Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCV-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Kunne man ikke med fordel skifte EL og RF?

    Comment


      #32
      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...f-ny-identitet Fornuftige ting af Høegh! Han virker top klar!
      1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
        FCV mangler både Jan Kristiansen og Henrik Madsen pga. karantæner, så kampen om den centrale midt kan og skal vindes. Af samme grund bør Azer starte igen imo, og tror ikke at vi spiller med to angribere. Dalgaard er nok ikke klar til en starter. Jeg byder på:

        Toppel
        Skogseid - Nielsen - Høegh
        Desler - Spelmann - Azer - Skulason
        Falk - Zohore - Larsen

        Tænker at Høegh starter efter sin præstation igår, men også at Larsen får lov at blive, hvor ringe han end var. Jo tidligere på foråret han kan komme tilbage fra de dårlige takter, jo bedre. Mod FCV kommer vi overfor en backkæde, som er til at tale med. Det har ikke rigtig været tilfældet mod FCM og FCK.
        Hvis kampen om midtbanen skal vindes , hvorfor mener du så det bør være med Azer ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Hvis kampen om midtbanen skal vindes , hvorfor mener du så det bør være med Azer ?
          Jeg siger ikke at Azer er verdens nye vidunder. Og at han bare skal starte..
          men syntes du virkelig der var den store revolution på midten mod FCK?

          jeg foretrækker selv Halgrimur mod FCV skal lige siges

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg siger ikke at Azer er verdens nye vidunder. Og at han bare skal starte..
            men syntes du virkelig der var den store revolution på midten mod FCK?

            jeg foretrækker selv Halgrimur mod FCV skal lige siges
            Ove sagde selv i fodbold unplugged at det kun er særlige taktiske omstændigheder, der var årsagen til HJ spillede på midtbanen imod FCK og nok også burde have gjort det imod FCM, ellers ser han ham ikke som midtbanespiller. Hvad folk her på forum så synes bedst om er selvfølgelig op til hver enkel. Jeg tror dog qua den udtalelse at Ove starter med Azer. Han har større kvaliteter i pasningsspillet og vi må formode vi kommer mere på bolden end tilfældet har været de sidste par kampe.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Ove sagde selv i fodbold unplugged at det kun er særlige taktiske omstændigheder, der var årsagen til HJ spillede på midtbanen imod FCK og nok også burde have gjort det imod FCM, ellers ser han ham ikke som midtbanespiller. Hvad folk her på forum så synes bedst om er selvfølgelig op til hver enkel. Jeg tror dog qua den udtalelse at Ove starter med Azer. Han har større kvaliteter i pasningsspillet og vi må formode vi kommer mere på bolden end tilfældet har været de sidste par kampe.
              det må så betyde at HJ og DH slås om pladsen ved siden af LJ hvis vi stiller op i en 4-4-2 formation mod FCV for at give EL bedre betingelser at udfolde sine styrker som kantspiller og afslutter.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #37
                DH er selvskreven i start formationen. Han og desler var på ugens hold i weekenden.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                  DH er selvskreven i start formationen. Han og desler var på ugens hold i weekenden.
                  ja det mener jeg sådan set også, det synes jeg sådan set også både HJ og LH er. Desler er så lysende et talent at han SKAL spille, alt andet vil være idioti. Skogseid sidder tungt på hb og Ari på vb., Spellman er også selvskreven til en plads. Det er hvis det der hedder luksusproblemer for en træner når der er skuffede spillere over en manglende startplads. Måske det skal skal være en 5-4-1, men mod FCV vil det imø være bedre med en klassisk 4-4-2
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Gentager gerne at 4-4-2 umiddelbart virker mest fornuftigt for at tage kampen op på FCVs banehalvdel; men, men: så skal der også være pres på fra begge angribere på toppen. Hvis Dalgaard ikke er 100% - og det kan han næppe være - så har jeg svært ved at se, hvem den anden på toppen skal være, udover Zohore. Derfor kunne 4-5-1 være en løsning; f.eks.

                    Toppel
                    Skog DH LN Ari
                    desler MS AB/HJ Greve
                    Falk Zohore

                    - hvor Emil får en tur på bænken.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jeg siger ikke at Azer er verdens nye vidunder. Og at han bare skal starte..
                      men syntes du virkelig der var den store revolution på midten mod FCK?

                      jeg foretrækker selv Halgrimur mod FCV skal lige siges
                      Offensivt var vi lige så tamme som vanligt på den centrale midt , men jeg syntes vi stod bedre defensivt med HJ ift hvad Azer plejer at bidrage med , hvilket også hjalp vores centrale forsvar .
                      Jeg forstod indlægget som at der skulle kæmpes på midten , og til det syntes jeg Azer er for svag .

                      Og så tager vi den lige en gang mere for Prins Knud ... Selvom jeg mener at Azer ikke er god nok , er det ikke ensbetydende med hverken at jeg er hater , personlig eller syntes han er direkte elendig . Ikke hentydet til dig , men til dem plejer at fare i flint over betegnelsen ikke god nok .
                      Last edited by Magge; 05-03-2015, 20:02.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Ove sagde selv i fodbold unplugged at det kun er særlige taktiske omstændigheder, der var årsagen til HJ spillede på midtbanen imod FCK og nok også burde have gjort det imod FCM, ellers ser han ham ikke som midtbanespiller. Hvad folk her på forum så synes bedst om er selvfølgelig op til hver enkel. Jeg tror dog qua den udtalelse at Ove starter med Azer. Han har større kvaliteter i pasningsspillet og vi må formode vi kommer mere på bolden end tilfældet har været de sidste par kampe.
                        Så kan man sige at det er godt JH ikke sætter holdet ;-) da han har udtalt at HJ er indkøbt til midtbanen ..
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Så kan man sige at det er godt JH ikke sætter holdet ;-) da han har udtalt at HJ er indkøbt til midtbanen ..
                          Ja det overraskede også mig Ove var så klar i mæglet hvad angik HJ's rolle på holdet, når JH ganske rigtigt har købt ham til midtbanen, men det er jo typisk Ove, som jo heller ikke overhovedet har været inde over Halgrimmur-handlen

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Ja det overraskede også mig Ove var så klar i mæglet hvad angik HJ's rolle på holdet, når JH ganske rigtigt har købt ham til midtbanen, men det er jo typisk Ove, som jo heller ikke overhovedet har været inde over Halgrimmur-handlen
                            Eller kendetegnende for JH's handler ;-)

                            Men jeg syntes nu også HJ skal spille cm
                            Last edited by Magge; 05-03-2015, 20:11.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Eller kendetegnende for JH's handler ;-)

                              Men jeg syntes nu også HJ skal spille cm
                              Så længe vi har Høegh og Nielsen, kommer han ikke til at spille midtforsvar i hver fald.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Så længe vi har Høegh og Nielsen, kommer han ikke til at spille midtforsvar i hver fald.
                                Forhåbentlig ikke
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X