Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
transferønsker og muligheder sommer 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlægSom jeg husker det, havde han svært ved at holde sin plads, da han var udlejet til Randers. Han imponerede vist ikke ligefrem.
Han var god til den U21 slutrunde her i DK hvor Keld B. var træner.
Jeg vil ikke afvise ham på forhånd, men jeg kender ham ikke godt nok til at mene så meget. Lars Høgh må have en mening!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægDet er korrekt han blev sat af, jeg synes nu han gjorde det okay.
Han var god til den U21 slutrunde her i DK hvor Keld B. var træner.
Jeg vil ikke afvise ham på forhånd, men jeg kender ham ikke godt nok til at mene så meget. Lars Høgh må have en mening!"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg(Hov, det var her den skulle være)
Mon ikke vi er med her, om Troels Kløve fra AC Horsens... Han kan dække flere pladser på midten, og spille den hængende som Spelmann har gjort det... JH kender ham, Kent sikkert også, og Kent var da også efter ham sidste sommer... så det ligner den er oplagt...
http://hsfo.dk/article/20150521/ARTIKLER/150529817
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæghttp://da.m.wikipedia.org/wiki/David_Boysen
Hvad med David Boysen fra Lyngby?
Jeg synes ikke han er god nok, men han ville vel alligevel være et rigtigt JH-indkøb, a la Kryger og Mikkelsen. "Han er god ham dér. De andre har bare ikke lagt mærke til det endnu. Genistreg".
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægTroels Kløve må meget gerne komme til OB og han skal være velkommen til at tage Rønnow med.
lige nu er vores trup jo i realiteten komplet minus den målmand i stedet for EO.
Det vil nok sige at der kun bliver hentet erstatninger for det der bliver solgt,ophævet med og udløbede lejeaftaler.
Og hvis dem der bliver solgt er Falk,Spelmann og evt Emil skal der godt nok hentes fra en noget højere hylde end midten af 1.div for at vi ikke kommer svækket ud af vinduet. Det samme gælder vel også for vores lejede spillere..
Det er også muligt at vi kan opløse en kontrakt eller 2(Lado,AT,Kryger,TM,Diarra) og få noget kvalitet ind der. Men det er meget usikkert.
rønnow er undtaget i denne ligning da han virker som en fornuftig investering i fremtiden og har før vist klar superliga niveau
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment