Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCV-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt FCV-OB

    Burde vi skifte system og gå tilbage til 4-4-2?
    Er Dalgaard klar?
    Skal Greve starte inde sammen med Zohore?

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Burde vi skifte system og gå tilbage til 4-4-2?
    Er Dalgaard klar?
    Skal Greve starte inde sammen med Zohore?
    Ja. Vi skal i gang med at udvikle vores spil offensivt, er vi der ikke til næste runde må vi selvfølgelig forsætte i 5-4-1, indtil man er komfortable med mekanismerne i træningen.

    Forhåbentligt. Men hellere end runde yderligere på tribunen end at risikere at forcere noget.

    Ikke hvis Dalgård er klar, men gerne i stedet for EL. Er dog villig til at give ham en chance yderligere i en 4-4-2 opstilling.

    Comment


      #3
      Håber på denne da jeg tvivler på at Dalgaard er klart til en start plads

      MT
      HS-LN-DH-AS
      MD-HJ-MS-RF
      MG
      KZ

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Burde vi skifte system og gå tilbage til 4-4-2?
        Er Dalgaard klar?
        Skal Greve starte inde sammen med Zohore?
        Ove nævnte i "frispark" på canal 9 at han helst spiller 4-4-2 og at Greve faktisk var tæt på at skulle have startet inde i dag - men spelmann mente så godt han kunne spille alligevel - selv om han ikke træner (sådan frit fra huskeren) men mon dog det havde betydet en 4-4-2?

        med Dalgaard klar må det helt sikkert hedde en 442 men man kunne jo prøve med Greve oppe bag zohore....men hvad gør man så med desler? Han skal jo helt sikkert spille så godt han har lagt fra land - men decideret back skal han vel ikke ned og være....pause til emil - og desler på kant? eller skal han ind centralt?

        Bliver sgu spændende - 3 point bliver altafgørende, men der skal også gerne lægges mere på offenssivt, den gik i dag at mere eller mindre parkere bussen fordi vi møder en klart bedre modstander - men vi skulle gerne kunne skabe mere selv mod mindre hold

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          Ove nævnte i "frispark" på canal 9 at han helst spiller 4-4-2 og at Greve faktisk var tæt på at skulle have startet inde i dag - men spelmann mente så godt han kunne spille alligevel - selv om han ikke træner (sådan frit fra huskeren) men mon dog det havde betydet en 4-4-2?

          med Dalgaard klar må det helt sikkert hedde en 442 men man kunne jo prøve med Greve oppe bag zohore....men hvad gør man så med desler? Han skal jo helt sikkert spille så godt han har lagt fra land - men decideret back skal han vel ikke ned og være....pause til emil - og desler på kant? eller skal han ind centralt?

          Bliver sgu spændende - 3 point bliver altafgørende, men der skal også gerne lægges mere på offenssivt, den gik i dag at mere eller mindre parkere bussen fordi vi møder en klart bedre modstander - men vi skulle gerne kunne skabe mere selv mod mindre hold
          godt der er nogen der presser på og at der er kamp om pladserne.. Emil burde nok starte ude.. Så har man også lidt fart at sætte ind hvis det bliver nødvendigt

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            godt der er nogen der presser på og at der er kamp om pladserne.. Emil burde nok starte ude.. Så har man også lidt fart at sætte ind hvis det bliver nødvendigt
            Emil ligner én, der både fysisk og mentalt slet ikke er klar til at yde noget som helst konstruktivt bidrag. En kammerat sms'ede under kampen til mig og spurgte mig, om ikke Emil Larsen var begyndt at se lidt tyk ud... Det skal jeg ikke kunne udtale mig om, og det er i øvrigt sagen uvedkommende, faktum er at Emil Larsen meget længe nu, alt for længe, har manglet både overskud og selvtillid; og så er der altså ikke ret meget tilbage af de fodboldevner, vi ved han rent faktisk indeholder.

            Han får svært ved at blive solgt - og endnu sværere ved at finde en bedre kontrakt end i OB; hvis han fortsætter sådan.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Emil ligner én, der både fysisk og mentalt slet ikke er klar til at yde noget som helst konstruktivt bidrag. En kammerat sms'ede under kampen til mig og spurgte mig, om ikke Emil Larsen var begyndt at se lidt tyk ud... Det skal jeg ikke kunne udtale mig om, og det er i øvrigt sagen uvedkommende, faktum er at Emil Larsen meget længe nu, alt for længe, har manglet både overskud og selvtillid; og så er der altså ikke ret meget tilbage af de fodboldevner, vi ved han rent faktisk indeholder.

              Han får svært ved at blive solgt - og endnu sværere ved at finde en bedre kontrakt end i OB; hvis han fortsætter sådan.

              MvH ChrisOB
              fysisk tror jeg han er ok, men mentalt...puha, der er jeg enig i at han ikke har meget at komme med. Han bliver ikke solgt og OB kommer næppe til at tjene penge på ham. Det forekommer mig at han ikke har været "til stede" de seneste +18 mdr og reelt har spildt sin egen, meget værre, OB og vores tid med en attitude der ikke har vist at han gider OB. Jeg håber LBK rykker op i superligaen, og Emil rykker tilbage til start og får styr på tilværelsen der. Jeg kan på ingen måde se ham i hverken hollandsk, belgisk eller fransk fodbold. Han vil givetvis ende som Helenius hvis han på underligvis skulle havne der.
              Last edited by manner; 02-03-2015, 05:12.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                fysisk tror jeg han er ok, men mentalt...puha, der er jeg enig i at han ikke har meget at komme med. Han bliver ikke solgt og OB kommer næppe til at tjene penge på ham. Det forekommer mig at han ikke har været "til stede" de seneste +18 mdr og reelt har spildt sin egen, meget værre, OB og vores tid med en attitude der ikke har vist at han gider OB. Jeg håber LBK rykker op i superligaen, og Emil rykker tilbage til start og får styr på tilværelsen der. Jeg kan på ingen måde se ham i hverken hollandsk, belgisk eller fransk fodbold. Han vil givetvis ende som Helenius hvis han på underligvis skulle havne der.
                Som jeg husker det, så så han rigtig god ud i perioden efter salget til BIF gik i vasken. Lige indtil han blev skadet.
                Og så har det været skidt siden da.

                Comment


                  #9
                  FCV mangler både Jan Kristiansen og Henrik Madsen pga. karantæner, så kampen om den centrale midt kan og skal vindes. Af samme grund bør Azer starte igen imo, og tror ikke at vi spiller med to angribere. Dalgaard er nok ikke klar til en starter. Jeg byder på:

                  Toppel
                  Skogseid - Nielsen - Høegh
                  Desler - Spelmann - Azer - Skulason
                  Falk - Zohore - Larsen

                  Tænker at Høegh starter efter sin præstation igår, men også at Larsen får lov at blive, hvor ringe han end var. Jo tidligere på foråret han kan komme tilbage fra de dårlige takter, jo bedre. Mod FCV kommer vi overfor en backkæde, som er til at tale med. Det har ikke rigtig været tilfældet mod FCM og FCK.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Emil ligner én, der både fysisk og mentalt slet ikke er klar til at yde noget som helst konstruktivt bidrag. En kammerat sms'ede under kampen til mig og spurgte mig, om ikke Emil Larsen var begyndt at se lidt tyk ud... Det skal jeg ikke kunne udtale mig om, og det er i øvrigt sagen uvedkommende, faktum er at Emil Larsen meget længe nu, alt for længe, har manglet både overskud og selvtillid; og så er der altså ikke ret meget tilbage af de fodboldevner, vi ved han rent faktisk indeholder.

                    Han får svært ved at blive solgt - og endnu sværere ved at finde en bedre kontrakt end i OB; hvis han fortsætter sådan.

                    MvH ChrisOB
                    Efter sommerpausen var jeg nede og se nogle træninger - og her så han ud til at være i bedre fysisk form end i foråret. Han virkede også meget glædere og social ift medspillere end tidligere. Så jeg troede virkelig, at alt lå til, at han ville få et godt efterår.

                    Det har jo desværre ikke været tilfældet. Er helt enig i, at han ikke virker klar - hverken fysisk eller mentalt. Jeg tror, han vil have godt af at komme på bænken - og så komme ind sidst i kampene med lidt ekstra energi, og ad den vej få noget overskud og selvtillid. Det er sgu ærgerligt, at han ikke rammer det niveau, vi ved han kan. Jeg tror, han er en spiller, der har brug for tryghed og stor opbakning uden for banen. Jeg krydser fingrer for, at det kan blive godt for Emil Larsen og de unge spillere, at der kommer lidt ro på bagsmækken på trænerfronten efter sommer. Håber han kan genrejse sig som Daniel Høegh:)

                    Comment


                      #11
                      Greve skal på banen istedet for EL - det kan ikke være anderledes!
                      Nøhj hvor havde jeg gerne set han havde scoret på den dobbelchance!!

                      Comment


                        #12
                        Det var en fantastisk sejr mod FCK og det er utrolig dejligt at kunne spille på et resultat(og have heldet) Dog synes vil min Ove P-stjerne falme bare en lille smule, hvis vi igen mod fcv stiller op med bussen parkeret i den samme 5-4-1 opstilling som vi har spillet med de seneste kampe. Der er dæleme ikke meget offensivt der hænger sammen, andet en nogle enkelte kontraer hist og her.

                        Derfor satser jeg stærkt på vi er tilbage i 4-4-2 mod fcv

                        Topppel

                        skogseid LN Høegh Ari

                        Falk halgrimur Spell desler

                        zohore Lado/greve


                        Lado er åbenbart ikke populær hos Ove, så kunne da være spændende at se hvad Greve kan. Emil kan få en lille pause på bænken

                        Comment


                          #13
                          Stemmer også for 4-4-2: det tror jeg også Ove vælger. Sådan en snu, erfaren rotte ved, at der skal lægges pres på FCV i den form, de har lige nu. At stille defensivt op og vente FCV er at forære dem initiativ, og det bør vi ikke behøve. Så skarp er vores kontra-fase heller ikke, at vi bare kan vente med kniven i ærmet.
                          Det kommer måske også ned til, hvilke offensive kræfter der er klar og fit. Zohore virkede brugt imod FCK, og hvis Dalgaard heller ikke er helt fit, så er det spørgsmålet, om Ove tør smide f.eks. Greve/Zohore, Greve/Dalgaard eller Zohore/Lado på toppen og forvente, at de kan fylde nok.
                          Så jeg mister ikke tillid til Ove, hvis han stiller i 5-4-1: så må hans vurdering være, at det er det, han har spillerne til. In Ove I trust.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                            Som jeg husker det, så så han rigtig god ud i perioden efter salget til BIF gik i vasken. Lige indtil han blev skadet.
                            Og så har det været skidt siden da.
                            Præcis, han havde virkelig noget han gerne ville bevise i månederne efter Bronby farcen. Han scorede mål, han lagde afgørende afleveringer, ja jeg mener sågar at han, i det mindste lejlighedsvis, løb med hjem i forsvaret og endda satte tacklinger ind . Men siden er det godt nok gået ned af bakke på alle parametre, og der er ingen tvivl om at han mentalt er meget langt fra at være hvor han burde være. Ret beset er han måske overhovedet ikke i OB, mentalt set. Jeg håber at Ove og/eller Kent får sat skik på ham, så vi enten får udbytte af det talent, vi jo ved at han har, eller kan skibe ham af og få en skilling i kassen.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                              Det var en fantastisk sejr mod FCK og det er utrolig dejligt at kunne spille på et resultat(og have heldet) Dog synes vil min Ove P-stjerne falme bare en lille smule, hvis vi igen mod fcv stiller op med bussen parkeret i den samme 5-4-1 opstilling som vi har spillet med de seneste kampe. Der er dæleme ikke meget offensivt der hænger sammen, andet en nogle enkelte kontraer hist og her.

                              Derfor satser jeg stærkt på vi er tilbage i 4-4-2 mod fcv

                              Topppel

                              skogseid LN Høegh Ari

                              Falk halgrimur Spell desler

                              zohore Lado/greve


                              Lado er åbenbart ikke populær hos Ove, så kunne da være spændende at se hvad Greve kan. Emil kan få en lille pause på bænken
                              Tja, jeg tror vi kører samme taktik og opstilling som mod FCK. Hvis vi vinder 1-0 igen er det klogt.

                              Comment

                              Working...
                              X