Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
    JH: - Vi vil gerne se, om vi kan finde en målmand mere, men ellers er vi antalsmæssigt ved at være, hvor vi skal være. Om der ryger en mere, eller der kommer en mere ind, det må de næste dage vise..

    Av av.. Jeg synes bestemt vi har brug for defensive forstærkninger, også selvom der ikke bliver solgt nogen.
    Kan også bare være spil fra galleriet. Der er jo ingen grund til at gå ud og sige at vi desperat mangler en midterforsvar, da det vil presse prisen op. At de andre klubber nok kan gennemskue det alligevel, er så noget andet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
      Kan også bare være spil fra galleriet. Der er jo ingen grund til at gå ud og sige at vi desperat mangler en midterforsvar, da det vil presse prisen op. At de andre klubber nok kan gennemskue det alligevel, er så noget andet.
      Bare sjovt når mange andre klubber melder klart ud hvad de mangler. Men det må jo være hans stil

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Bare sjovt når mange andre klubber melder klart ud hvad de mangler. Men det må jo være hans stil
        Ja, men på denne måde tager han også lidt af presset fra sig selv. Hvis han gik og sagde vi mangler en målmand, en midterforsvar og en midtbanespiller, og vi kun fik en af dem, så ville han jo have alle fans på nakken. At vi så alle nok vil være efter ham alligevel, hvis han ikke formår at hente et par forstærkninger, det er så hvad det er.

        Comment


          Hvis der ikke sker noget i forsvaret som minimum, så er JH dumpet.

          Og bør deraf blive smidt så langt væk fra OB at han aldrig kan finde vejen tilbage.

          Med det forsvar vi har pt. er vi det bedste bud på en nedrykker.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Bare sjovt når mange andre klubber melder klart ud hvad de mangler. Men det må jo være hans stil
            Det er det helt sikkert, og jeg kan egenlig godt lide den et langt stykke af vejen, selvom det godt nok kunne være rart at vide lidt mere om hvad der sker engang i mellem...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Selvom vi antalsmæssigt er hvor vi skal være, når vi henter en ekstra keeper, så har Kent også tidligere efterspurgt en lidt større trup end andre klubber, pga. de mange unge spillere vi har. Derfor tror jeg helt sikkert også vi henter en midterforsvar, og jeg vil tro han er ligeså højt på listen som en ny keeper

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                Hvis der ikke sker noget i forsvaret som minimum, så er JH dumpet.

                Og bør deraf blive smidt så langt væk fra OB at han aldrig kan finde vejen tilbage.

                Med det forsvar vi har pt. er vi det bedste bud på en nedrykker.
                Den er jeg helt med på

                Comment


                  Jeg var egentlig rimelig positiv omkring Jesper Hansen. Især har hanskaffet en stærk trænerkonstellation.. Men når han efter salget af Kasper Larsen udtaler:


                  Vi må kigge på, hvad der er. Til den position har vi Hallgrimur, LasseNielsen, ’Momo’ og Magnus Petersen. Det er vi trygge ved.”


                  -og nu lægger op til at der ikke kommer en forstærkning, så er detlige så hovedrystende dumt, som da han mente vores angreb var på plads sidste sæson:


                  Indtil for nylig havde vi kun Darko Bodul og Mathias Greve, men med ThomasMikkelsen og 'Lado' har vi fået flere muligheder. Det er ikke én mand, der er løsningen for os, men vi har fire angribere, og det serrigtig fint ud. Der har været en del udskiftninger i vores trup, men vi mener, at vi står godt rustet nu.”


                  Jeg er virkelig i tvivl om han overhovedet er i stand til at bedømme en fodboldspillers niveau. Hvad fanden foregår der?




                  (http://www.bold.dk/nyt/ob-chef-aaben...per-l-afloeser)
                  (http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...il-er-et-scoop)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
                    Jeg var egentlig rimelig positiv omkring Jesper Hansen. Især har hanskaffet en stærk trænerkonstellation.. Men når han efter salget af Kasper Larsen udtaler:


                    Vi må kigge på, hvad der er. Til den position har vi Hallgrimur, LasseNielsen, ’Momo’ og Magnus Petersen. Det er vi trygge ved.”


                    -og nu lægger op til at der ikke kommer en forstærkning, så er detlige så hovedrystende dumt, som da han mente vores angreb var på plads sidste sæson:


                    Indtil for nylig havde vi kun Darko Bodul og Mathias Greve, men med ThomasMikkelsen og 'Lado' har vi fået flere muligheder. Det er ikke én mand, der er løsningen for os, men vi har fire angribere, og det serrigtig fint ud. Der har været en del udskiftninger i vores trup, men vi mener, at vi står godt rustet nu.”


                    Jeg er virkelig i tvivl om han overhovedet er i stand til at bedømme en fodboldspillers niveau. Hvad fanden foregår der?




                    (http://www.bold.dk/nyt/ob-chef-aaben...per-l-afloeser)
                    (http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...il-er-et-scoop)
                    At han henter Kryger ind som højre back afslører vel så rigeligt at han ikke er så helvedes skarp ud i disciplinen at bedømme fodboldspillere ;-)
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      At han henter Kryger ind som højre back afslører vel så rigeligt at han ikke er så helvedes skarp ud i disciplinen at bedømme fodboldspillere ;-)
                      hvis han kunne have hentet ronaldo for samme pris havde han nok gjort det

                      vent med at bedøm hans arbejde til vinduet er lukket.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        At han henter Kryger ind som højre back afslører vel så rigeligt at han ikke er så helvedes skarp ud i disciplinen at bedømme fodboldspillere ;-)
                        Helt afgjort. Jeg mener dog nok, at det er svært at vide, om Kryger som højre back var et af Troels' egne ønsker eller eksperimenter.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                          hvis han kunne have hentet ronaldo for samme pris havde han nok gjort det

                          vent med at bedøm hans arbejde til vinduet er lukket.
                          Hvorfor vente. Han har kikset alle vinduer indtil nu. Ikke at der ikke har været få skud som har ramt skiven, men savner at han rammer skiven godt. De fleste skud sidder i de yderste af dartskiven, og hænger fast med det yderste indtil vi må ophæve kontrakterne. JH kan ikke være bestået set over den tid han har haft. Det kan godt være dette vindue ender med at være bestået, men alle viste at vi skulle bruge en supermålmand. Hvorfor var den målmand ikke landet til første kamp. Desuden så vindes kampe ud fra et godt stabilt forsvar - det glæder jeg mig til at se. Er sådan enig med Kent i at Lasse ikke er ret god, men det er jo også et JH indkøb. Der mangler en god målmand, en god CF og en god 6'er. Kommer de, så er vi i top 6, ellers skal vi slås med Viborg og Holstebro og pladsen i 1. division.
                          Det nytter intet, at vi spiller sjovt, når vi ikke kan holde på bolden, eller bringen den derhen hvor der sjove skal udfolde sig i mål.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Helt afgjort. Jeg mener dog nok, at det er svært at vide, om Kryger som højre back var et af Troels' egne ønsker eller eksperimenter.
                            Det der er blevet sagt om det markerede er at det var Troels der godt kunne se en Højre back i Kryger.

                            Det mener jeg også selv at han var ude at sige da vi skrev med ham:

                            http://www.bold.dk/nyt/troels-bech-s...som-hoejreback

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              Helt afgjort. Jeg mener dog nok, at det er svært at vide, om Kryger som højre back var et af Troels' egne ønsker eller eksperimenter.
                              Og du mener ikke JH burde have haft en smule kendskab til Kryger ?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Ville være lækkert hvis der havde stået OB i stedet for Brøndby

                                http://www.bold.dk/nyt/avis-broendby...-barca-spiller

                                Comment

                                Working...
                                X