Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Én af de ting jeg har lagt mærke til hos Kent, er at han er en af de trænere i ligaen der er mest tilbøjelig til at spille med en decideret defensiv midtbanespiller (6'er). Eftersom det er én af de ting mange herinde (deriblandt mig) har efterlyst nærmest siden Lars Olsen blev fyret, bliver det interessant at se, om han fortsætter traditionen.

    Hvis han gør (og jeg kan ikke se, hvorfor han ikke skulle), har vi så spilleren til det? Azer ser jeg mere som 8'er (boks-til-boks), Skula skal ikke spille midtbane, og Diarra har ikke fået lov til at spille pladsen. Skal der hentes én ny? Og hvem?
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Izunna er lidt klemt i FCM og har kontraktudløb her til sommer. Ville være fint for mig.

      Han er ikke så meget "playmaker", men det må Azer og JJT så slås om.

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...fc-midtjylland

      Comment


        Izunna på en fri ville absolut ikke gøre mig noget. Men han skal lægge de mange kort på hylden.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Og jeg drømmer om at få et blowjob af Christina Hendricks, men det kommer heller ikke til at ske...
          Gamle gris

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Én af de ting jeg har lagt mærke til hos Kent, er at han er en af de trænere i ligaen der er mest tilbøjelig til at spille med en decideret defensiv midtbanespiller (6'er). Eftersom det er én af de ting mange herinde (deriblandt mig) har efterlyst nærmest siden Lars Olsen blev fyret, bliver det interessant at se, om han fortsætter traditionen.

            Hvis han gør (og jeg kan ikke se, hvorfor han ikke skulle), har vi så spilleren til det? Azer ser jeg mere som 8'er (boks-til-boks), Skula skal ikke spille midtbane, og Diarra har ikke fået lov til at spille pladsen. Skal der hentes én ny? Og hvem?
            Den tætteste må være den halvgrimme mur. Men jeg så gerne at vi hentede en profil til denne plads

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Izunna er lidt klemt i FCM og har kontraktudløb her til sommer. Ville være fint for mig.

              Han er ikke så meget "playmaker", men det må Azer og JJT så slås om.

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...fc-midtjylland

              Ja tak!

              Comment


                Mon Kasper Povlsen er en mand efter KNs hoved... Jeg har ikke fulgt med i hvordan det går ham i 1. Division, og synes egentlig ikke det gik så godt for ham sidste sæson i suppen, men han har kontrakt udløb nu her, og er jo også en mand der kan fungere i andre roller på den centrale midt end defensivt orienteret... men om han har det der skal til at blive fast "6´er" ved jeg ikke helt... Kan også tænkes han forlænger når deres oprykning er sikker... måske en mulighed, alt efter hvad der sker med Azer...

                Synes de er svære at komme på de her, måske vi skal ud og lure efter en eller anden skandinav...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Mon Kasper Povlsen er en mand efter KNs hoved... Jeg har ikke fulgt med i hvordan det går ham i 1. Division, og synes egentlig ikke det gik så godt for ham sidste sæson i suppen, men han har kontrakt udløb nu her, og er jo også en mand der kan fungere i andre roller på den centrale midt end defensivt orienteret... men om han har det der skal til at blive fast "6´er" ved jeg ikke helt... Kan også tænkes han forlænger når deres oprykning er sikker... måske en mulighed, alt efter hvad der sker med Azer...

                  Synes de er svære at komme på de her, måske vi skal ud og lure efter en eller anden skandinav...
                  Syntes vi skal sigte højere

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Mon Kasper Povlsen er en mand efter KNs hoved... Jeg har ikke fulgt med i hvordan det går ham i 1. Division, og synes egentlig ikke det gik så godt for ham sidste sæson i suppen, men han har kontrakt udløb nu her, og er jo også en mand der kan fungere i andre roller på den centrale midt end defensivt orienteret... men om han har det der skal til at blive fast "6´er" ved jeg ikke helt... Kan også tænkes han forlænger når deres oprykning er sikker... måske en mulighed, alt efter hvad der sker med Azer...

                    Synes de er svære at komme på de her, måske vi skal ud og lure efter en eller anden skandinav...
                    I min optik så var Povlsen helt klart en 'coming man' for 2½-3 år siden. Men virker som om han har nået sit maksniveau nu og der kan han ikke hjælpe os. Men dermed ikke sagt, at KN ikke kan vride et eller andet ud af ham måske.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      Kasper Povlsen er en rigtig arbejdshest. Overblik og offensive evner er dog stærkt savnet, så mon ikke vi sigter højere.

                      Comment


                        Vi står over for det vigtigste transfer vindue i mange år, hvis ikke i klubbens historie!
                        Som købmand er jeg af den overbevisning at det er billigere at købe lidt dyre ind nu, end at skulle skifte spillerne ud til næste sommer.

                        Vi ved at Emil ikke er her næste sæson, det er der vel ingen tvivl om mere, der er stadig et spørgsmålstegn ud for Falk. Ud over det siger vi nok farvel til Dalgaard, Zohore, Håkon, EPJ og Ousager.
                        Jeg kan godt se forlængelser til Azer og Toppel men nok ikke som sikre i start 11

                        Vi skal have bygget et helt nyt hold op, så vi har en rygrad på holdet og et hold hvor Kent har sat sit finger aftryk. Her efter er det ekstremt vigtigt at vi fans bakker op om holdet og giver dem arbejdsro.

                        Målmand. Frederik Rønnow (ACH) eller Jakob Haugaard (FCM)

                        HB. Her er jeg lidt ude at skide, hvor langt er vores unge Magnus Pedersen fra Suppen? Evt. kan momo eller HJ bruges som vikar imens Magnus bliver kørt ind. Ny mand kunne være Johnny Thomsen (RFC)

                        CF. Her er vi umildbart dækket ok ind med Daniel, Lasse N og HJ. Vi kan håbe at Kasper Larsen har fået hår på brystet når han kommer hjem til januar. En mulighed kunne være Henrik Dalsgaard (AaB)

                        VB. Her mener jeg at vi bør give JBL chancen

                        HK. Det hele afhænger af om Falk bliver eller hvordan Kent ser Desler.

                        CDM. Den vigtigste plads er vores 6er, en mulighed kunne være Christian Poulsen (FCK) ja jeg ved godt han er ved at være gammel. Han har dog en enorm erfaring og kan nok godt holde 2-3 år endnu.
                        Izunna (FCM) Har alderen foran sig, selv om han er relativ ung har han stadig spillet rigtig mange kampe for FCM.

                        CM. Vi har Spelmann, JJT, Azer og muligvis Desler til denne plads

                        VK. Her skal vi have en ny spiller, Emil er væk og tror ikke Greve kan spille den fra start endnu. Ny man kunne være Thomas Enevoldsen (AaB)

                        Angreb. Puha her bliver det svært, der er vel ikke nogle af dem som bliver der bør være blandt de første 11? Nicklas Helenius står nok uden en kontrakt da Villa ikke vil have ham hjem. Er vi ude med et rigtig godt tilbud kunne han være den ene. Endnu en mulighed kunne være Björn Sigurdarsson (FCK), Rasmus Festersen (FCV) Gilberto Macena (KINA)

                        Andre spændende suppe spillere med kontrakt udløb senest 31/12

                        AaB. Anders K. Jakobsen, Thomas Augustinussen. FCN. Mario Ticinovic. RFC. Jonas Kamper. FCV. Michael Lumb

                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...tfrie-spillere

                        Start 11 Kunne så se sådan ud.
                        Rønnow
                        Thomsen – Daniel – Dalsgaard – JBL
                        Falk – Izunna – Desler – Enevoldsen
                        Helenius - Macena

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                          Vi står over for det vigtigste transfer vindue i mange år, hvis ikke i klubbens historie!
                          Som købmand er jeg af den overbevisning at det er billigere at købe lidt dyre ind nu, end at skulle skifte spillerne ud til næste sommer.

                          Vi ved at Emil ikke er her næste sæson, det er der vel ingen tvivl om mere, der er stadig et spørgsmålstegn ud for Falk. Ud over det siger vi nok farvel til Dalgaard, Zohore, Håkon, EPJ og Ousager.
                          Jeg kan godt se forlængelser til Azer og Toppel men nok ikke som sikre i start 11

                          Vi skal have bygget et helt nyt hold op, så vi har en rygrad på holdet og et hold hvor Kent har sat sit finger aftryk. Her efter er det ekstremt vigtigt at vi fans bakker op om holdet og giver dem arbejdsro.

                          Målmand. Frederik Rønnow (ACH) eller Jakob Haugaard (FCM)

                          HB. Her er jeg lidt ude at skide, hvor langt er vores unge Magnus Pedersen fra Suppen? Evt. kan momo eller HJ bruges som vikar imens Magnus bliver kørt ind. Ny mand kunne være Johnny Thomsen (RFC)

                          CF. Her er vi umildbart dækket ok ind med Daniel, Lasse N og HJ. Vi kan håbe at Kasper Larsen har fået hår på brystet når han kommer hjem til januar. En mulighed kunne være Henrik Dalsgaard (AaB)

                          VB. Her mener jeg at vi bør give JBL chancen

                          HK. Det hele afhænger af om Falk bliver eller hvordan Kent ser Desler.

                          CDM. Den vigtigste plads er vores 6er, en mulighed kunne være Christian Poulsen (FCK) ja jeg ved godt han er ved at være gammel. Han har dog en enorm erfaring og kan nok godt holde 2-3 år endnu.
                          Izunna (FCM) Har alderen foran sig, selv om han er relativ ung har han stadig spillet rigtig mange kampe for FCM.

                          CM. Vi har Spelmann, JJT, Azer og muligvis Desler til denne plads

                          VK. Her skal vi have en ny spiller, Emil er væk og tror ikke Greve kan spille den fra start endnu. Ny man kunne være Thomas Enevoldsen (AaB)

                          Angreb. Puha her bliver det svært, der er vel ikke nogle af dem som bliver der bør være blandt de første 11? Nicklas Helenius står nok uden en kontrakt da Villa ikke vil have ham hjem. Er vi ude med et rigtig godt tilbud kunne han være den ene. Endnu en mulighed kunne være Björn Sigurdarsson (FCK), Rasmus Festersen (FCV) Gilberto Macena (KINA)

                          Andre spændende suppe spillere med kontrakt udløb senest 31/12

                          AaB. Anders K. Jakobsen, Thomas Augustinussen. FCN. Mario Ticinovic. RFC. Jonas Kamper. FCV. Michael Lumb

                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...tfrie-spillere

                          Start 11 Kunne så se sådan ud.
                          Rønnow
                          Thomsen – Daniel – Dalsgaard – JBL
                          Falk – Izunna – Desler – Enevoldsen
                          Helenius - Macena
                          Henrik Dalsgaard er angriber/winger omskolet til højre back, så ham vil jeg helst ikke se i vores centrale forsvar. På hb ville han dog være et aktiv, imo.

                          Comment


                            Altid svært at sætte navne på men kan umiddelbart god lide linien af kvaliteten af navne..
                            mon ikke at AT også ryger og vi skal huske at JS lige er afskibbet.. Hvem ved hvad der sker med TM. Bliver han i Sverige?
                            Momo står med 1 år tilbage af sin kontrakt og skal have lønforhøjelse.. Hvad skal der ske med ham? Måske svaret kommer i aften..
                            kommer Falk ud at flyve? Skal Spelmann på fremmed marker og slås? Kan vi slippe af med Emil?

                            det bliver det sygeste vindue og puslespillet har rigtig mange brikker.
                            kan JH holde styr på det hele?

                            hmmm

                            Comment


                              Noget andet jeg både håber og tror man har fokus på til sommerens er at hente en ind, der kan slå nogle ordentlige dødbolde. Det gør virkelig bare en forskel.

                              Ofte bandede man over Ruuds forsøg, men han slog dem trods alt med god kraft. Skulason er ikke god nok til det som jeg ser det og udover ham er der ikke mange oplagte i truppen. Reelt set synes jeg det er noget vi har manglet siden vi havde Chris Sørensen/Henrik Hansen i truppen.

                              Man kan f.eks. se på FCM, der så vidt jeg ved er ved at slå dansk rekord i mål på dødbolde. At de tager gode løb og har flere gode headere har selvfølgelig en del at sige der, men Jakob Poulsens gode indlæg har virkelig været afgørende for dem. Har ikke som sådan noget statistik at bakke det op med, men det er også mit klare indtryk, at både FCK og BIF er blevet farligere på dødbolde her i foråret efter de har fået hhv. Augustinsson og Larsson ind til at tage deres dødbolde.
                              Last edited by Agbre; 03-05-2015, 14:18.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                                Vi står over for det vigtigste transfer vindue i mange år, hvis ikke i klubbens historie!
                                Som købmand er jeg af den overbevisning at det er billigere at købe lidt dyre ind nu, end at skulle skifte spillerne ud til næste sommer.

                                Vi ved at Emil ikke er her næste sæson, det er der vel ingen tvivl om mere, der er stadig et spørgsmålstegn ud for Falk. Ud over det siger vi nok farvel til Dalgaard, Zohore, Håkon, EPJ og Ousager.
                                Jeg kan godt se forlængelser til Azer og Toppel men nok ikke som sikre i start 11

                                Vi skal have bygget et helt nyt hold op, så vi har en rygrad på holdet og et hold hvor Kent har sat sit finger aftryk. Her efter er det ekstremt vigtigt at vi fans bakker op om holdet og giver dem arbejdsro.

                                Målmand. Frederik Rønnow (ACH) eller Jakob Haugaard (FCM)

                                HB. Her er jeg lidt ude at skide, hvor langt er vores unge Magnus Pedersen fra Suppen? Evt. kan momo eller HJ bruges som vikar imens Magnus bliver kørt ind. Ny mand kunne være Johnny Thomsen (RFC)

                                CF. Her er vi umildbart dækket ok ind med Daniel, Lasse N og HJ. Vi kan håbe at Kasper Larsen har fået hår på brystet når han kommer hjem til januar. En mulighed kunne være Henrik Dalsgaard (AaB)

                                VB. Her mener jeg at vi bør give JBL chancen

                                HK. Det hele afhænger af om Falk bliver eller hvordan Kent ser Desler.

                                CDM. Den vigtigste plads er vores 6er, en mulighed kunne være Christian Poulsen (FCK) ja jeg ved godt han er ved at være gammel. Han har dog en enorm erfaring og kan nok godt holde 2-3 år endnu.
                                Izunna (FCM) Har alderen foran sig, selv om han er relativ ung har han stadig spillet rigtig mange kampe for FCM.

                                CM. Vi har Spelmann, JJT, Azer og muligvis Desler til denne plads

                                VK. Her skal vi have en ny spiller, Emil er væk og tror ikke Greve kan spille den fra start endnu. Ny man kunne være Thomas Enevoldsen (AaB)

                                Angreb. Puha her bliver det svært, der er vel ikke nogle af dem som bliver der bør være blandt de første 11? Nicklas Helenius står nok uden en kontrakt da Villa ikke vil have ham hjem. Er vi ude med et rigtig godt tilbud kunne han være den ene. Endnu en mulighed kunne være Björn Sigurdarsson (FCK), Rasmus Festersen (FCV) Gilberto Macena (KINA)

                                Andre spændende suppe spillere med kontrakt udløb senest 31/12

                                AaB. Anders K. Jakobsen, Thomas Augustinussen. FCN. Mario Ticinovic. RFC. Jonas Kamper. FCV. Michael Lumb

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...tfrie-spillere

                                Start 11 Kunne så se sådan ud.
                                Rønnow
                                Thomsen – Daniel – Dalsgaard – JBL
                                Falk – Izunna – Desler – Enevoldsen
                                Helenius - Macena
                                Der er en del af de spillere du nævner, der af den ene eller anden grund er urealistiske.

                                Johnny Thomsen spiller fast på et hold der spiller med om europæiske pladser. OB ville måske kunne tilbyde lidt mere i lønposen, men det skulle også være den eneste grund til at skifte. Ikke umuligt, men usandsynligt.

                                Dalsgaard er højre back, og har kun spillet CF i AAB af nød, og det har ikke været prangende i de par kampe jeg har set. I det hele taget tror jeg, at de fleste af de unge AAB-spillere ville se OB som et skridt ned, eller max til siden. Enevoldsen vil tilbage til udlandet, og hvis det glipper tror jeg han bliver i AAB. Helenius er jeg helt sikker på bliver i AAB. Han er først nu ved at finde sine fødder efter nedtur og depression i England, og jeg tror AAB står både nummer et og to på hans liste over de danske klubber han vil spille for.

                                Christian Poulsen kommer ikke til at ske. Jeg ved fra insiderkilder, at han dybest set ikke havde lyst til at spille i Danmark, og det kun var fordi han ikke havde nogle interessante tilbud og blev lovet guld og grønne skove af Ståle, at han spiller i FCK. Han er efter sigende pænt sur over, at hans rolle i FCK ikke er større, og skulle være meget tæt på det karrierestop han overvejede allerede sidste sommer. Han vil ikke spille for andre danske klubber end FCK.

                                Og jeg bliver nødt til at spørge: Har du set nogle kampe med Sigurdarsson? Han er en total katastrofe. Både Zohore og Dalgaard er bedre. Hvis han havde spillet i EFB eller FCV havde man kaldt ham et kæmpeflop (og det er der en del FCKere, der allerede gør). Så ville jeg hellere have Mos tilbage.

                                Men Izunna, Kamper, Festersen, AK, Augustinussen og Lumb kunne alle være interessante, og burde være inden for rækkevidde. Især Izunna, AK og Kamper kunne forstærke os fra dag ét.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X