Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
transferønsker og muligheder sommer 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlægtror nu ikke der noget at frygte fra JJT men 100 % enig angående Greve
Han er umiddelbart den med det klart største talent ...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægIngen der siger, at det er til os, men gættelegen kan da gå igang. Jeg byder på Sturød.
https://twitter.com/OleHoffskov/stat...51130102644736
Ellers er det da begrænset, og dem der ellers var er allerede i Suppen... for det er vel ikke Utaka...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDu mener ikke at der er noget at frygte fra Thomasen fordi ...
Han er umiddelbart den med det klart største talent ...
Vil også mene JJT er det største talent vi har rendende lige pt. - Han har et vanvittigt overblik og kan ligge de lækreste afleveringer fremad banen.
Jeg tror han kommer til at spille en stor rolle under KN..
Og jeg glæder mig til at se ham blomstre op, når han får lidt mere erfaring..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægOg det var Traore... men ikke noget om hvorhen, tror på EfB...
Agenten udtaler, at den interesserede klub har afventet deres slutplacering, så Esbjerg er et godt bud. Måske også Randers.Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Jeg er også splittet, for Traore kunne virkelig være en fornøjelse at se på, men det var jo ikke helt problemfrit, og så har han ikke spillet i et år...
Så er det bedre han får et år i en anden Suppe klub, så kan vi nappe ham næste sommer hvis han har fundet sig selv...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægVil også mene JJT er det største talent vi har rendende lige pt. - Han har et vanvittigt overblik og kan ligge de lækreste afleveringer fremad banen.
Jeg tror han kommer til at spille en stor rolle under KN..
Og jeg glæder mig til at se ham blomstre op, når han får lidt mere erfaring..
Comment
Comment