Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    De skal smide ti point til FCV, og overhales af fem hold. Det tror jeg sgu ikke på. Men de kommer ikke til at spille med i den bedste halvdel med det hold. Nej, hvor er de tandløse på midten uden "AC" og Bech.
    Og lorentzen også jo. Ved godt at de ikke rykker ned
    Men var en fin overskrift jo

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    men ja - fcn kan sagtens blive viklet ind i et stort felt af potentielle nedrykkere....skulle vi vinde mandag(næppe sandsynligt men alligevel) så er der altså kun 3 point mellem dem og os.
    Altså de har stadig 10p ned til FCV så man tror måske ikke helt på det. Men alliwl ligner det ikke at de spiller med om EL pladser

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Skal FCN også med i nedrykningsræset?

taber 0-3 hjemme til Randers og spiller 50 min i overtal
    De skal smide ti point til FCV, og overhales af fem hold. Det tror jeg sgu ikke på. Men de kommer ikke til at spille med i den bedste halvdel med det hold. Nej, hvor er de tandløse på midten uden "AC" og Bech.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    men ja - fcn kan sagtens blive viklet ind i et stort felt af potentielle nedrykkere....skulle vi vinde mandag(næppe sandsynligt men alligevel) så er der altså kun 3 point mellem dem og os.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    FCN har vinket farvel til meget rutine i det overståede vindue, AC, Lorentzen m.fl. De er svære at erstatte og tanken er nærliggende at de får en hård tid i foråret.
    2. halvleg i dag var RFC meget defensive og ville intet....bare dræbe kampen, og det er de også gode til, de kan godt lave en "AaB" på FCK og snuppe sølvet tror jeg.
    nu havde de også fået smidt en mand ud, og førte 3-0....så er det ikke rigtigt dem der skal ud og tegne kampen vel ;)

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

FCN har vinket farvel til meget rutine i det overståede vindue, AC, Lorentzen m.fl. De er svære at erstatte og tanken er nærliggende at de får en hård tid i foråret.
    2. halvleg i dag var RFC meget defensive og ville intet....bare dræbe kampen, og det er de også gode til, de kan godt lave en "AaB" på FCK og snuppe sølvet tror jeg.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    er det ikke lidt lavt sat? skal vi nå 45 point skal vi lave 26p i 16 kampe, 8 sejre og 2 uafgjorte....og et point snit på 1,63 ville sgu blive til et helt dejligt forår så :)

vil tro vi ender lige i underkanten af de 40 point, men så skal der selvf. heller ikke den store stime til før vi passere 45
    Eller 7-5-4, men jo det er ikke specielt sandsynligt og odds 8 er i hvert fald ikke højt i mine øjne.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Øh, nej. På ingen måde. Chancen for at vi får under 45 point er nok større, end at vi får 45 eller over, men 8 er gaveodds.
    er det ikke lidt lavt sat? skal vi nå 45 point skal vi lave 26p i 16 kampe, 8 sejre og 2 uafgjorte....og et point snit på 1,63 ville sgu blive til et helt dejligt forår så :)

vil tro vi ender lige i underkanten af de 40 point, men så skal der selvf. heller ikke den store stime til før vi passere 45

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Tror vi får 16-17 point , scorer 21-23 mål . Emil og Dalgaard bliver forårs topscorer med 4-5 mål . Lado 2 og Zohore 1 , de øvrige 8-10 mål bliver fordelt på Spellmann , Lasse Nielsen , Håkon , Høegh , Falk, Greven og selvmål .

Men håbet er at vi hurtigt får afstand til stregen og får ro på så vi i stedet henter 24-26 point .
    Det lyder meget sandsynligt. Bortset fra, at jeg tror vi godt kan glemme at hente mange point i de første otte-ni runder. Vi skal hente pointene mod vores direkte konkurrenter, og det bliver først til sidst vi kommer til at spille os fri (men det er jeg til gengæld ikke i tvivl om, at vi gør).

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Tror vi får 16-17 point , scorer 21-23 mål . Emil og Dalgaard bliver forårs topscorer med 4-5 mål . Lado 2 og Zohore 1 , de øvrige 8-10 mål bliver fordelt på Spellmann , Lasse Nielsen , Håkon , Høegh , Falk, Greven og selvmål .

Men håbet er at vi hurtigt får afstand til stregen og får ro på så vi i stedet henter 24-26 point .

OB scorer mindst 3 mål på straffe i foråret ... Odds 4 ... Det er satme et lavt sat . Vi har vel ikke fået 3 straffe i de seneste 100 kampe ?
    Last edited by Magge; 19-02-2015, 22:05.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    Er jeg den eneste der synes at pengene 8 gange igen på at vi får mindst 45 point er et ganske godt spil?
    http://www.ob.dk/artikel/optimal-spa...nske-spil.aspx
    Lyder som et godt odds. Jeg spår at OB ender i Top4 når det gælder point i foråret.
    Den kunne godt få en hund

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    Er jeg den eneste der synes at pengene 8 gange igen på at vi får mindst 45 point er et ganske godt spil?
    Øh, nej. På ingen måde. Chancen for at vi får under 45 point er nok større, end at vi får 45 eller over, men 8 er gaveodds.

Leave a comment:

• Morre
    replied

Leave a comment:

• Bullshark
    replied
    https://www.kanalsport.dk/indslag/ny...-til-bundstrid

Leave a comment:

Working...
X