Annoncering
Collapse
No announcement yet.
transferønsker og muligheder sommer 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
http://www.bold.dk/nyt/van-der-vaart...i-hamburger-svBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Henrik Dalsgaard (AAB) - Forsvar - 31. december 2015
Anders K. Jakobsen (AAB) - Angreb - 31. december 2015
Jakob Haugaard (FCM) - Målmand - 31. december 2015
Daniel Larsson (ESBJERG) - Angreb - 30. juni 2015
Mario Ticinovic – Midtbane – 30. juni 2015 (Måske ikke SÅ realistiskt)
Jean-Claude Bozga (FCV)– Forsvar – 30. juni 2015
Michael Lumb (FCV) – Midtbane – 30. juni 2015
Mads Justesen (HOBRO) – Forsvar – 30. juni 2015
Johnny Thomsen (RANDERS) - Midtbane - 31. december 2015
Derudover ville jeg gerne beholde KZ,AB,MT og måske TD, hvis det viser sig, at han stadig har mål i støvlerne.Last edited by amphibia; 30-03-2015, 15:15.“Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
― Lou Holtz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Djiby Fall også fra Randers til at give os power tilbage i angrebet.
samtidig håber jeg vi henter Frederik Rønnow til at vogte det stribede mål. Så kan Toppel tage tjansen som førstereserve.
Spændende om Kent Nielsen evt. tager nogen med fra AaB. Enevoldsen kunne måske være en mulighed til vores midtbane hvis Azer skrider. Helenius skal vel tilbage til Aston Villa efter lejeopholdet u AaB, måske Kent kan lokke ham til Fyn.
Comment
-
Cykel dog til O'ense istedet og bliv her et års tid i første omgang
http://www.fyens.dk/svendborg/Thomas...rtikel/2688980
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægCykel dog til O'ense istedet og bliv her et års tid i første omgang
http://www.fyens.dk/svendborg/Thomas...rtikel/2688980
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægLige præcis! Jeg havde faktisk en lille tro på, at han ville komme til sommer.. Han er ikke fremtidens mand, men han kunne have sikret et par år med stabilitet. Måske indtil Radza ville kunne konkurrere med Toppel, som jeg håber vi forlænger med som Reserve. Han er squ en klubmand, der aldrig brokker sig.
men i teorien ville han være en kæmpe forstærkning på målmandsposten samt give lidt ro i forsvaret som er tiltrængt
Comment
-
Er ikke så sikker på TS har niveauet mere.
Han har ikke stået fast på førsteholdet i Stoke siden 11/12 sæsonen. Siden da har han plus/minus 12 kampe, hovedsageligt i ligacuppen. Det sammenholdt med han vil være 39 år, får mig til at tvivle voldsomt.
Det skulle have været for en 4-5 år siden, hvis det skulle have været imo.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægEr ikke så sikker på TS har niveauet mere.
Han har ikke stået fast på førsteholdet i Stoke siden 11/12 sæsonen. Siden da har han plus/minus 12 kampe, hovedsageligt i ligacuppen. Det sammenholdt med han vil være 39 år, får mig til at tvivle voldsomt.
Det skulle have været for en 4-5 år siden, hvis det skulle have været imo.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægVil være helt i skoven at hente TS , vil være næsten lige så tåbeligt som da man hentede JC
Comment
Comment