Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Foråret 2015 og det samlede resultat.
Collapse
X
-
Synes kampene i denne runde har givet indikation på, at Esbjerg og Sønderjyske ikke kommer i fare. Det ligner, at det ligger det mellem os, FCV og Hobro. Første målsætning er derfor ikke at miste kontakten med Hobro i de første svære kampe og så vidt muligt holde afstand til FCV. Sælger gerne i aften for 1 point; alt tæller og hvert point på kontoen er velkomment.
-
Det lægger i hvert fald et gevaldigt pres på FCM, hvis de smider point i morgen, når nu både Randers og FCK har vundet i dag. Medierne vil være over dem som glubske ulve, hvis de dummer sig i morgen. Synes man kunne se på FCK i dag at de også er presset, da deres spil absolut ikke var imponerende selvom de vandt 2-0. Det samme håber jeg bliver tilfældet for FCM i morgen, for spiller de ikke bedre end FCK gjorde i dag, så har vi helt sikkert muligheder. Fcv var bare dårlige i dag, og får det meget svært, hvis ikke de opper sigOprindeligt indsendt af manner Se indlægmåske betyder FCK sejren bare ar FCM har ENDNU mere fokus på at vinde i morgen. Jeg vil dog stille mig tilfreds med en særdeles ufortjent 1-0 sejr til OB
Leave a comment:
-
måske betyder FCK sejren bare ar FCM har ENDNU mere fokus på at vinde i morgen. Jeg vil dog stille mig tilfreds med en særdeles ufortjent 1-0 sejr til OBOprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægOg Slagelse tabte til København
Om ikke andet må det da kunne give lidt ro på holdet, at et nederlag i morgen ikke vil være nogen katastrofe. Tværtimod vil point(s) være en dejlig ekstra bonus, og hvem ved, måske betyder københavnernes sejr også, at der melder sig lidt gummiben hos Herning? 
Leave a comment:
-
Og Slagelse tabte til KøbenhavnOprindeligt indsendt af mhbp Se indlægsønderjydske vandt over hobro - med en (nok ikke videre sandsynlig) sejr i morgen smutter vi forbi hobro. Kæft hvor kunne jeg godt bruge en dejlig ufortjent 1-0 til os :)
Om ikke andet må det da kunne give lidt ro på holdet, at et nederlag i morgen ikke vil være nogen katastrofe. Tværtimod vil point(s) være en dejlig ekstra bonus, og hvem ved, måske betyder københavnernes sejr også, at der melder sig lidt gummiben hos Herning?
Leave a comment:
-
jeg tager såmænd også gerne en fuldt fortjent 3-0 sejr - det skal da ikke komme an på det daOprindeligt indsendt af Schneider Se indlægkan godt give dig ret i sandsynligheden for en sejr ikke er stor, men vil dog godt vente med at kalde en eventuel sejr for ufortjent indtil vi ved med sikkerhed om vi faktisk pressede dem helt ud over baglinjen eller ej

Leave a comment:
-
kan godt give dig ret i sandsynligheden for en sejr ikke er stor, men vil dog godt vente med at kalde en eventuel sejr for ufortjent indtil vi ved med sikkerhed om vi faktisk pressede dem helt ud over baglinjen eller ejOprindeligt indsendt af mhbp Se indlægsønderjydske vandt over hobro - med en (nok ikke videre sandsynlig) sejr i morgen smutter vi forbi hobro. Kæft hvor kunne jeg godt bruge en dejlig ufortjent 1-0 til os :)

Leave a comment:
-
sønderjydske vandt over hobro - med en (nok ikke videre sandsynlig) sejr i morgen smutter vi forbi hobro. Kæft hvor kunne jeg godt bruge en dejlig ufortjent 1-0 til os :)
Leave a comment:
-
det vil i hvertfald være fandens tæt på. Skulle også undre mig meget hvis ikke Ove har kig på de kampe - helt dum er manden jo ikke :)Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægVi har to kampe mod FCV i foråret. (inden for tre runder) Dem skal vi vinde, så burde vi være sikre. Så kort kan det skæres.
Leave a comment:
-
Vi har to kampe mod FCV i foråret. (inden for tre runder) Dem skal vi vinde, så burde vi være sikre. Så kort kan det skæres.
Leave a comment:
-
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-til-en-fordel
Så længe det ikke er egne styrker eller taktiske overvejelser der skal give os point men held og usikkerhed hos de andre så har vi da en chance ... 😁
Leave a comment:
-
nej da og det har jeg vel heller ikke antydet de skulle, jeg roser deres evne til at lukke kampen uden på nogen på nogen måde øst komme i vanskeligheder på en svær bane. Det er jo ikke noget vi som OB fans har været vidner til i en lang periode, vel daOprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnu havde de også fået smidt en mand ud, og førte 3-0....så er det ikke rigtigt dem der skal ud og tegne kampen vel ;)
Leave a comment:
-
KorrektOprindeligt indsendt af mhbp Se indlægjeg tror heller ikke på den.
Men - de har været igennem store udskiftninger - og rammer de en negativ stime så er det ikke umuligt(vi kan bare kigge på eget hold de sidste par forårssæsonner - hvor intet ville virke).
Desuden er der også en forskel - på at rykke ned, og blive indblandet i kampen om nedrykning ;)
Leave a comment:
-
jeg tror heller ikke på den.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAltså de har stadig 10p ned til FCV så man tror måske ikke helt på det. Men alliwl ligner det ikke at de spiller med om EL pladser
Men - de har været igennem store udskiftninger - og rammer de en negativ stime så er det ikke umuligt(vi kan bare kigge på eget hold de sidste par forårssæsonner - hvor intet ville virke).
Desuden er der også en forskel - på at rykke ned, og blive indblandet i kampen om nedrykning ;)
Leave a comment:
-
...Og det er altid sådan nogle albuer op i masken i en ellers lidt ligegyldig duel på midten. Han skulle have været smidt ud i dag. Stokholm var også en grov spiller, men det var (som regel) ikke svinsk på samme måde som Mtiliga.Oprindeligt indsendt af Claus Se indlægFatter forøvrigt ikke at Mtiliga kan blive ved med at klare frisag ift udvisninger - hvor er han dog en svinsk spiller - Elsker når han er tændt, men for fanden hvor den dog kammer over til den forkerte side mange gange...
... et lille sidespring i debatten - men måtte liiiige...
Leave a comment:
-
Fatter forøvrigt ikke at Mtiliga kan blive ved med at klare frisag ift udvisninger - hvor er han dog en svinsk spiller - Elsker når han er tændt, men for fanden hvor den dog kammer over til den forkerte side mange gange...
... et lille sidespring i debatten - men måtte liiiige...
Leave a comment:
Leave a comment: