Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCV-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Dalgård garner i første reserveholdskamp - mon ikke han starter næste mandag.

Comment

Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
      Hvad blev det?
      Håber der kommer highlights senere

Comment

Ifølge OB's Twitter er den lige ved at være fløjtet af 3-1 (Dalgård, Mikkelsen og Kryger)

Comment

Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
          Håber det. Så må han afløses af Greve midt i 2. Halvleg hvis han går død. Så lang tid har han jo heller ikke været væk..

Comment

I øvrigt en spændende runde der, hvis den lander rigtigt med et par rigtige resultater, kan blive helt super for os...
            FCN-SDR
            SIF-HOB
            FCK-BIF
            FCM-EFB
            AAB-RFC

Kan sagtens se EFB, HOB og FCN tabe disse kampe...
            Nr.7 og toppen af bunden men også med et hul til formentligt BIF og AAB for at komme i top6...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              I øvrigt en spændende runde der, hvis den lander rigtigt med et par rigtige resultater, kan blive helt super for os...
              FCN-SDR
              SIF-HOB
              FCK-BIF
              FCM-EFB
              AAB-RFC

Nr.7 og toppen af bunden men også med et hul til formentligt BIF og AAB for at komme i top6...
              OB kan tage et kvantespring, ingen tvivl om det. Vi kan også sagtens tabe til FCV og så er tilbage i suppedasen.
              Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                FCN-SDR
                SIF-HOB
                FCK-BIF
                FCM-EFB
                AAB-RFC

Som jeg husker det plejer vi at have det svært i Slagelse, men vi burde kunne vinde, vores hold kontra deres, og så ser det pludselig rigtig godt ud det hele. Vi skal dog have fuld koncentration hele kampen for tre point.

Comment

Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                  FCV mangler både Jan Kristiansen og Henrik Madsen pga. karantæner, så kampen om den centrale midt kan og skal vindes. Af samme grund bør Azer starte igen imo, og tror ikke at vi spiller med to angribere. Dalgaard er nok ikke klar til en starter. Jeg byder på:
                  .
                  Har de stadig karantæne efter pokalkampen idag?

Comment

Elmander spiller for BIF, så umiddelbart har de to turneringer ikke noget med hinanden at gøre.

Comment

Okay tak. Jeg undrede mig nemlig over, at ingen af dem startede inde idag. Men de bruger nok kampen mod hvepsene, til at spille den nye midtbane ind. Hvis nogen skulle være interesserede, så er de to centrale midtbanespillere: Due og Rochester imens Jónsson ligger og rydder op på den defensive midtbane.

Comment

Hvis du får karantæne i pokalen men ryger ud der, så overføres det. Ikke den anden vej. Så både Dumic og Elmander er ude mod os.

Comment

har kun betydning modsat dvs. feks så får Dumic i dag rødt kort som bliver overført til superligaen i så fald at Brøndby ryger ud af pokalen
                          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                            Som jeg husker det plejer vi at have det svært i Slagelse, men vi burde kunne vinde, vores hold kontra deres, og så ser det pludselig rigtig godt ud det hele. Vi skal dog have fuld koncentration hele kampen for tre point.
                            Kunne ikke lade være med at studse om formuleringen "burde kunne vinde, vores hold kontra deres" - efter min mening er Superligaen i dag sådan skruet sammen, at dén formulering i bedste fald er tvivlsom.

Ja vi "burde" egentlig kunne vinde, men har altså tabt de sidste par kampe i Slagelse - ret klart endda. Randers burde også kunne slå Silkeborg hjemme, men tabte. FCK burde kunne slå nr. 10 i ligaen, men tabte.

Den nærmest ligelige fordeling af middelmådighed i stort set alle holdenes produkt gør at ordene " burde kunne" nærmest mister validitet.

Vi KAN vinde. Misforstå mig ikke. Men "burde" er en by i Rusland, hvor der er 6 point fra nr. 4 til nr. 10.

Efter min mening.

MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Kunne ikke lade være med at studse om formuleringen "burde kunne vinde, vores hold kontra deres" - efter min mening er Superligaen i dag sådan skruet sammen, at dén formulering i bedste fald er tvivlsom.

Ja vi "burde" egentlig kunne vinde, men har altså tabt de sidste par kampe i Slagelse - ret klart endda. Randers burde også kunne slå Silkeborg hjemme, men tabte. FCK burde kunne slå nr. 10 i ligaen, men tabte.

Den nærmest ligelige fordeling af middelmådighed i stort set alle holdenes produkt gør at ordene " burde kunne" nærmest mister validitet.

Vi KAN vinde. Misforstå mig ikke. Men "burde" er en by i Rusland, hvor der er 6 point fra nr. 4 til nr. 10.

Efter min mening.

MvH ChrisOB
                              Det er jeg meget enig i. Derudover vil der nok også være lidt nerver på i begge lejre. FCV er desperate efter point, mens OB nærmest kan spille sig helt ud af nedrykningsspillet med en sejr, men samtidig er fuldstændig inde i den igen med et nederlag. Derudover har vi nu haft 2 mere eller mindre frie kampe, hvor ingen havde været forarget, hvis vi havde 0 point. Nu er vi pludselig favoritter, og spillerne ved de får på puklen, hvis ikke vi formår at være mere chanceskabende og toneangivende i den her slags kampe. Jeg er ret spændt på kampen, fordi jeg forventer vi kan trykke et hold som FCV tilbage på banen og skabe chancer, men jeg er ikke overbevist, og formår vi ikke at skabe mere end i kampene imod FCM, og FCK og taber i Slagelse, så ser det pludseligt ikke så lyst ud som man troede efter sejren i weekenden

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Håber på denne da jeg tvivler på at Dalgaard er klart til en start plads

MT
                                HS-LN-DH-AS
                                MD-HJ-MS-RF
                                MG
                                KZ
                                Den er jeg med på.

Emil Larsen trænger til en tur på bænken. Bliver spændende om det sker. Tror ikke Ove P er bleg for at gøre det, men det er et dilemma for ham. Han er trods alt vores topscorer... med 3 mål.

Jeg håber vi går over i en 4-bagkæde igen (i en 4-4-2/4-4-1-1). Er ikke så imponeret af os i den 5-4-1 (eller 3-4-3 som klubben kalder det). Vi kommer til at stå for mange tilbage og har svært ved at spille os ud af det første pres. Det er dog trods alt de formentlig to bedste hold vi har mødt så det kan være lidt svært at vurdere i hvor høj grad vi var dårlige og hvor høj grad de bare var gode.

Jeg kan forstå Ove har udtalt, at han regner med Emil bliver bedre når vi går over i en 4-4-2, måske han håber på det og holder Emil inde. Men Desler (den samlet bedste i de to første kampe) ryger vel næppe på bænken og Ove P vil nok gerne beholde Skogseid inde pga. hans styrke i luften. Et andet bud på start11 kunne derfor være:

MT
                                HS - LN - DH - AS
                                MD - HJ - MS - RF
                                EL
                                KZ
                                (selvom det ikke har fungeret særlig godt med EL i den rolle tidligere).
                                Last edited by Agbre; 05-03-2015, 09:54.

Comment

Working...
                                X