Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ser ikke ud til at Pourie er lige til højrebenet

    http://www.bold.dk/nyt/fck-vil-ikke-...-med-det-samme
    Eller også forsøger Ståle bare at presse prisen lidt op på Poruie. Tvivler på, at de vil beholde ham eftersom de allerede har sagt, at de leder efter en ny angriber.
    Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
      tror nu ikke der noget at frygte fra JJT men 100 % enig angående Greve
      Du mener ikke at der er noget at frygte fra Thomasen fordi ...
      Han er umiddelbart den med det klart største talent ...
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Matti..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
          Matti..
          Han kan vel næppe betegnes som "tidligere OB-profil". Det var ikke meget spilletid han fik her før han skiftede til Lyngby.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Ingen der siger, at det er til os, men gættelegen kan da gå igang. Jeg byder på Sturød.

            https://twitter.com/OleHoffskov/stat...51130102644736
            Tænker Traore, sikkert til EfB... Jeg håber ikke nogen løber med Ruud... Mendys kontrakt udløber nu, men den tur gider han nok ikke, han var vel heller næppe en profil i den forstand... Djemba Djemba er blevet 34...

            Ellers er det da begrænset, og dem der ellers var er allerede i Suppen... for det er vel ikke Utaka...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Du mener ikke at der er noget at frygte fra Thomasen fordi ...
              Han er umiddelbart den med det klart største talent ...

              Vil også mene JJT er det største talent vi har rendende lige pt. - Han har et vanvittigt overblik og kan ligge de lækreste afleveringer fremad banen.
              Jeg tror han kommer til at spille en stor rolle under KN..
              Og jeg glæder mig til at se ham blomstre op, når han får lidt mere erfaring..

              Comment


                Og det var Traore... men ikke noget om hvorhen, tror på EfB...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Og det var Traore... men ikke noget om hvorhen, tror på EfB...
                  Håber på os. Vi kunne sagtens bruge ham.

                  Agenten udtaler, at den interesserede klub har afventet deres slutplacering, så Esbjerg er et godt bud. Måske også Randers.
                  Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Og det var Traore... men ikke noget om hvorhen, tror på EfB...
                    Puha jeg håber godt nok ikke det er os. Han har grundlæggende nogle gode evner på en fodboldbane, men han er godt nok ikke lige min kop te. Alt for nonchalant i sit spil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      Puha jeg håber godt nok ikke det er os. Han har grundlæggende nogle gode evner på en fodboldbane, men han er godt nok ikke lige min kop te. Alt for nonchalant i sit spil.
                      Og skadet konstant!

                      Comment


                        Jeg er også splittet, for Traore kunne virkelig være en fornøjelse at se på, men det var jo ikke helt problemfrit, og så har han ikke spillet i et år...

                        Så er det bedre han får et år i en anden Suppe klub, så kan vi nappe ham næste sommer hvis han har fundet sig selv...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Uden kontrakt i næsten et år, tilsyneladende ingen kampe i over to år, skadesplaget både hos og hos Sochaux. Håber ikke det er os der har snøren ude.

                          Comment


                            Det kunne også ligne AGF, de har sikkert lovet ham skabet...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                              Vil også mene JJT er det største talent vi har rendende lige pt. - Han har et vanvittigt overblik og kan ligge de lækreste afleveringer fremad banen.
                              Jeg tror han kommer til at spille en stor rolle under KN..
                              Og jeg glæder mig til at se ham blomstre op, når han får lidt mere erfaring..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Det kunne også ligne AGF, de har sikkert lovet ham skabet...
                                Jeg tænker også AGF

                                Comment

                                Working...
                                X