Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
transferønsker og muligheder sommer 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægMed fare for lige at glemme rækkefølgen på nogen ting, så tror jeg vi har penge nok til den rigtige spiller.
Mener det eneste der skete efter vi spurgte på Mads Fenger, var at vi hentede en keeper og det vidste vi godt, for der var Falke gået i stykker.
Men selvfølgelig er der det. Stort plus på transferkontoen.. Men det var måske også meningen??
Jeg fatter heller ikke en brik af at man tør køre efteråret igennem med så tyndt et midtforsvar
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægForstå mig ret. Vi har én - ÉN! - rendyrket midterforsvarer i truppen. Desperat situation. Albrechtsen er trods alt mand for rutine og indsats.
MvT
Jeg synes Albrechtsen holder et fint niveau for sin høje alder, men han har altså lige forlænget med Brøndby til sommeren '16.Last edited by anglicantian; 06-09-2015, 16:17.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægHallgrimur er vel lige så meget midterforsvarer som Albrechtsen, der også har spillet en del højre og venstre back i sin karriere. Og så har de bestemt heller ikke meget bedre dækning af stopper-positionerne end os, med kun 3 skolede stoppere i truppen, udover ungdomsspillere, som jeg ikke kender så meget til. Så de lader ham aldrig gå midt i et vindue.
Jeg synes Albrechtsen holder et fint niveau for sin høje alder, men han har altså lige forlænget med Brøndby til sommeren '16.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægDet kan man ikke. Hvis de fritstiller ham nu, kan han ikke skrive med en anden klub (kun i lande, hvor vinduet stadig er åbnet)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægEr du sikker på det? Kan man ikke skrive med en ny klub, hvis man er kontraktløs, uden for vinduet? Eller det er måske kun hvis kontrakten udløber inden vinduet slutter?
Eller måske spille som amatør?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg er også sikker på at limefrugten har ret... Kontrakten skal ophæves inden vinduet lukker. Ellers kan man først skrive i næste vindue..
Eller måske spille som amatør?
Det agentbureau har i øvrigt kun Hjalte Bo der er kontraktløs(ud over Matti) og ham tror jeg alligevel ikke helt på...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Dette er navnet på den ene klub der meget gerne vil snakke med Matti i følge min gode kilde
http://www.bold.dk/nyt/silkeborg-vi-...a-nye-spillere
Comment
Comment