Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
    Haha, så er Bronby limsnifferne på tribunen i gang igen...lightere, mønter etc i nakken på Stephan A. Det kører for Pestegnen
    2 kampe i træk, det bør give en straf uden tilskuere i næste hjemmekamp mod os.

Leave a comment:

• ScouserTommy
    replied
    Haha, så er Bronby limsnifferne på tribunen i gang igen...lightere, mønter etc i nakken på Stephan A. Det kører for Pestegnen

Leave a comment:

• ScouserTommy
    replied
    Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
    Så, nu dukker fortidens skuffelser igen op og vækker pessimisten i mig. Det ender sikkert med en uafgjort eller det der er værre mod FCV, så vi bliver hængende i dønnet indtil cirka 30 runde. Håber at pessimismen er grundløs.
    Undgår vi som minimum at tabe kampene mod Slagelse er vi efter mine begreber næsten i sikkerhed. En sejr eller to , så må den være hjemme.

Hobro ser ud til at ville melde sig ud af nedrykningskampen; det er ikke smukt, det de laver, men de slæber deres points hjem. Indtil for et par dage siden troede jeg at Esbjerg måske kunne komme i farezonen, men efter deres 2. halvleg mod AaB er jeg ikke så sikker længere...
    Last edited by ScouserTommy; 08-03-2015, 14:19.

Leave a comment:

• Netsirk
    replied
    Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
    Synes du stadig det, nu da der står 3-2 i slut minutterne 😉
    Hehe, slog over på kampen i 86'minut, da jeg var forundret og trak sgu også lidt på smilebåndet. Det eneste forudsigelige ved den her liga, er at intet er forudsigeligt.

Leave a comment:

• adahlk
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Esbjerg ligner superligaens ringeste hold pt. Hold da op hvor er de tamme i aften. Pt bagud 0-2 ved halvtid.
    Synes du stadig det, nu da der står 3-2 i slut minutterne 😉

Leave a comment:

• guldtilob
    replied
    Esbjerg ligner superligaens ringeste hold pt. Hold da op hvor er de tamme i aften. Pt bagud 0-2 ved halvtid.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Enig. Vi har faktisk været svage på udebane og vi skal ud de næste 2. Kan vi få 4p i dem kan vi måske snakke om top5.
    Ellers er det alt overskyggende mål stadig at undgå nedrykning
    det mener jeg så stadig er alt alt alt for tidligt - vi har fat i holdene lige over os - og med en sejr i næste runde bør vi kunne vende fokus opad.....men lad os lige vinde den kamp først :)

- så kan der AGF i den bagefter

Leave a comment:

• adahlk
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Nemlig. "Én kamp ad gangen" er ekstra aktuelt på mandag.
    Så, nu dukker fortidens skuffelser igen op og vækker pessimisten i mig. Det ender sikkert med en uafgjort eller det der er værre mod FCV, så vi bliver hængende i dønnet indtil cirka 30 runde. Håber at pessimismen er grundløs.

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Hvis vi slår Vestsjælland, kan vi begynde at kigge opad. Alle andre scenarier, og vi skal kigge ned.
    Nemlig. "Én kamp ad gangen" er ekstra aktuelt på mandag.

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Enig. Vi har faktisk været svage på udebane og vi skal ud de næste 2. Kan vi få 4p i dem kan vi måske snakke om top5.
    Hvis vi slår Vestsjælland, kan vi begynde at kigge opad. Alle andre scenarier, og vi skal kigge ned.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Nej. Slå lige koldt vand i blodet. Vi har faktisk tabte en del kampe - også under Ove Pedersen. Kan vi begynde at sammensætte en stime af 3-4 sejre, så begynder det selvfølgelig at ligne noget, men lige nu har vi 'kun' vores hjemmebane at hænge vores hat på.

Leave a comment:

• NicolaiN
    replied
    Nej. Slå lige koldt vand i blodet. Vi har faktisk tabte en del kampe - også under Ove Pedersen. Kan vi begynde at sammensætte en stime af 3-4 sejre, så begynder det selvfølgelig at ligne noget, men lige nu har vi 'kun' vores hjemmebane at hænge vores hat på.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Ovense Boldklub!

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    http://www.fyens.dk/sport/Bedste-OB-...rtikel/2669868

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Ha! Hvor hjernedødt ville det ikke være, hvis Ove afleverer os på de europæiske pladser? Så rejser vi en statue af ham på Flakhaven.
    det villevære for SINDSYGT, men nu må der ikke gå GF i os/den bare fordi vi nu har et forsvar og en vunden kamp over nogen ligegyldge Køwenhavnere

Leave a comment:

Working...
X