Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvad plads spiller Festersen?
    Han spillede primært kant i sidste sæson og gjorde det fornuftigt i mine øjne og meget stabilt.

    I denne sæson er han vidst blevet rykket ind centralt, primært som angriber, og det er han blevet bedre af. Har scoret 8 mål på et hold, der er endnu dårligere end vores.

    Comment


      #62
      Aab vil også være med

      http://www.bold.dk/nyt/aab-vil-hente-kusk-hjem

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
        Han spillede primært kant i sidste sæson og gjorde det fornuftigt i mine øjne og meget stabilt.

        I denne sæson er han vidst blevet rykket ind centralt, primært som angriber, og det er han blevet bedre af. Har scoret 8 mål på et hold, der er endnu dårligere end vores.
        Vi må se. De har jo en "plan"

        http://www.bold.dk/nyt/fcv-udarbejder-ny-treaars-plan

        Comment


          #64
          Ved nogen om vi er ved at forlænge med toppel eller kunne vi være på jagt efter ham her?

          https://mobile.twitter.com/mpbdavids...09528897052672

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
            Ved nogen om vi er ved at forlænge med toppel eller kunne vi være på jagt efter ham her?

            https://mobile.twitter.com/mpbdavids...09528897052672
            Jeg er ikke i tvivl om at vi forlænger med Toppel. Men skal da ikke forhindre os i at lede efter en ny 1.målmand.
            Ousager ryger 99,99% videre og CR har kontrakt til sommer 2016..

            jeg kan ikke rigtig huske rønnow for andet end skadesoverskrifter så kan ikke udtale mig om han er god nok

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg er ikke i tvivl om at vi forlænger med Toppel. Men skal da ikke forhindre os i at lede efter en ny 1.målmand.
              Ousager ryger 99,99% videre og CR har kontrakt til sommer 2016..

              jeg kan ikke rigtig huske rønnow for andet end skadesoverskrifter så kan ikke udtale mig om han er god nok
              han er da netop udtaget til u21 landskampene, så han må være fit igen og er han det må han være inde i billedet. OB må være interessant for ham af flere grunde, eks.vis at ACH er i 1.div og har en elendig økonomi, BIF, FCK, RFC, FCM, EfB og AaB har alle deres 1. keepere på plads og sikkert også substitutten
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                han er da netop udtaget til u21 landskampene, så han må være fit igen og er han det må han være inde i billedet. OB må være interessant for ham af flere grunde, eks.vis at ACH er i 1.div og har en elendig økonomi, BIF, FCK, RFC, FCM, EfB og AaB har alle deres 1. keepere på plads og sikkert også substitutten
                Med mindre BIF er nødt til at sælge hradecky for at leve op til deres økonomiske målsætning..

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                  Det fede ville sku være hvis vi fik fat i Lindegaard og bad ham komme hjem. Jeg ved godt han ikke blev behandlet helt fair den gang. Men at hjælpe sin gamle klub tilbage til toppen af dansk fodbold og hjælpe til med det nye OB. Det kunne da være han kunne lokkes til det.

                  Ellers kunne jeg godt se ham som FCM smed på bænken
                  Hold nu op med at Lindegaard ikke blev behandlet ordenligt (sagt på en rolig måde). Han ville selv væk!. Roy kom ind da vi var i en vigtig fase og Lindegaard var skadet. Klubben var nød til at handle og at Lindegaard sætter sig over det, er hvad det er. Jeg har hørt både Brink, Lars Olsen og Viggo sige at der var åben kamp om pladsen. Det var desværre bare ikke nok for Lindegaard.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                    Ved nogen om vi er ved at forlænge med toppel eller kunne vi være på jagt efter ham her?

                    https://mobile.twitter.com/mpbdavids...09528897052672
                    Stort ja tak til Rønnow herfra.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Hold nu op med at Lindegaard ikke blev behandlet ordenligt (sagt på en rolig måde). Han ville selv væk!. Roy kom ind da vi var i en vigtig fase og Lindegaard var skadet. Klubben var nød til at handle og at Lindegaard sætter sig over det, er hvad det er. Jeg har hørt både Brink, Lars Olsen og Viggo sige at der var åben kamp om pladsen. Det var desværre bare ikke nok for Lindegaard.
                      Han kunne jo have valgt at være blevet og havde taget kampen op....(ville dog stadig elske at se ham i striber igen��)
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        Han kunne jo have valgt at være blevet og havde taget kampen op....(ville dog stadig elske at se ham i striber igen��)
                        Det var nemlig muligt at spille sig på holdet under Lars Olsen.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg er ikke i tvivl om at vi forlænger med Toppel. Men skal da ikke forhindre os i at lede efter en ny 1.målmand.
                          Ousager ryger 99,99% videre og CR har kontrakt til sommer 2016..

                          jeg kan ikke rigtig huske rønnow for andet end skadesoverskrifter så kan ikke udtale mig om han er god nok
                          Rønnow er bestemt en mulighed, men også lotto. Han var god for Horsens, men ordinær i Esbjerg.

                          Minus ved skaden. Plus ved udviklingspotentiale.

                          Hvis vi forlænger med Toppel, der jo sagtens kan stå på mål i superligaen, så er jeg frisk på at give Rønnow chancen. Det er lotto, men også med gevinstchance.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Hold nu op med at Lindegaard ikke blev behandlet ordenligt (sagt på en rolig måde). Han ville selv væk!. Roy kom ind da vi var i en vigtig fase og Lindegaard var skadet. Klubben var nød til at handle og at Lindegaard sætter sig over det, er hvad det er. Jeg har hørt både Brink, Lars Olsen og Viggo sige at der var åben kamp om pladsen. Det var desværre bare ikke nok for Lindegaard.
                            Hold nu op med at påstå at vi var nød til at handle . Det var en mindre ubetydelig skade han havde , og ja vi stod overfor en kamp mod Genoa , og øgede vores chance for sejr over dem med 0,75 - 1,25 % ved at hente Corrol .

                            Hmm ja der var åben kamp om pladsen , lige som til de andre pladser under LO ;-)

                            En klub af OB's størrelse henter ikke et navn som Carrol for at sætte ham på bænken .
                            Last edited by Magge; 19-03-2015, 20:28.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #74
                              Venstre Back.

                              Ved godt vi har 3 venstre backs, men bredde er jo ikke alt.

                              Jeg kom i tanke om Nicolai Ritter. Jeg har ikke bidt mærke i ham, men han rykker ned (vil jeg da håbe) og jeg tænker da ikke Skulason har lavet større ulykker end han stadig vil være interessant for andre klubber. Kirkeskov hænger vi jo nok på.

                              Har også tænkt lidt på Riza Durmisi, nu han er sat af, men det er vel lige friskt nok at tro vi kan komme til der ?

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Hold nu op med at påstå at vi var nød til at handle . Det var en mindre ubetydelig skade han havde , og ja vi stod overfor en kamp mod Genoa , og øgede vores chance for sejr over dem med 0,75 - 1,25 % ved at hente Corrol .

                                Hmm ja der var åben kamp om pladsen , lige som til de andre pladser under LO ;-)

                                En klub af OB's størrelse henter ikke et navn som Carrol for at sætte ham på bænken .
                                det lyder meget overbevisende - og du må have ret når du sådan smider omkring dig med tilfældige tal grebet ud af den blå luft

                                Comment

                                Working...
                                X