Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
    Ville også være mærkeligt. De har to af ligaens bedste angribere og er forsvarende mester. De skal selvfølgelig ikke sælge så kompetente spillere til rivalerne (så tæt som ligaen er, ved ingen hvem der kæmper om medaljer om et par år). Duncan er absolut dygtig nok til at blive solgt til udlandet.
    Vi får nok kun 'lov' til at købe/leje FCM spillere, hvis det decideret er reservespillere.
    Henter de Kadlec, så er Urena laaaaangt væk fra spilletid.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      http://www.silkeborgif.com/saesonen/...n/robert-skov/

      Kunne han være en mulighed?

      Kunne bruge noget talent på kanterne - hvis Emil og Falk smutter.

      Comment


        https://youtu.be/EsXA9P861Jc
        Jeg synes, at Szeliga her ser spændende ud, hvis vi skal erstatte Falk og Larsen senere i vinduet. Han virker hurtig og gennembrudsstærk,og så er han årgang 93'. Jeg kender ikke noget til priser og løn. Er der andre med et bedre kendskab til ham?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bust-A-Move Se indlæg
          https://youtu.be/EsXA9P861Jc
          Jeg synes, at Szeliga her ser spændende ud, hvis vi skal erstatte Falk og Larsen senere i vinduet. Han virker hurtig og gennembrudsstærk,og så er han årgang 93'. Jeg kender ikke noget til priser og løn. Er der andre med et bedre kendskab til ham?

          Ser spændende ud men er han bedre end det vi har af unge spillere i klubben i forvejen? Næst bedste liga i polen hvor god er den?

          Comment


            Han spiller hos en midterklub i ekstraklasa, som er den bedste liga. Han er vist blevet omtalt som en af sæsonens opdagelser. Det er samme hold, hvor Bif skulle være interesseret i angriberen.

            Comment


              http://www.bold.dk/nyt/fcn-angriber-...oeve-noget-nyt

              Hvis nu vi mangler lidt talentfuld back-up i angrebet (afhængigt af, hvad der sker med Mikkelsen, Lado og Kryger).
              Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Ja tak til BARTOSZ SZELIGA


                Comment


                  Er vi utålmodige??

                  http://www.bold.dk/nyt/ob-boss-forst...er-utaalmodige

                  Comment


                    Stadig stor fokus på vores egne talenter

                    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...transfersummer

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jeg er...

                      Comment


                        Mon ikke at vi kan forvente 2-3 signings i løbet af de næste 2-3 uger

                        Comment


                          Det kan vi vel godt tillade os at forvente.

                          Comment


                            Bare vi ikke ender med at starte ud med et ramponeret hold som i 13/14, hvor folk som Anier, N'Koum, Jeppe H, og EP kom i spil i premieren. Der må gerne være lidt mere styr på tingene denne gang.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Bare vi ikke ender med at starte ud med et ramponeret hold som i 13/14, hvor folk som Anier, N'Koum, Jeppe H, og EP kom i spil i premieren. Der må gerne være lidt mere styr på tingene denne gang.
                              Helt enig. Tror jeg også der bliver arbejdet på... Men vi jo stadig stille en fornuftig start 11

                              Falkesgaard
                              MD LN HJ AS
                              RF AB MG EL
                              VD KZ

                              Men det er da klart at en skade eller 2 kan vælte hele læsset..
                              Så en målmand,centerforsvarer,midtbanespiller og en angriber har høj prioritet..
                              2. Prioritet må så være højreback og endnu en offensiv spiller der måske kan spille lidt venstrekant/hængende angriber bag Zohore..
                              Endnu en centerforsvarer kan blive nødvendigt alt afhængig af hvornår/om KL vender tilbage

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Helt enig. Tror jeg også der bliver arbejdet på... Men vi jo stadig stille en fornuftig start 11

                                Falkesgaard
                                MD LN HJ AS
                                RF AB MG EL
                                VD KZ


                                Men det er da klart at en skade eller 2 kan vælte hele læsset..
                                Så en målmand,centerforsvarer,midtbanespiller og en angriber har høj prioritet..
                                2. Prioritet må så være højreback og endnu en offensiv spiller der måske kan spille lidt venstrekant/hængende angriber bag Zohore..
                                Endnu en centerforsvarer kan blive nødvendigt alt afhængig af hvornår/om KL vender tilbage
                                Synes det er en meget optimistisk opstilling, da det er meget usikker at Falk bliver og tænker at EL også vil gå i sommer. Og i så fald har vi behov for begge kanter. Desuden ville jeg gerne have en erfaren midtbanemand (El Makrimi?). Og at begynde sæsonen med Lado og Zohore som bedste angriber gør mig ikke helt glade. Måske beslutning om Falk kommer sent, men håber vi kan handle hurtigt og får den ny holdkern tilidt nok at Kent kan indstille og indspille det ny hold.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X