Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Ja jeg må også indrømme, at det efterhånden er meget længe siden jeg har været imponeret af Diarra. Han har en vis præcision i afleveringerne og en ro i sit spil som man godt kan lide at se i en defensiv spiller. Problemet er så også bare, at den ro indimellem nærmest ligner ren apati.

Det er i stigende grad vigtigt for (midter)forsvarsspillere at kunne spille ordentlig bold - især med den måde vi gerne vil spille - men det er altså nu en gang stadig vigtigst, at de kan tackle og sætte sig igennem defensivt. Diarra er ret fysisk klejn af en midterforsvarer. Det kan man langt henad vejen kompensere for ved at spille med en stor aggressivitet og tænding - og det synes jeg bare ikke Diarra gør. Hvis han skal spille dér skal hans makker i hvert fald virkelig være i stand til at kompensere for hans mangler.
    Ja, måske Lasse Nielsen og Diarra ville være interessant at se kombineret, før vi afskriver ham HELT... der ville i hvert fald være vildskab og tænding han kunne blive trukket op af, og en erfaren makker der ville dirigere og styre ham...

Og med skader og karantæner ender vi nok med at se det, hvis der ikke ryger en ny CB ind inden vinduet lukker i...

Mvh

MaxHH

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg tror du overvurderer efterspørgslen på Sanneh. Han var trods alt til at hente for Horsens i vinters, efter et flot efterår. 5-6 mio. er godt nok meget for en spiller der kun har spillet 1. division. Bruninho kostede til sammenligning ca. 2 mio.
    Måske måske. Tror bare vi skal på den anden side af 5 mill da de ved de har den nye Jores Okore i stalden hvis udviklingen fortsætter

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Apropros Sanneh, bold.dk skriver, at Horsens henter Anders Østli i FCV - skal vi tolke det som en lille Sanneh åbning på sådan en transfer deadline Day :)
    4 mill for Bjørn Poulsen. Vild pris IMO. Ikke noget at sige til at det er svært at handle i dk

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...bjoern-paulsen

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvis prisen var 2,5-3 var han solgt forlængst
    Jeg tror du overvurderer efterspørgslen på Sanneh. Han var trods alt til at hente for Horsens i vinters, efter et flot efterår. 5-6 mio. er godt nok meget for en spiller der kun har spillet 1. division. Bruninho kostede til sammenligning ca. 2 mio.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Jeg tror vi snakker ca. halvdelen, men det vil tiden jo kun vise, hvis han skydes af i dag.
    Hvis prisen var 2,5-3 var han solgt forlængst

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Jeg tror det er der omkring. Men ja. Af et fattigt 1.div er de godt dækket ind
    Jeg tror vi snakker ca. halvdelen, men det vil tiden jo kun vise, hvis han skydes af i dag.

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Ja, tre habile og et talent er sådan set nok... men vi har kun to habile, et talent, og Diarra, som ikke rigtigt passer i nogen af de to kategorier, desværre... synes ellers der var takter hist og pist...

Mvh

MaxHH
    Ja jeg må også indrømme, at det efterhånden er meget længe siden jeg har været imponeret af Diarra. Han har en vis præcision i afleveringerne og en ro i sit spil som man godt kan lide at se i en defensiv spiller. Problemet er så også bare, at den ro indimellem nærmest ligner ren apati.

Det er i stigende grad vigtigt for (midter)forsvarsspillere at kunne spille ordentlig bold - især med den måde vi gerne vil spille - men det er altså nu en gang stadig vigtigst, at de kan tackle og sætte sig igennem defensivt. Diarra er ret fysisk klejn af en midterforsvarer. Det kan man langt henad vejen kompensere for ved at spille med en stor aggressivitet og tænding - og det synes jeg bare ikke Diarra gør. Hvis han skal spille dér skal hans makker i hvert fald virkelig være i stand til at kompensere for hans mangler.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Jeg er nu ikke sikker på, at vi allerede er oppe i 5-6 mio for Sanneh, men vi får se. Det er da bestemt en åbning for en Sanneh-salg, det er i hvert fald noget af en luksus for en klub med Horsens-økonomi at stå med Buba, Berthelsen, Lodberg og Östli til 2 pladser.
    Jeg tror det er der omkring. Men ja. Af et fattigt 1.div er de godt dækket ind

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Jeg er nu ikke sikker på, at vi allerede er oppe i 5-6 mio for Sanneh, men vi får se. Det er da bestemt en åbning for en Sanneh-salg, det er i hvert fald noget af en luksus for en klub med Horsens-økonomi at stå med Buba, Berthelsen, Lodberg og Östli til 2 pladser.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Apropros Sanneh, bold.dk skriver, at Horsens henter Anders Østli i FCV - skal vi tolke det som en lille Sanneh åbning på sådan en transfer deadline Day :)
    Men mon det bliver OB?? Nok nærmere FCM som gardering når/hvis Erik S bliver solgt..
    Tror ikke vi smider 5-6 mill efter en forsvarsspiller. Selvom han ligner en der er alle penge værd

Leave a comment:

• Limefrugten
    replied
    Hvis man kan få 4 millioner for BP hvad skal Sanneh så ikke koste? Selvom han spiller 1.div pt

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Ja, tre habile og et talent er sådan set nok... men vi har kun to habile, et talent, og Diarra, som ikke rigtigt passer i nogen af de to kategorier, desværre... synes ellers der var takter hist og pist...

Mvh

MaxHH
    Ja det burde være nok. Men ser man ikke Magnus P som HB?

Leave a comment:

• MaxHH
    replied
    Med det vi har set fra Diarra burde han lejes ud eller kontraktophæves her det sidste år..
    Så ville HJ,LN og en ny god forsvarer være nok IMO..

Mvh

MaxHH

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Jeg er enig... Pedersen kan jeg ikke vurdere, men jeg har svært ved at se Diarra hæve sit spil tilstrækkeligt til at kunne spille de kampe der kommer uden en af de to centrale til rådighed...

Mvh

MaxHH
    Med det vi har set fra Diarra burde han lejes ud eller kontraktophæves her det sidste år..
    Så ville HJ,LN og en ny god forsvarer være nok IMO..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Enig. 4-4,5 mio. for en fortsat relativt uskolet midterforsvarer, er godt nok en flot pris. Det er jeg ærligt talt ikke misundelig over. Til gengæld modigt at smide så mange penge efter en spiller, når man fortsat ikke har sin træner på plads. Stilen peger dog for alvor imod Peter Sørensen nu.
    Hvis man kan få 4 millioner for BP hvad skal Sanneh så ikke koste? Selvom han spiller 1.div pt

Leave a comment:

Working...
X