Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Hvorfor er det lige at fcn kan hente en spiller som de præsenterer i morgen. Han lyder god. Og en som vi godt kunne bruge.
    En af brugerne på bold.dk lader til at have godt styr på det slovakiske; det skal man altid tage med et gran salt, men hans melding om, at spilleren har været en del skadet, er i hvert fald korrekt ifølge transfermarkt. U-spiller i Alkmaar uden den store succes, hjem til Brasilien et halvt, så til Slovakiet, fast mand pånær skader hos de slovakiske mestre (2015) i et par sæsoner.

    Han kan sagtens vise sig at være god, men jeg forstår ikke benovelsen, før vi har set giraffen.

    Comment


      Jeg er også klar :P

      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...meback/5674856

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
        Puha, jeg ved sgu'te.. Han har været skadet i 2,5 år! Og ikke spillet topfodbold i samme periode. Lottokupon??
        Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
          Puha, jeg ved sgu'te.. Han har været skadet i 2,5 år! Og ikke spillet topfodbold i samme periode. Lottokupon??
          Måske men denne kupon har trods alt vist noget i suppen hvilke mange af de andre ikke har. Jeg ville være positiv for en "prøvetræning" og se hvordan han kan gå ind på holdet ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Forresten nogen der ved hvorfor Bolanos tog tilbage til Costa Rica da han var blevet transferfri?
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Forresten nogen der ved hvorfor Bolanos tog tilbage til Costa Rica da han var blevet transferfri?
              I sidste ende var der kun bud fra Qatar, hvorfor han så valgte at drage hjem... men så var der vist nogen fra olie staten der skruede op for pengestrømmen, så nu er han at finde der alligevel...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                I morgen er det en måned siden der skete noget på transferfronten i OB ... Og det var vel og mærke AK til vinter samt et talent til U19 ..

                Ud: Lado, Kryger, Mikkelsen, JBL, Diara og Lucas.

                Ind: målmand, CF og CM (gerne til start11).

                Pft.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  I morgen er det en måned siden der skete noget på transferfronten i OB ... Og det var vel og mærke AK til vinter samt et talent til U19 ..

                  Ud: Lado, Kryger, Mikkelsen, JBL, Diara og Lucas.

                  Ind: målmand, CF og CM (gerne til start11).

                  Pft.
                  Jeg tror ikke vi slipper Kryger eller Lucas. JBL er jeg i tvivl om. De resterende tre er jeg enig i.

                  Forestiller mig dog ikke, at vi henter en ny CM før vi har afskibbet én af dem vi har i forvejen. Ari, Makrini, JJT og Azer burde være rigeligt, og derudover har vi jo flere spllere som til nøds kan spille i maskinrummet. Jeg er overbevist om, at en målmand og en centerforsvarer er de pladser hvor vi har antennerne mest ude.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                    Jeg tror ikke vi slipper Kryger eller Lucas. JBL er jeg i tvivl om. De resterende tre er jeg enig i.

                    Forestiller mig dog ikke, at vi henter en ny CM før vi har afskibbet én af dem vi har i forvejen. Ari, Makrini, JJT og Azer burde være rigeligt, og derudover har vi jo flere spllere som til nøds kan spille i maskinrummet. Jeg er overbevist om, at en målmand og en centerforsvarer er de pladser hvor vi har antennerne mest ude.
                    Hvis JBL afskibbes eller lejes ud må Ari slås med Kirkeskov om pladsen på VB. Så burde der være plads til en god handel på midten hvor behovet er størst

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                      Jeg tror ikke vi slipper Kryger eller Lucas. JBL er jeg i tvivl om. De resterende tre er jeg enig i.

                      Forestiller mig dog ikke, at vi henter en ny CM før vi har afskibbet én af dem vi har i forvejen. Ari, Makrini, JJT og Azer burde være rigeligt, og derudover har vi jo flere spllere som til nøds kan spille i maskinrummet. Jeg er overbevist om, at en målmand og en centerforsvarer er de pladser hvor vi har antennerne mest ude.
                      Det ville nok heller ikke være genialt at sælge både Ari, JBL og til dels Diarra. Så mangler vi lidt en gardering på vb, hvis kirkeskov bliver skadet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Hvis JBL afskibbes eller lejes ud må Ari slås med Kirkeskov om pladsen på VB. Så burde der være plads til en god handel på midten hvor behovet er størst
                        Jeg tror (og håber) at centerforsvaret er førsteprioritet. Jeg er med på, at vores centrale midtbane ikke har ydet den beskyttelse for forsvaret som de burde, men jeg mener stadig, at HJ og KL er for ringe på bolden og der derved vil være en konstant latent fare for kostbare personlige fejl fra deres side. Jeg tror KN fastholder vores nuværende centrale midt for nuværende, og langsomt sluser JJT ind da han umuligt kan være blind for manglende kreativitet centralt på banen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                          Det ville nok heller ikke være genialt at sælge både Ari, JBL og til dels Diarra. Så mangler vi lidt en gardering på vb, hvis kirkeskov bliver skadet.
                          Nej, det er jeg helt enig i. Jeg forestiller mig heller ikke umiddelbart salg fra den centrale midtbane. Ari er trods alt i start-11'eren. Azer har just forlænget med at år, JJT ville være vanvittig at afskibe og Makrini er spritny og skulle gerne være den balancespiller vi har manglet i årevis.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Hvis JBL afskibbes eller lejes ud må Ari slås med Kirkeskov om pladsen på VB. Så burde der være plads til en god handel på midten hvor behovet er størst
                            Præcis...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                              Det ville nok heller ikke være genialt at sælge både Ari, JBL og til dels Diarra. Så mangler vi lidt en gardering på vb, hvis kirkeskov bliver skadet.
                              Ingen snakker om salg af Ari
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Jeg er egentligt vildt ærgerlig over vi ikke hentede kanstrup dengang vi havde muligheden. Synes godt nok han udvikler sig konstant nede i Sønderjyske !!
                                Han har lidt af køligheden til, at spille bolden frem.

                                Comment

                                Working...
                                X