Annoncering
Collapse
No announcement yet.
transferønsker og muligheder sommer 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Puha...hvor så jeg gerne at Kasper Larsens afløser hed Pierre Kanstrup. Den mand er undervurderet. Han har mange af de ting vi mangler og i min optik er han blandt de bedste midterforsvarer i ligaen. Sanneh fra Horsens måtte det også gerne være, men skal være ærlig og indrømme at her baseres mit ønske mere på de særdeles positive forlydender der er om ham. Så gerne at OB lavede en "Eddi Gomes"!
Comment
-
kunne det være grundet et kommende salg af en profil til OB
http://tipsbladet.dk/nyhed/1-divisio...er-nu-overskudJH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlægPuha...hvor så jeg gerne at Kasper Larsens afløser hed Pierre Kanstrup. Den mand er undervurderet. Han har mange af de ting vi mangler og i min optik er han blandt de bedste midterforsvarer i ligaen. Sanneh fra Horsens måtte det også gerne være, men skal være ærlig og indrømme at her baseres mit ønske mere på de særdeles positive forlydender der er om ham. Så gerne at OB lavede en "Eddi Gomes"!Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Ole Hoffskov @OleHoffskov 1 t.1 time sidenKøbenhavn, Hovedstaden
Tidligere Brøndby-spiller vender med al sandsynlighed tilbage til DK. Satser på at have artikel klar på tipsbladet.dk i løbet af dagen!
1 retweet1 foretrukkenSvar
Retweet
1
Føj til foretrukne
1
Mere
Kan det være os?
Håber på Pierre Kanstrup. Måske det er Jon Jönsson eller Samuel Holmén.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægOle Hoffskov @OleHoffskov 1 t.1 time sidenKøbenhavn, Hovedstaden
Tidligere Brøndby-spiller vender med al sandsynlighed tilbage til DK. Satser på at have artikel klar på tipsbladet.dk i løbet af dagen!
1 retweet1 foretrukkenSvar
Retweet
1
Føj til foretrukne
1
Mere
Kan det være os?
Håber på Pierre Kanstrup. Måske det er Jon Jönsson eller Samuel Holmén.Lykken er at se Brøndby fejle.
Comment
-
Vores offensiv er efterhånden blevet særdeles god. En af de 3-4 bedste i ligaen. Når det nu ser så godt ud, synes jeg godt, at JH kan punge ud og færdiggøre truppen. Vi har ikke alverdens penge, bevares, men er en Jesper Hansen ikke gratis? Hvis han er interesseret vel og mærket. En målmand i den dur, en knaldgod central forsvarsspiller og en boldsikker midtbanespiller, som kan løfte Makrini og hjælpe defensiven gevaldigt, så ser det fandeme godt ud altså. Er der nogen der ved, om ham Sanneh fyren er klar til at løfte et superligahold, som vil spille med i top 6?Lykken er at se Brøndby fejle.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlægVores offensiv er efterhånden blevet særdeles god. En af de 3-4 bedste i ligaen. Når det nu ser så godt ud, synes jeg godt, at JH kan punge ud og færdiggøre truppen. Vi har ikke alverdens penge, bevares, men er en Jesper Hansen ikke gratis? Hvis han er interesseret vel og mærket. En målmand i den dur, en knaldgod central forsvarsspiller og en boldsikker midtbanespiller, som kan løfte Makrini og hjælpe defensiven gevaldigt, så ser det fandeme godt ud altså. Er der nogen der ved, om ham Sanneh fyren er klar til at løfte et superligahold, som vil spille med i top 6?
Hvad jeg har set og hørt om Sanneh er han helt klar til SL og vil meget hurtig kunne blive en profil
Comment
-
Denne overskrift gir transfertonen en anden lyd..
OB holder øje med forstærkninger i alle kæder
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...r-alle-kaeder/
Mon dog vi skal have flere angribere. Den er fin nok hvis vi ikke sælger..
Men de 2 andre kæder plus målmand må være et must når vi har solgt spillere for 13 mill IMO...
Der burde være råd og ambitionerne er der
Håbet er vel at Lado og JBL ryger ud og at Emil bliver..
Falk skal der forlænges med. Ellers er det økonomisk uansvarligt ikke at sælge ham..
Der må simpelthen have været nogle bud på ham. Alt andet er ulogisk
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDenne overskrift gir transfertonen en anden lyd..
Men de 2 andre kæder plus målmand må være et must når vi har solgt spillere for 13 mill IMO...
Falk skal der forlænges med. Ellers er det økonomisk uansvarligt ikke at sælge ham..
Skulle måske have været afsted noget før eller gå gratis om et år .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDenne overskrift gir transfertonen en anden lyd..
Kunne være fedt hvis man kunne få forlænget et år med Falk, det ville holde prisen oppe uden at han står med en kontrakt der kan strande ham i OB... om det så kan holde evt. gode muligheder for Falk væk, så det igen bliver en rig russer der henvender sig, det kan så måske blive problemet ved det... Håber godt nok det går op så alle får noget ud af det...Last edited by Kaspernon; 14-08-2015, 16:24.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMåske ikke, Falk er ved at være for gammel til at blive betegnet som et talent men er alligevel ikke fuldt udviklet. Ingen tvivl om han er en god spiller men kan han for en pris OB vil have gå direkte ind og forstærke en klub i udlandet der er mere interessant. Tror han er for gammel til at han får et år som reserve så han kan vende sig til osv .. Og så har han haft et par skader, scoret ikke nok mål og har en gang imellem svært ved at slippe bolden ..
Skulle måske have været afsted noget før eller gå gratis om et år ..
Comment
Comment