Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ja, KN var selvfølgelig ment som LN, Lasse Nielsen...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lindberg Se indlæg
      Når nu Rønnows kontrakt udløber sommeren 2017, skal Horsens nok have 2-3 millioner for at lade ham gå. Tvivler på vi har pengene til at købe ham.
      ACH mangler penge og spørgsmålet vel også om de har råd til at sige nej til 1-1½ mill.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Stor udskiftning igen til sommer?

        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...gen-til-sommer

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lindberg Se indlæg
          Når nu Rønnows kontrakt udløber sommeren 2017, skal Horsens nok have 2-3 millioner for at lade ham gå. Tvivler på vi har pengene til at købe ham.

          Jeg tror vi har gode muligheder her for at lave en fremragende handel. Jeg håber på at Hr. Hansen selv har haft følgende tanke:

          1. Køb Frederik Rønnow
          2. Lad Radza indgå som en del af handlen, hvor vi lejer ham ud i 1-2 sæsoner hvor han får fast spilletid i 1. division.

          Det vil være ren win-win.. Horsens mangler penge og vil med et salg af Rønnow mangle en målmand - her kommer Radza ind som en billig (gratis) erstatning for dem. Radza vil i mellemtiden have mulighed for at udvikle sig med kampe på fornuftigt niveau og når hans lejeaftale udløber vil Rønnow' niveau også være forbedret tilsvarende og han vil være et oplagt salgs-emne.

          På den måde sikre vi os på fornuftig vis på målmandsposten i mange år frem (selvfølgelig forudsat at begge målmænd udvikler sig som håbet).

          Sæt igang Jesper :)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
            Jeg tror vi har gode muligheder her for at lave en fremragende handel. Jeg håber på at Hr. Hansen selv har haft følgende tanke:

            1. Køb Frederik Rønnow
            2. Lad Radza indgå som en del af handlen, hvor vi lejer ham ud i 1-2 sæsoner hvor han får fast spilletid i 1. division.

            Det vil være ren win-win.. Horsens mangler penge og vil med et salg af Rønnow mangle en målmand - her kommer Radza ind som en billig (gratis) erstatning for dem. Radza vil i mellemtiden have mulighed for at udvikle sig med kampe på fornuftigt niveau og når hans lejeaftale udløber vil Rønnow' niveau også være forbedret tilsvarende og han vil være et oplagt salgs-emne.

            På den måde sikre vi os på fornuftig vis på målmandsposten i mange år frem (selvfølgelig forudsat at begge målmænd udvikler sig som håbet).

            Sæt igang Jesper :)
            Det var faktisk ikke nogen dårlig idé

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Det var faktisk ikke nogen dårlig idé
              Ikke set med OB øjne i hvert fald
              Spørgsmålet er, om Radza har niveauet til at stå for ACH i 1. div?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                Ikke set med OB øjne i hvert fald
                Spørgsmålet er, om Radza har niveauet til at stå for ACH i 1. div?
                Det er jo det vi gerne ville ud af Uden at det koster os resultatet

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                  Ikke set med OB øjne i hvert fald
                  Spørgsmålet er, om Radza har niveauet til at stå for ACH i 1. div?
                  præcis min tanke også, måske det er mere realistisk at MT ryger den modsatte vej så ACH har en keeper med god superliga erfaring.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg gætter på 2 mill hvis de får lidt vidresalgsprocenter.
                    Det tror jeg faktisk er realistisk. Specielt hvis vi selv laver et salg(emil,falk,spelmann)
                    Vil sige det sådan : Har vi ikke 2 mill at købe en talentfuld ung målmand med både fremstidsperspektiv og muligt videresalgspotentiale så burde vi nok ikke kigge efter ny 1. keeper men se at få forlænget med Toppel og så bruge de håndører vi har på at forstærke os på andre positioner hvor det er mere nødvendigt , såsom højre back , central midt , angreb og evt kantspillere .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Ønsker mig Babajide Ogunbiyi fra Viborg i dette transfervindue, hvis ikke Kasper Larsen kommer hjem og er tiltænkt en startplads.
                      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        Ønsker mig Babajide Ogunbiyi fra Viborg i dette transfervindue, hvis ikke Kasper Larsen kommer hjem og er tiltænkt en startplads.
                        Her er lige den gamle snak fra da han var til prøvetræning tilbage i 2010. Bl.a. skriver en vis Hr Plum at han ikke håbede vi skulle betale 2-3 mille for ham på et senere tidspunkt...
                        http://ob.dk/forum/thread/362433.aspx

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det er jo det vi gerne ville ud af Uden at det koster os resultatet
                          Ville elske hvis Radza kunne få et år under Bo Henriksen. Ville være en uvurderlig opdragelse om fight og passion der vil gavne Radza og OB meget på den lange bane.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Anders Lindegaard hjem - Snart!

                            Har kontraktudløb til nytår. Vil næsten være 32 år til den tid. Skal han ikke snart spille noget førsteholdsbold igen? OB bør satse HÅRDT på at få ham hjem.
                            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                            Comment


                              Kan gå gratis, men vil ikke - endnu?

                              http://www.dailymail.co.uk/sport/foo...des-looms.html

                              Kom nu! Hjem til OB! Forstår udmærket at Lindegaard vil hæve sin fantastiske løn kontraktperioden ud, men derefter må den hedde Odense igen. Toppel varmer buret frem til nytår!
                              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                              Comment


                                Ja mon ikke at man i det mindste skal prøve. Jeg tvivler bare på det. Han napper nok 2-3 år mere i udlandet

                                Comment

                                Working...
                                X