Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
    Det bliver desværre bare op ad bakke dette forår - og så kommer "frelseren" - og så....... ??
    Med mindre at manden kan lave vand til vin kræver det bestemt at bestyrelsen giver Kent et pænt budget at købe spillere for de næste par vinduer..
    Ellers går det sgu nok galt

Leave a comment:

• Claus
    replied
    Det bliver desværre bare op ad bakke dette forår - og så kommer "frelseren" - og så....... ??

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    nederlag til efb i morgen og så 1 point på fredag - så holder vi dem bag os...ville ikke være så skidt.

omvendt - vinder efb i morgen og over os på fredag - så har vi 4 point op lige pludselig.....møg vigtige kampe
    Syntes jeg det har været længe. Og det fortsætter også nok et stykke tid endnu

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det er selvfølgelig en ny kamp men kan heller ikke se hvad skulle have ændret sig siden sidste EFB kamp..
    jeg vil være glad for bare 1p
    nederlag til efb i morgen og så 1 point på fredag - så holder vi dem bag os...ville ikke være så skidt.

omvendt - vinder efb i morgen og over os på fredag - så har vi 4 point op lige pludselig.....møg vigtige kampe

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    En sejr mod Esbjerg ville være af vital betydning, men jeg har svært ved at se den komme. Selvom defensiven i nogen grad er blevet stabiliseret, er vores 4-backkæde simpelthen for dårlige på bolden og kan komme under massivt pres fra Esbjergs bevægelige offensiv. Det havde vi svært ved at håndtere i sidste opgør mod dem.
    Det er selvfølgelig en ny kamp men kan heller ikke se hvad skulle have ændret sig siden sidste EFB kamp..
    jeg vil være glad for bare 1p

Leave a comment:

• JMJ
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Tror FcV får en "pligtsejr", mest tænkeligt over SIF, og så vinder de sikkert en eller anden overraskende kamp, måske over BIF, og så får de 2-3 uafgjorte, i alt 8-9 point... og så har jeg endda være gode ved dem...

Det er vigtigt vi holder EfB under os, så vi har en form for buffer mod stregen, hvis og hvis... så vi kan meget passende starte med at slå dem på Fredag...
    En sejr mod Esbjerg ville være af vital betydning, men jeg har svært ved at se den komme. Selvom defensiven i nogen grad er blevet stabiliseret, er vores 4-backkæde simpelthen for dårlige på bolden og kan komme under massivt pres fra Esbjergs bevægelige offensiv. Det havde vi svært ved at håndtere i sidste opgør mod dem.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Tror FcV får en "pligtsejr", mest tænkeligt over SIF, og så vinder de sikkert en eller anden overraskende kamp, måske over BIF, og så får de 2-3 uafgjorte, i alt 8-9 point... og så har jeg endda være gode ved dem...

Det er vigtigt vi holder EfB under os, så vi har en form for buffer mod stregen, hvis og hvis... så vi kan meget passende starte med at slå dem på Fredag...

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Der er ikke nogen måde hvor vi kun kommer til at tage tre-fire point i resten af foråret. Vi har nøjagtigt samme pointsnit i de foreløbigt otte kampe i foråret under Ove, som vi havde i de otte kampe han stod i spidsen for os i efteråret. 13 point i hver otte kampe, eller et snit på 1.6.

Hvis det fortsætter, henter vi 12-13 point. Vi skal halvere vores pointsnit under Ove, hvis vi kun skal hente seks point. Det tror jeg ikke på. Vi får mindst otte, og sandsynligvis ti point.

Edit: Og det er noget værre vrøvl. Vi har kun hentet ti point i de otte kampe i foråret. Men det er stadig rigeligt til at redde sig, hvis vi holder det snit.
    Last edited by Onkel Riffel; 19-04-2015, 20:04.

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    omvendt hvis de så lige står og mangler et par point......gør bare at vi skal være sikre inden sidste runde
    Ja, vi skal helst ikke kun være 1-2 point foran dem der..........det kan vi hurtigt blive enige om.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Det ligger til vi redder os. Vi er ikke sikre, men det ene point i dag var fint (for mig).

En detalje i det kampprogram du ligger op, som jeg er glad ved er, at FCV først har Silkeborg i sidste runde, så kan en sejr der ikke lige få en selvforstærkende effekt.
    omvendt hvis de så lige står og mangler et par point......gør bare at vi skal være sikre inden sidste runde

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Har lige lavet en gennemgang af bundklubbernes (ja det gør helt ondt at skrive) resterende program, samt mine forudsigelser af point. Der er ikke taget højde for noget som helst, og heller ikke indbyrdes opgør hvor alle ikke kan få de point jeg har noteret. Jeg har været optmistisk på de andres hold vegne og pessimistisk på vores vegne, for at se hvor galt det skal gå før vi rykker ned. Pointantallet for hver enkel klub ligger sandsynligvis et sted i mellem mine gæt:

FCV:
    BIF (U) = 0 Point
    FCN (H) = 0-1 Point
    FCK (H) = 0 Point
    Hobro (U) = 1-3 Point
    FCM (H) = 0 Point
    SJE (U) = 1-3 Point
    EFB (U) = 0-1 Point
    SIF (H) = 3 Point
    Samlet = 5-11 point

EFB:
    Ran (H) = 1-3 Point
    OB (H) = 1-3 Point
    FCK (U) = 0 Point
    SIF (H) = 3 Point
    FCN (U) = 0-1 Point
    SJE (H) = 1-3 Point
    AaB (U) = 0-1 Point
    FCV (H) = 1-3 Point
    BIF (U) = 0 Point
    Samlet = 7-14 Point

OB:
    EFB (U) = 0-1 Point
    BIF (H) = 0-1 Point
    FCM (H) = 0 Point
    AaB (U) = 0-1 Point
    SIF (H) = 1-3 Point
    FCK (U) = 0 Point
    Hob (U) = 1 Point
    Ran (H) = 1 Point
    Samlet = 3-8 Point

SJE:
    AaB (H) = 1-3 Point
    SIF (U) = 1-3 Point
    Hob (U) = 1-3 Point
    Ran (H) = 0-1 Point
    EFB (U) = 0-1 Point
    FCV (H) = 1-3 Point
    FCK (H) = 0 Point
    FCM (U) = 0 Point
    Samlet = 4-14 Point

Nuværende stilling:
    8. SJE = 30 Point
    9. OB = 29 Point
    10. EFB = 27 Point
    11. FCV = 22 Point

Da jeg max ser FCV få 11 Point, så mangler vi "blot" 4 point, for at redde os. Det tror jeg Ove får skrappet sammen, da vi både har SIF hjemme og Hobro ude, samt mon ikke vi får nogle heldige point i en af de andre kampe. Tror hverken EFB eller SJE kommer i knibe, og ser derfor klart FCV som fortsat favorit til at rykke ned.
    Det ligger til vi redder os. Vi er ikke sikre, men det ene point i dag var fint (for mig).

En detalje i det kampprogram du ligger op, som jeg er glad ved er, at FCV først har Silkeborg i sidste runde, så kan en sejr der ikke lige få en selvforstærkende effekt.

Leave a comment:

• WhyNot?
    replied
    Har lige lavet en gennemgang af bundklubbernes (ja det gør helt ondt at skrive) resterende program, samt mine forudsigelser af point. Der er ikke taget højde for noget som helst, og heller ikke indbyrdes opgør hvor alle ikke kan få de point jeg har noteret. Jeg har været optmistisk på de andres hold vegne og pessimistisk på vores vegne, for at se hvor galt det skal gå før vi rykker ned. Pointantallet for hver enkel klub ligger sandsynligvis et sted i mellem mine gæt:

FCV:
    BIF (U) = 0 Point
    FCN (H) = 0-1 Point
    FCK (H) = 0 Point
    Hobro (U) = 1-3 Point
    FCM (H) = 0 Point
    SJE (U) = 1-3 Point
    EFB (U) = 0-1 Point
    SIF (H) = 3 Point
    Samlet = 5-11 point

EFB:
    Ran (H) = 1-3 Point
    OB (H) = 1-3 Point
    FCK (U) = 0 Point
    SIF (H) = 3 Point
    FCN (U) = 0-1 Point
    SJE (H) = 1-3 Point
    AaB (U) = 0-1 Point
    FCV (H) = 1-3 Point
    BIF (U) = 0 Point
    Samlet = 7-14 Point

OB:
    EFB (U) = 0-1 Point
    BIF (H) = 0-1 Point
    FCM (H) = 0 Point
    AaB (U) = 0-1 Point
    SIF (H) = 1-3 Point
    FCK (U) = 0 Point
    Hob (U) = 1 Point
    Ran (H) = 1 Point
    Samlet = 3-8 Point

SJE:
    AaB (H) = 1-3 Point
    SIF (U) = 1-3 Point
    Hob (U) = 1-3 Point
    Ran (H) = 0-1 Point
    EFB (U) = 0-1 Point
    FCV (H) = 1-3 Point
    FCK (H) = 0 Point
    FCM (U) = 0 Point
    Samlet = 4-14 Point

Nuværende stilling:
    8. SJE = 30 Point
    9. OB = 29 Point
    10. EFB = 27 Point
    11. FCV = 22 Point

Da jeg max ser FCV få 11 Point, så mangler vi "blot" 4 point, for at redde os. Det tror jeg Ove får skrappet sammen, da vi både har SIF hjemme og Hobro ude, samt mon ikke vi får nogle heldige point i en af de andre kampe. Tror hverken EFB eller SJE kommer i knibe, og ser derfor klart FCV som fortsat favorit til at rykke ned.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Tror på flere point til os, holdet er mere motiverede og plejer at hente nogle resultater mod de "store", syntes FCV er rigtig gode som et hold, det hænger sammen. Vores hold er enten fugl eller fisk, og det er uforuseeligt når dagen rammes, hensygne spillere blomster pludseligt op, eller spillet kører pludseligt som smurt i olie i en kamp.

Men det kan sagtens blive meget spændende.
    Tror på 6 point til os i resten af sæsonen . Så må tiden vise om det er nok .

Leave a comment:

• Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
    Kigger man på programmet for resten af sæsonen, ligger der vel ikke mere end 4-5 point til os? Vestsjælland har et nemmere slutprogram end os - ligger der 14 point til dem? Det bliver sgu for spændende resten af sæsonen

Ah, Nordsjælland != Vestsjælland - så 8-9 bliver det vel kun til.
    Tror på flere point til os, holdet er mere motiverede og plejer at hente nogle resultater mod de "store", syntes FCV er rigtig gode som et hold, det hænger sammen. Vores hold er enten fugl eller fisk, og det er uforuseeligt når dagen rammes, hensygne spillere blomster pludseligt op, eller spillet kører pludseligt som smurt i olie i en kamp.

Men det kan sagtens blive meget spændende.

Leave a comment:

• ilder69
    replied
    Kigger man på programmet for resten af sæsonen, ligger der vel ikke mere end 4-5 point til os? Vestsjælland har et nemmere slutprogram end os - ligger der 14 point til dem? Det bliver sgu for spændende resten af sæsonen

Ah, Nordsjælland != Vestsjælland - så 8-9 bliver det vel kun til.
    Last edited by ilder69; 19-04-2015, 18:17.

Leave a comment:

Working...
X