-03-2015, 09:54.
Comment
Comment